Jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hebben jullie ook van dat soort dingen dat je iets in een ander zo erg van walgt dat je bijna moet kotsen?
Het gevoel dat sommige mensen hebben bij Bv. nare smak of eetgeluiden komt dicht in de buurt.
omg so truequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:46 schreef Thomas B. het volgende:
Volgens mij word jij later zo'n oude, verbitterde opa die de voetbal van kleine jongetjes lek gaat steken als die per ongeluk in je tuin komt.
Dat komt volgens mij uit een voorleesboek voor de lagere schoolquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:46 schreef Thomas B. het volgende:
Volgens mij word jij later zo'n oude, verbitterde opa die de voetbal van kleine jongetjes lek gaat steken als die per ongeluk in je tuin komt.
Nou, veel plezier joh.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:51 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij uit een voorleesboek voor de lagere school![]()
of niet
Nee voetballen heb ik geen problemen mee.
Scooters daarentegen.... (die hard knetterend over straat gaan) steek ik het liefst in de fik![]()
Ik ken hetquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hebben jullie ook van dat soort dingen dat je iets in een ander zo erg van walgt dat je bijna moet kotsen?
Het gevoel dat sommige mensen hebben bij Bv. nare smak of eetgeluiden komt dicht in de buurt.
Wat heb je dan verwijderd?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:57 schreef Mordreth het volgende:
Even wat bagger en offtopic gepraat verwijderd.. kunnen we ook normaal reageren?
Ze heeft mijn lollerofftopic vraag aan zzyzx verwijderdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:58 schreef fatalerror404 het volgende:
[..]
Wat heb je dan verwijderd?
Ik heb je niks zien verwijderen. Of doe je maar alsof?
Ik deed het achter je rug omquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:58 schreef fatalerror404 het volgende:
[..]
Wat heb je dan verwijderd?
Ik heb je niks zien verwijderen. Of doe je maar alsof?
Wie zegt dat ik het stoer vind?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:31 schreef Zzyzx het volgende:
De TS moet zich eens met zichzelf bezig gaan houden. Hij heeft zichzelf vervuld van het idee dat het stoer is om te gaan zeiken over niks op internetfora terwijl dat nergens voor nodig is. Zo irritant fake, zulke mensen. Bah.
kijk dat gaat ook weer aardig ver om dat te zeggen. Als je het serieus meent dat is. Iedereen heeft wel zijn eigen aparte trekjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:01 schreef L-IS het volgende:
damn, vond dat ik aardig normaal reageerde....
Vind je zielig, laat iedereen gewoon fluiten als de man dat wil... andere ergeren zich dat je zo'n zeikerd bentGa hulp zoeken, je denkt niet gezond gast
Jij maakt soorgelijke aannames over Herr Fluitekruid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:06 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het stoer vind?
Het is maar internet.
op zo'n OP?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:57 schreef Mordreth het volgende:
Even wat bagger en offtopic gepraat verwijderd.. kunnen we ook normaal reageren?
dan niet zeuren als je een keer een paar tikken krijgt, hè, je provoceertquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef Misanthropist het volgende:
Ik fluit ook altijd op de gallerij, weet ook niet waarom... is een gevoelskwestie denk ik, ook over de binnenplaats wandel ik vaak fluitend weg
Shit achtervolgen wij elkaar ofzo ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef milagro het volgende:
[..]
dan niet zeuren als je een keer een paar tikken krijgt, hè, je provoceert
ooh echt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef milagro het volgende:
[..]
dan niet zeuren als je een keer een paar tikken krijgt, hè, je provoceert
Niet als het fake is nee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:26 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ooh echt?ik provoceer nu zelfs al onbewust
maar jullie kunnen het niet waarderen als iemand vrolijk overkomt in jullie bekrompen simpele leventjes of wat? en ik doe alleen aan tikkertje met terugtik
zit die al : we wonen in een gesloten flat-gallerijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:01 schreef Oosthoek het volgende:
Christus zeg. Misschien moet je eens bellen met het pieterbaancentrum.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:05 schreef Mustard_Man het volgende:
dit is echt een typisch voorbeeld van:
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Mensen zien andere mensen zoals ze zelf zijn.
Gedaan en waarschijnlijk ben ik knettergekquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:06 schreef P8 het volgende:
[..]
Je kan je trouwens ook testen op persoonlijkheidsstoornissen als je wil![]()
Vrij sneu om jouw problemen te reflecteren op andere mensen, altijd iets te zeuren hebben omdat jij zelf zon slecht hebt. Als je je echt irriteert aan al die mensen misschien zou je al deze problemen in jezelf moeten zoeken, want gezond is dit echt niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
I
Ik ben daar gewoon heel gevoelig voor en pick die dingen echt heel snel op.
Ik weet dat ik goed heb.
Uit de beschrijving van de openingspost vind ik de TS maar een enorme zielepiet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:55 schreef Vitalogy het volgende:
Uit de beschrijving in de openingspost stel ik mij geen nonchalant persoon voor.
Misschien moet je het nog eens lezen.
En dr kijkt dus nog echt iemand ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:21 schreef Frappelsien het volgende:
...
*Hups* Tik... deurtje dicht.. even over zn schouder kijken of er iemand naar hem kijkt![]()
...
ik had ook geen andere uitslag van je verwacht na je betoog over Irak elders op dit forum...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:34 schreef Mustard_Man het volgende:
Disorder | Rating
Paranoid: High
Schizoid: High
Schizotypal: Moderate
Antisocial: High
Borderline: Low
Histrionic: High
Narcissistic: Very High
Avoidant: Moderate
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Moderate
ook met mij naar het gekkenhuis![]()
Dat zijn soms gare gasten ja die fluiters. liep ik een keer op de stoep, komt er van veraf iemand me tegemoet lopen. eerst fluit hij niet, begint hij opeens vanaf een meter of 7 voor mij even een deuntje in zichzelf te fluiten....erg vreemd..alsof ze zenuwachtig zijn voor andere mensen ofzo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ben best wel een gevoelige jongen (blijkt wel.)
Onder die koele houding schuilt iemand die zich aan allerlei dingen kan ergeren.
De meest rare dingen ook.
Neem nou die buurjongen van boven. Elke keer als hij de trap op of afgaat (we wonen in een gesloten flat-gallerij)
moet hij fluiten. Ja fluiten. Wat is er zo erg aan denk je?
Hij fluit nep. Hij fluit om een image. Hij kan dus ook NIET fluiten. Hij fluit ook alleen maar als hij de trap op of afgaat.
De gallerij is al de buitenwereld voor hem en daar laat ie horen of merken dat ie een coole gast is ofzo.
Hij heeft een heel gemaakt beeld in zijn hoofd van een coole jongen dat dicteert (net zoals in films enzo)
dat het sociaal tof is om te gaan fluiten (al kun je datniet).
Dan vraag je jezelf af, hoe de f weet jij dat nou zo zeker?
Tja dat is een dood-doener he.
Ik ben daar gewoon heel gevoelig voor en pick die dingen echt heel snel op.
Ik weet dat ik goed heb.
Elke x als die gast de trap op of af komt dan gaat ie fluiten (hij fluit niks, geen melodie niks, geen deuntje, niks)
Ook alsie elke laatste tree heeft gehaald moet ie zo overdrijven "uuuuhh" of aahh erachteraan doen alsof ie doet van "die laatste tree daar heb ik al mijn kracht voor nodig gehad".
vreselijk irritant. Elke keer als ie fluit staan mijn nekharen weer oevereind.
ZIjn stem is ook vreselijk overdreven laag. En ja dat hoor je gauw als dat iemand zijn natuurlijke stem niet is.
Beeld je in een platpratende broekie dat zijn stem verlaagd.
Ik zou em het liefst willen neerschieten.
FAKE gast.
Ben Afleck is ook zo'n naar irritant fake persoon. Hoe hij beweegt. Ik kan em niet uitstaan.
Ja, dat heb ik nou bij hele gevoelige jongensquote:Hebben jullie ook van dat soort dingen dat je iets in een ander zo erg van walgt dat je bijna moet kotsen?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ben best wel een gevoelige jongen (blijkt wel.)
Psycholoog en groepsleidsterquote:Op maandag 16 oktober 2006 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nou bij hele gevoelige jongens
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |