shit ik lees het topic weer te vroegquote:Op zondag 12 november 2006 20:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zoo jammer dat Anchal wegmoest. Er zitten eigenlijk op Caridee na geen leuke meisjes meer in nu...
Oh, en dat zal alleen nog maar erger worden.quote:Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb vanochtend de eerste aflevering van cycle 6 gezien. ik heb nu al een hekel aan Jade
dat verwacht ik ook wel jaquote:Op maandag 13 november 2006 12:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh, en dat zal alleen nog maar erger worden.
hehe you so gonna hate jade!quote:Op maandag 13 november 2006 12:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat verwacht ik ook wel ja
heb eigenlijk nog geen favoriet. eerst de namen maar eens onthouden
Leuk dat ze in de laatste aflevering weer even voorbij kwam. als de deelneemster met de vreemdste afgang ever.quote:Op maandag 13 november 2006 12:37 schreef Jerruh het volgende:
hehe you so gonna hate jade!
iemand die werkelijk geen enkele sympathie opwekte bij mij, zelfs toen ze in tranen uitbarstte.
okee, thnx!quote:Op maandag 13 november 2006 13:07 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Leuk dat ze in de laatste aflevering weer even voorbij kwam. als de deelneemster met de vreemdste afgang ever.
jade komt constant terug in cycle 7! toen jaeda zei: thank you for beleving in me, zei tyra: now go, jade 9en vervolgens zag je vier stukjes met jade erin langskomen waarin ze dat tegen tyra zeiquote:Op maandag 13 november 2006 13:07 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Leuk dat ze in de laatste aflevering weer even voorbij kwam. als de deelneemster met de vreemdste afgang ever.
doe ik vanavond wel, is een te grote klus momenteel en ik moet weg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:34 schreef PeRi het volgende:
Jer up ze ff ergens anders dan, tinypic.com ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |