Waar woon je precies, misschien is voor een kleine vergoeding brengen een optiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:10 schreef Mark_Boelen het volgende:
mhh jammer dat je zo ver weg woont, wel belang bij de ups
Wat bied je voor komen afleverenquote:
Ik kom wel eens in Amsterdam, maar dat is niet van te voren te zeggen (kom er voor mijn werk).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:02 schreef ReseTTim het volgende:
die scope heb je die nog? intressevoor dat 10,= altijd lachuh
[edit]
mmh, niet echt zin om op te halen.. als in richting utrecht ervoor te gaan.. of jij moet toevallig zo nu en dan is naar a'dam gaan..
Verzenden kost 8 euro (verzekerd verzenden). Als je 52 geeft incl. verzenden dan issut akkoord.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:21 schreef Ralpy het volgende:
Omdat er nog niemand op de nintendo DS heeft geboden wil ik wel een een bod uitbrengen
50 euro incl. verzendkosten.
Akkoord, mail maar naar ikke@thaduck.nu om af te sprekenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:27 schreef Geckoo het volgende:
40 ups ophalen
Ik onthoud hem even, voorlopig laat ik hem even bij de set (anders is het wel heel kaal). Voordat de overblijfselen evt op marktplaats gaan kan jij de game los krijgen als je dan nog interesse hebt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:56 schreef hydrah het volgende:
5 euro voor Zelda voor op de SNES.
Ik neem aan dat we over de werkende set praten. Indien ja, voor ¤ 19 kan je hem komen ophalen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:06 schreef TSPO het volgende:
15 euro voor de nes-set (ophalen)
Oh wat stom, typfout.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:38 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we over de werkende set praten. Indien ja, voor ¤ 19 kan je hem komen ophalen.
Ik lees ook maar halfquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:44 schreef TSPO het volgende:
[..]
Oh wat stom, typfout.
Ik bedoel 15 euro voor de Snes set.
Verzendkosten voor mij, jouw of delen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik bied 25 euro voor de werkende NES set (dit zal verzenden worden)
Delen lijkt mij een mooie oplossingquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:47 schreef thaduck het volgende:
[..]
Verzendkosten voor mij, jouw of delen?
Dan issut wat mij betreft helemaal akkoord (delen is altijd mijn voorkeurquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Delen lijkt mij een mooie oplossing
gemaildquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:47 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik lees ook maar halfEr stond al ophalen bij
Ophalen voor ¤ 15 is akkoord! Mail maar naar ikke@thaduck.nu voor een afspraak
[Edit]quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:13 schreef phoolie2k het volgende:
110 euro incl voor het Gamecube pakket, het Nintendo DS pakket en het brakke NES pakket
Sorry, ik had dus al wel een pic maar vergeet te postenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:50 schreef miss_bleu het volgende:
hebje foto van die imac?
En doet hij het nog voor dat geld?
Oke is goed. Ik mail je meteen naar je adres in je profiel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:35 schreef thaduck het volgende:
[..]
Verzenden kost 8 euro (verzekerd verzenden). Als je 52 geeft incl. verzenden dan issut akkoord.
ik heb er zeker wel 50 euro voor over!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:06 schreef thaduck het volgende:
[..]
Sorry, ik had dus al wel een pic maar vergeet te posten
[afbeelding]
Hij doet het nog uitstekend, ik zet hem net aan en hij boot prachtig. OS versie is btw 10.3.9 ofwel, Panther).
En je hebt mail en hij is reeds opgestuurd ook nogquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:50 schreef Ralpy het volgende:
[..]
Oke is goed. Ik mail je meteen naar je adres in je profiel.
Kom je hem ophalen en gelijk bakkie doen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:22 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik heb er zeker wel 50 euro voor over!
mail even je adres naar claudia@miss-bleu.nl. Zal denk ik niet aankomende weekend dan worden maar het weekend daarop. Is dat een probleem?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:08 schreef thaduck het volgende:
[..]
Kom je hem ophalen en gelijk bakkie doen?
Jammer, dan gaat mijn interesse voor de rest ook over. Succes met de verkoop nog!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:03 schreef thaduck het volgende:
[..]
