Verstuurdquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:12 schreef T42 het volgende:
[..]
goed mail me maar effe zit op me werk kan nu nie naar jou maile![]()
Voor dit bedrag heb ik eigenlijk liever ophalen, versturen kost minimaal 6,20 (+ nog een doos van 2 euro ofzo) en dan kan ik hem bijna beter in de kliko gooien (wat ik zonde vind). Waar woon je ergens? Maybe kan ik hem daar op een andere manier krijgen nl.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:44 schreef MmadviewW het volgende:
13 incl verz.k. voor complete nes set(met nes-console die niet helemaal 100 werkt), mailadres van mij = matthijsss@gmail.com
Ik bied 25 euro inc verzenden...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:47 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik lees ook maar halfEr stond al ophalen bij
Ophalen voor ¤ 15 is akkoord! Mail maar naar ikke@thaduck.nu voor een afspraak
Dan moet je TSPO benaderen, die heeft hem namelijk van de week al opgehaaldquote:
ik denk mail gemist.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:26 schreef thaduck het volgende:
[..]
Nog intresse of heb ik je mail gemist?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:00 schreef Furious het volgende:
iMac al definitief weg?
Okido, jammer maar helaas. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik ga hem dit weekend ophalen
Ja hierrrrquote:
Jij hebt ook weer mailquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef thaduck het volgende:
En iedereen is weer gemaild die moest als het goed is! (lastig als Fok! down is en je het druk hebt)
hadde mail contackt over de N64 en gamecubequote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:21 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ja hierrrr
Hadden we al mailcontact, zo nee, roep ff je mail adres
Ik kan nu niet bij mijn thuismail (archief) dus ik kan het even niet ophalen. Ik mail je vnavond eventjes als ik thuis ben en mijn eigen outlook heb ok?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:17 schreef T42 het volgende:
[..]
hadde mail contackt over de N64 en gamecube
teun1984@hot
zeker goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:43 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik kan nu niet bij mijn thuismail (archief) dus ik kan het even niet ophalen. Ik mail je vnavond eventjes als ik thuis ben en mijn eigen outlook heb ok?
Dan koopt niemand emquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:47 schreef SimtekF1 het volgende:
Damn man heb je nou echt je SNES incl doos en Zelda verkocht voor 25 euro?
Op eBay had je voor die SNES 60 euro kunnen krijgen en voor Zelda zeker 20 euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |