Wegens overcompleet, ruimtegebrek en natuurlijk het eeuwige geldgebrek heb ik besloten om een deel weg te doen. Let op, ik doe niets weg omdat het niet goed meer is (1 uitzondering, zie verderop). Alles is getest en werkt en is uiteraard ook werkend te aanschouwen. Sorry voor de brakke kwaliteit van de foto's, indien gewenst dan kan ik met de goede camera er nog wel een paar maken.
-= 1 =-
![]()
Zwarte Gamecube in doos.
Bij deze cube zit 1 controller (zwart), 1 59 blocks memory card van Nintendo en Mario Kart (speciale uitvoering, met Zelda disc!!). Hieronder een foto:
![]()
Vraagprijs: 70 euro
-= 2 =-
![]()
Super Nintendo in doos.
Bij deze (iets verkleurde) SNES zitten 2 controllers, voeding en tv aansluiting en de leuke game Zelda.
Vraagprijs: 25 euro
-= 3 =-
![]()
Complete NES.
Deze NES werkt perfect en heeft 2 controllers, voeding en tv aansluiting, gun en 2 games (Super Mario 1 - Duckhunt en Super Mario 3).
Vraagprijs: 30 euro
-= 4 =-
![]()
Complete NES.
Deze NES werkt NIET helemaal. De schermopbouw is niet goed, waarschijnlijk heeft dat te maken met brakke contacten. Er zit wel een voeding en tv aansluiting, gun en de game Supe Mario 3 bij. En natuurlijk 2 controllers.
Vraagprijs: 10 euro
-= 5 =-
![]()
Complete Nintendo 64.
Deze N64 werkt prima en beschikt over de voeding en tv aansluiting, 2 controllers, rumble pack, jumper pack en de game Super Mario 64 (incl. boekje!).
Vraagprijs: 40 euro
-= 6 =-
![]()
Nintendo Scope.
Nintendo scope incl. ontvanger en game. Het battarij klepje mist helaas.
Vraagprijs: 10 euro
-= 7 =-
![]()
Complete Nintendo DS in doos.
Deze DS is in prima staat maar helaas kan je zien dat er mee gespeeld is. Geen grote krassen of beschadigingen overigens. Er zit op het onderste scherm rechtsonderin een dode pixel, maar hiervan heb ik nooit last gehad. Uiteraard zit ook hier een spel bij, Brain Age (Engels) in dit geval. De voeding is niet officieël aangezien dit een geimporteerde DS betreft, de voeding werkt uiteraard wel prima.
Vraagprijs: 60 euro
-= 8 =-
![]()
iMac paars
iMac PowerPC G3
Snelheid: 266 Mhz
Geheugen: 160 MB
Harddisk: 80 GB
Kleur: Paars (toetsenbord is groen)
Vraagprijs: 50 euro
-= 10 =-
![]()
Goedwerkende APC UPS 700va
Zoals te zien is (misschien moeilijk) op de foto is de accu in prima staat. Apparaat is weinig gebruikt verder.
Vraagprijs: 50 euro
Bieden mag in dit topic of per e-mail naar ikke@thaduck.nu. Bij een bod dicht bij de vraagprijs wordt er direct zaken gedaan (ofwel, 45 euro bieden op iets van 50 euro is gelijk raak!). Afhalen kan in Vianen UT en eventueel verzenden kan ook natuurlijk, pas wel op dat sommige dingen groot of zwaar zijn. Over de verdeling van de verzendkosten is te praten (ligt aan artikel).
Voor verdere vragen weten jullie me te vinden