[Edit]
De DS is reeds verkocht
[/Edit]
Gezelligquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:10 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mail even je adres naar claudia@miss-bleu.nl. Zal denk ik niet aankomende weekend dan worden maar het weekend daarop. Is dat een probleem?
Zet ik je ff in de hold, ik wil namelijk graag het spel en de GC bij elkaar verkopen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:32 schreef HwaP het volgende:
15 euro incl verzendkosten voor Mario Kart
Nog intresse of heb ik je mail gemist?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:27 schreef Geckoo het volgende:
40 ups ophalen
45 euro, verzendkosten delenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:32 schreef T42 het volgende:
5 en 6 en donkey kong 64 wil ik wel maak eens mooie prijs
Verstuurdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:12 schreef T42 het volgende:
[..]
goed mail me maar effe zit op me werk kan nu nie naar jou maile![]()
Voor dit bedrag heb ik eigenlijk liever ophalen, versturen kost minimaal 6,20 (+ nog een doos van 2 euro ofzo) en dan kan ik hem bijna beter in de kliko gooien (wat ik zonde vind). Waar woon je ergens? Maybe kan ik hem daar op een andere manier krijgen nl.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:44 schreef MmadviewW het volgende:
13 incl verz.k. voor complete nes set(met nes-console die niet helemaal 100 werkt), mailadres van mij = matthijsss@gmail.com
Ik bied 25 euro inc verzenden...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:47 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik lees ook maar halfEr stond al ophalen bij
Ophalen voor ¤ 15 is akkoord! Mail maar naar ikke@thaduck.nu voor een afspraak
Dan moet je TSPO benaderen, die heeft hem namelijk van de week al opgehaaldquote:
ik denk mail gemist.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:26 schreef thaduck het volgende:
[..]
Nog intresse of heb ik je mail gemist?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:00 schreef Furious het volgende:
iMac al definitief weg?
Okido, jammer maar helaas. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ga hem dit weekend ophalen
Ja hierrrrquote:
Jij hebt ook weer mailquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef thaduck het volgende:
En iedereen is weer gemaild die moest als het goed is! (lastig als Fok! down is en je het druk hebt)
hadde mail contackt over de N64 en gamecubequote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:21 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ja hierrrr
Hadden we al mailcontact, zo nee, roep ff je mail adres
Ik kan nu niet bij mijn thuismail (archief) dus ik kan het even niet ophalen. Ik mail je vnavond eventjes als ik thuis ben en mijn eigen outlook heb ok?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:17 schreef T42 het volgende:
[..]
hadde mail contackt over de N64 en gamecube
teun1984@hot
zeker goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:43 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik kan nu niet bij mijn thuismail (archief) dus ik kan het even niet ophalen. Ik mail je vnavond eventjes als ik thuis ben en mijn eigen outlook heb ok?
Dan koopt niemand emquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:47 schreef SimtekF1 het volgende:
Damn man heb je nou echt je SNES incl doos en Zelda verkocht voor 25 euro?
Op eBay had je voor die SNES 60 euro kunnen krijgen en voor Zelda zeker 20 euro.
Hehe, echt als je slim bent zet je die lekker op eBay.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:45 schreef thaduck het volgende:
Hadden jullie maar eerder moeten reageren.. Jammer dan.
Kheb nog een SNES staan, die mag weg. Is nieuw in doos (niet verkleurd, geen gebruikssporen!!) met Zelda. Maar die gaat niet weg voor onder de 200
Klopt, maar in al die rompslomp heb ik geen zin. Ik hou niet echt van eBay/Marktplaats, krijg je de meest leipe types aan de deur en met verzenden weet je het ook nooit. Ik heb zoiets met Fok! dat lijkt me iets meer betrouwbaar (kijk meestal naar aantal posts) en zijn er wat meer mogelijkheden als het niet goed gaat. Heb teveel Marktplaats verhalen gehoord (mijn werk regelt de betalingen van artikelen boven de 200 op MP).quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:29 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Hehe, echt als je slim bent zet je die lekker op eBay.
Kijk voor de gein maar eens voor welke prijzen de SNES consoles weggaan.
Ja dat is wel zaadje, kom je nooit in de buurt van Utrecht?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:38 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik heb nog steeds wel belang bij de ups, alleen je woont zover weg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |