het was origineel gelinkt aan de 90's week op 3FMquote:Op zondag 15 oktober 2006 03:54 schreef L-IS het volgende:
waarom zou ie dicht gaan dan?
nineties gaan toch ook niet weg?
Of nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:32 schreef Qunix het volgende:
Mooi
Nog 3 weken en iedereen is dan wel uitgekeken.
Nee hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:32 schreef Qunix het volgende:
Nog 3 weken en iedereen is dan wel uitgekeken.
Forum van slag?quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:32 schreef wdn het volgende:
woei
edit: dit hadden we in de 90s nog niet:
Warning
mysql_connect(): Too many connections in line 99 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Als je het eens bent over iets hoeft er geen discussie te ontstaan he. En als je zo graag een discussie wilt in 90 start er dan 1.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kutforum, enige reactie die je krijgt overal: oja idd dat was echt leuk vroeger
allemaal oneliners, geen discussie of andere shizzle nee enkel een reactie ja ken ik nog of nee ken ik niet
nostalgiequote:Op maandag 16 oktober 2006 13:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kutforum, enige reactie die je krijgt overal: oja idd dat was echt leuk vroeger
allemaal oneliners, geen discussie of andere shizzle nee enkel een reactie ja ken ik nog of nee ken ik niet
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zoals dit topic is is het hele subforum, allemaal smiley's de eerste 30 post zonder enige reacties waarom je het leuk vind of wat er niet leuk aan is maar enkel en eenvoud een kutsmiley.
Als ik een topic open met ALLES uit de jaren 90 en alles opsom in de OP en iedereen een smiley achterlaat kan dit subforum ook weer dicht
Kan je d'r bij douwen eend...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef Tommeke het volgende:
Ook een erg leuk forum ja! Hulde voor degene die het bedacht heeft
Een pluimquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan je d'r bij douwen eend...
quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:58 schreef Stabdogg het volgende:
Maak er anders gewoon een Nostalgie forum van![]()
*snif...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee. Wel nog één weekje.
Langzaam afscheid nemen van jullie jeugd jongens.
Maken we weer plaats voor een ander tijdelijk forum waar andere users blij mee zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |