shit ik lees het topic weer te vroegquote:Op zondag 12 november 2006 20:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zoo jammer dat Anchal wegmoest. Er zitten eigenlijk op Caridee na geen leuke meisjes meer in nu...
Oh, en dat zal alleen nog maar erger worden.quote:Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb vanochtend de eerste aflevering van cycle 6 gezien. ik heb nu al een hekel aan Jade
dat verwacht ik ook wel jaquote:Op maandag 13 november 2006 12:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh, en dat zal alleen nog maar erger worden.
hehe you so gonna hate jade!quote:Op maandag 13 november 2006 12:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat verwacht ik ook wel ja
heb eigenlijk nog geen favoriet. eerst de namen maar eens onthouden
Leuk dat ze in de laatste aflevering weer even voorbij kwam. als de deelneemster met de vreemdste afgang ever.quote:Op maandag 13 november 2006 12:37 schreef Jerruh het volgende:
hehe you so gonna hate jade!
iemand die werkelijk geen enkele sympathie opwekte bij mij, zelfs toen ze in tranen uitbarstte.
okee, thnx!quote:Op maandag 13 november 2006 13:07 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Leuk dat ze in de laatste aflevering weer even voorbij kwam. als de deelneemster met de vreemdste afgang ever.
jade komt constant terug in cycle 7! toen jaeda zei: thank you for beleving in me, zei tyra: now go, jade 9en vervolgens zag je vier stukjes met jade erin langskomen waarin ze dat tegen tyra zeiquote:Op maandag 13 november 2006 13:07 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Leuk dat ze in de laatste aflevering weer even voorbij kwam. als de deelneemster met de vreemdste afgang ever.
doe ik vanavond wel, is een te grote klus momenteel en ik moet weg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:34 schreef PeRi het volgende:
Jer up ze ff ergens anders dan, tinypic.com ofzo.
ik hoop het ook zo... alhowel smellrose op zich wel leuke fotos maakt...quote:Op woensdag 15 november 2006 00:03 schreef MissBliss het volgende:
God, dat mensen als Jaeda en Eugena er nog in zitten zeg
'Je hebt nog geen enkele mooie foto gemaakt, maar je deed wel je best dus je mag blijven'
En ondertussen A.J en Brooke enzo eruit
En Smellroseziet niemand dan dat ze een oud gezicht heeft?
Nou Caridee mag winnen en de tweeling nummer 2 en 3, maar dat is vast wishfull thinking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puckkkk-spoiler.
put
your
clothes
on!
ik vond jade in die commercials veel grappiger: zo geforceerd geinteresseerd!quote:Op woensdag 15 november 2006 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben bij de finale van cycle 6 aangekomen
daaaag Jadeen OMG die exit van haar was hilarisch!!
owja... I try...quote:Op woensdag 15 november 2006 12:41 schreef MissMatch het volgende:
Ging jij toen nog een keer die kikkers fixen?![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vond jade in die commercials veel grappiger: zo geforceerd geinteresseerd!.
en elke week dezelfde comments
en elke week:
"thank you for believing in me".
is ze nou nog niet blind?quote:
Oh dat was zó ergquote:Op woensdag 15 november 2006 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
en hoe ze naar zichzelf refereert en niet gewoon 'ik' kan zeggen. neeee zij zegt:
Jade is not fake, jade is true...blahblahblah!!
Ja, maar toch vind ik haar te oud en te irritant gewoon.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik hoop het ook zo... alhowel smellrose op zich wel leuke fotos maakt...
quote:Dat moet wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puckkkk-spoiler.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik hoop het ook zo... alhowel smellrose op zich wel leuke fotos maakt...CarideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puckkkk-spoiler.
!!!
Whatever I want.
brooke staat er niet bij, maar ik denk dat je lisa bedoeltquote:Op woensdag 15 november 2006 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
Gina had ik er niet eens in herkenddie vond ik echt drie keer nix. alleen die keer dat ze ladderzat was
en bij Brooke zag ik alleen maar lippen (Sara ook trouwens)
ow ik bedoel ook niet bij deze foto's hoor. gewoon in het algemeenquote:Op woensdag 15 november 2006 13:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
brooke staat er niet bij, maar ik denk dat je lisa bedoelt.
en gina en danielle was leuk! dat ze de hele tijd danielle beet![]()
.
sara cycle 5 had enorm rare lippen en een eng hoog voorhoofd! ze lijkt in de voorstukjes met dat antm-theme altijd op gollem vind ik...quote:Op woensdag 15 november 2006 13:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow ik bedoel ook niet bij deze foto's hoor. gewoon in het algemeen
Ik snap ook niet wat Elite in Sara ziet. Ook al maakt ze nog zulke mooie foto's, ik zie alleen maar lip.quote:Op woensdag 15 november 2006 13:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sara cycle 5 had enorm rare lippen en een eng hoog voorhoofd! ze lijkt in de voorstukjes met dat antm-theme altijd op gollem vind ik...
ow DIE sara (cycle 6) vond ik juis tleukquote:Op woensdag 15 november 2006 13:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat Elite in Sara ziet. Ook al maakt ze nog zulke mooie foto's, ik zie alleen maar lip.
[afbeelding]
Neh, ik vind ze té. En dan smeren ze er ook nog een kilo gloss op...quote:Op woensdag 15 november 2006 13:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow DIE sara (cycle 6) vond ik juis tleuk
ze heeft mooie ogen.... en zoenbare lippen....
ach beter dan de andere saras (behalve cycle 2 sara) van antmquote:Op woensdag 15 november 2006 13:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Neh, ik vind ze té. En dan smeren ze er ook nog een kilo gloss op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |