quote:The Girls Who Made It This Far.
As the finale quickly approaches, this episode looks back at the contestants' journeys throughout the season, including Monique's kitchen meltdown, Jaeda's best Tyra Banks impersonation, and more never-before-seen footage.
als ik zo die interviews lees en dan die recap zie, dan vind ik het jammer dat ze jaeda minder leuk in beeld brengen dan dat ze schijnt te zijn...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jaeda die Tyra nadeed was erg grappig ja.
't was best een toffe recap maar vroeg me wel af waarom zo tussendoor... is de show al in zijn geheel opgenomen of is het toch iets van dit moment en is er dan misschien iets niet goed gegaanquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:04 schreef Jerruh het volgende:
er zitten best wel memorabele stukjes in die recap! onder andere de bitchfight van monique met melissa rose (smellrose) en ook met amanda, over een zak chips! (we almost will forget the grenola bars from Bre!) ook het stukje met jaeda die tyra nadoet is hilarisch, vooral omdat het hele gebeuren met een scheet van caridee eindigt! ik vond m wel leuk die recap, veel dingen die nog niet te zien waren! (o.a. de fashion trash!)
Volgens mij wordt het van te voren opgenomen. En over de tweeling.. het is al eens gebeurd dat er 2 meisjes tegelijk worden uitgestemd (Rebecca en ... met de hysterische Tyra-speech) en daar passen ze wel een mauw aan. Soms stappen er meisjes uit zichzelf op (ook in Australias next topmodel remember, toen gingen er ineens 3 of 4 in 1 aflevering uit) maar het is niet dat ze dan ineens in nood zitten vanwege een aflevering te weinig. Er zit vrijwel altijd een recap bij.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:02 schreef Re het volgende:
[..]
't was best een toffe recap maar vroeg me wel af waarom zo tussendoor... is de show al in zijn geheel opgenomen of is het toch iets van dit moment en is er dan misschien iets niet goed gegaan
of zou het zo zijn dat ze de tweeling er ineen aflevering uitstemmen want dan heb je een aflevering te weinig
Ja, dat vond ik ook jammer, ze was hartstikke leuk met die imitatie, maar verder vond ik er nooit zoveel aanquote:Op dinsdag 7 november 2006 15:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als ik zo die interviews lees en dan die recap zie, dan vind ik het jammer dat ze jaeda minder leuk in beeld brengen dan dat ze schijnt te zijn...
tiffany yeah!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het van te voren opgenomen. En over de tweeling.. het is al eens gebeurd dat er 2 meisjes tegelijk worden uitgestemd (Rebecca en ... met de hysterische Tyra-speech) en daar passen ze wel een mauw aan. Soms stappen er meisjes uit zichzelf op (ook in Australias next topmodel remember, toen gingen er ineens 3 of 4 in 1 aflevering uit) maar het is niet dat ze dan ineens in nood zitten vanwege een aflevering te weinig. Er zit vrijwel altijd een recap bij.
[..]
Ja, dat vond ik ook jammer, ze was hartstikke leuk met die imitatie, maar verder vond ik er nooit zoveel aan
ow jeequote:Op donderdag 9 november 2006 12:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tiffany yeah!
a skany ho poored beer ovah my weaaave!.
en ik ben boos want ik heb upn.com weer gechecked en weet wie weg is!!!!
Fuckzooi, door jou werd ik nieuwsgierig en kon t niet laten om te gaan kijken en OMFG zijn ze gek geworden, why God why.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorryquote:Op donderdag 9 november 2006 12:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Fuckzooi, door jou werd ik nieuwsgierig en kon t niet laten om te gaan kijken en OMFG zijn ze gek geworden, why God why..
.
.
caridee zit er nog steeds in heurquote:Op donderdag 9 november 2006 12:45 schreef Re het volgende:
uit jullie 2 reacties weet ik het nou ook
sssstquote:Op donderdag 9 november 2006 12:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
caridee zit er nog steeds in heur.
Oh ja Tiffanyquote:Op donderdag 9 november 2006 12:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tiffany yeah!
a skany ho poored beer ovah my weaaave!.
de leuke mensen met goeie foto's worden week na week eruit getieft...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:11 schreef Toeps het volgende:
Die fotoshoot deze week ook weer... Fugly! Ik loop gewoon al 3 afleveringen achter met kijken, omdat ik het zo stom vind worden.
zo spoiler je wel indirect hequote:Op donderdag 9 november 2006 14:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de leuke mensen met goeie foto's worden week na week eruit getieft...
straks hebben we een finale met smellrose, eugena en jaeda :err!
Stel dat Smellrose wint...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de leuke mensen met goeie foto's worden week na week eruit getieft...
straks hebben we een finale met smellrose, eugena en jaeda :err!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |