Jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hebben jullie ook van dat soort dingen dat je iets in een ander zo erg van walgt dat je bijna moet kotsen?
Het gevoel dat sommige mensen hebben bij Bv. nare smak of eetgeluiden komt dicht in de buurt.
omg so truequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:46 schreef Thomas B. het volgende:
Volgens mij word jij later zo'n oude, verbitterde opa die de voetbal van kleine jongetjes lek gaat steken als die per ongeluk in je tuin komt.
Dat komt volgens mij uit een voorleesboek voor de lagere schoolquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:46 schreef Thomas B. het volgende:
Volgens mij word jij later zo'n oude, verbitterde opa die de voetbal van kleine jongetjes lek gaat steken als die per ongeluk in je tuin komt.
Nou, veel plezier joh.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:51 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij uit een voorleesboek voor de lagere school![]()
of niet
Nee voetballen heb ik geen problemen mee.
Scooters daarentegen.... (die hard knetterend over straat gaan) steek ik het liefst in de fik![]()
Ik ken hetquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hebben jullie ook van dat soort dingen dat je iets in een ander zo erg van walgt dat je bijna moet kotsen?
Het gevoel dat sommige mensen hebben bij Bv. nare smak of eetgeluiden komt dicht in de buurt.
Wat heb je dan verwijderd?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:57 schreef Mordreth het volgende:
Even wat bagger en offtopic gepraat verwijderd.. kunnen we ook normaal reageren?
Ze heeft mijn lollerofftopic vraag aan zzyzx verwijderdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:58 schreef fatalerror404 het volgende:
[..]
Wat heb je dan verwijderd?
Ik heb je niks zien verwijderen. Of doe je maar alsof?
Ik deed het achter je rug omquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:58 schreef fatalerror404 het volgende:
[..]
Wat heb je dan verwijderd?
Ik heb je niks zien verwijderen. Of doe je maar alsof?
Wie zegt dat ik het stoer vind?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:31 schreef Zzyzx het volgende:
De TS moet zich eens met zichzelf bezig gaan houden. Hij heeft zichzelf vervuld van het idee dat het stoer is om te gaan zeiken over niks op internetfora terwijl dat nergens voor nodig is. Zo irritant fake, zulke mensen. Bah.
kijk dat gaat ook weer aardig ver om dat te zeggen. Als je het serieus meent dat is. Iedereen heeft wel zijn eigen aparte trekjes.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:01 schreef L-IS het volgende:
damn, vond dat ik aardig normaal reageerde....
Vind je zielig, laat iedereen gewoon fluiten als de man dat wil... andere ergeren zich dat je zo'n zeikerd bentGa hulp zoeken, je denkt niet gezond gast
Jij maakt soorgelijke aannames over Herr Fluitekruid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:06 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het stoer vind?
Het is maar internet.
op zo'n OP?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:57 schreef Mordreth het volgende:
Even wat bagger en offtopic gepraat verwijderd.. kunnen we ook normaal reageren?
dan niet zeuren als je een keer een paar tikken krijgt, hè, je provoceertquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef Misanthropist het volgende:
Ik fluit ook altijd op de gallerij, weet ook niet waarom... is een gevoelskwestie denk ik, ook over de binnenplaats wandel ik vaak fluitend weg
Shit achtervolgen wij elkaar ofzo ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef milagro het volgende:
[..]
dan niet zeuren als je een keer een paar tikken krijgt, hè, je provoceert
ooh echt?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef milagro het volgende:
[..]
dan niet zeuren als je een keer een paar tikken krijgt, hè, je provoceert
Niet als het fake is nee.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:26 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ooh echt?ik provoceer nu zelfs al onbewust
maar jullie kunnen het niet waarderen als iemand vrolijk overkomt in jullie bekrompen simpele leventjes of wat? en ik doe alleen aan tikkertje met terugtik
zit die al : we wonen in een gesloten flat-gallerijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:01 schreef Oosthoek het volgende:
Christus zeg. Misschien moet je eens bellen met het pieterbaancentrum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |