Ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:35 schreef Zzyzx het volgende:
Iedereen zowat kent dat. Ik heb het trouwens vaker als ik in een lekker zomerse stortbui loop en helemaal doorweekt ben.
Hmm, hoe bedoel je dat precies?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:01 schreef nixxx het volgende:
hmmm gelukzalig... zoeken we op...
*tring*
Nee, niet echt.. juist dat steeds minder me raakt eigenlijk
alles een beetje afgevlakt, geen pieken, geen dalen..quote:
Ja. Dit bedoel ik. Eindelijk iemand die echt begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:04 schreef Brunette het volgende:
onsterfelijk ofso
Ik weet niet wat het is, maar daar krijg je zo'n enorme kick / energie van, echt onbeschrijfelijk.
Mooi zo.quote:Ik moet zeggen dat ik daar erg 'gevoelig' voor ben.
je avater maakte het afquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:35 schreef Dickies het volgende:
Als ik grote tieten zie.
Of als je op een heldere warme zomeravond, heel relax, naar de sterren kijkt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. Dit bedoel ik. Eindelijk iemand die echt begrijpt wat ik bedoel.
[..]
Mooi zo.![]()
Dat had ik 2 jaar terug in Rome op de Spaanse Trappen samen met een goede vriend.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef Aarti het volgende:
Sterren, inderdaad! Daar ben ik ook dol op, vooral op zwoele zomernachten!
Erg herkenbaar. Had ik dat nu maarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:24 schreef dawg het volgende:
Soms loop je buiten, lekker blauwe lucht, paar wolkjes, en dan inees komt de zon tevoorschijn, die je gezicht helemaal laat stralen.Ik krijg op zo'n moment weleens een onbeschrijfelijk gevoel van binnen, er verschijnt een hele brede glimlach op mijn gezicht, wat dat gevoel nog eens extra versterkt.
Echt een gevoel dat je de hele wereld aankunt, alles en iedereen leuk is, een echte onvervalste kick van binnen.
Zo ook als ik bepaalde muziek hoor, lekker opzwepend, net als het gevoel van binnen. 's Morgens als je opstaat, als je een leuk berichtje leest van je favoriete fokker/fokster
, een goede film
, of gewoon zomaar
. Ik heb dat steeds vaker, dat gevoel, en dat is zo heftig dat mensen dat erg goed aan mij merken.
Het ultieme geluksgevoel, je zou er zo verslaafd aan kunnen raken. Wie kent het?
Dan ben je niet in Nederland volgens mijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:56 schreef Arti het volgende:
*meld
regelmatig, als ik in de auto zit en om me heen kijk en zie hoe mooi de wereld kan zijn![]()
Een optimist is een slecht geinformeerde pessimist Theo Maassenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:12 schreef MaVeJuH het volgende:
Nooit gehad, ben een beroeps pessimist
dan kijk ik waarschijnlijk met een andere blik naar buiten dan dat jij dat doet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:09 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dan ben je niet in Nederland volgens mij![]()
Ben jij altijd ongesteldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:24 schreef CherryLips het volgende:
ik heb dat gevoel ook weleens, duurt drie seconden ofzo. en dan is alles en iedereen weer stom.
tis dat je een man bent, anders had ik gezegd dat het aa nde pil lagquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
alles een beetje afgevlakt, geen pieken, geen dalen..
Daar krijg ik spontane diaree vanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:45 schreef Camplo het volgende:
Akon ft Ali B & Yes R - Ghetto
daar krijg ik goed gevoel van
Ja dat gevoel kan ik ook wel..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:47 schreef Brunette het volgende:
Soms kan ik ook gewoon erg blij worden van kleine dingetjes in het leven.![]()
Dude, wtf?!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:12 schreef dawg het volgende:
Gisteren, toen ik terug liep van het stappen, heb zowat de hele weg staan springen en doen op mijn muziek, en de mensen die ik tegenkwam keken me echt na zo van: die gast zal wel zat zijn.
En dat was niet zo, gewoon, lekker windje, goede muziek, lekker rustig op straat, heerlijk.
Ik ken het ook, vooral bij zon, blauwe lucht en bepaalde muziekquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:24 schreef dawg het volgende:
Soms loop je buiten, lekker blauwe lucht, paar wolkjes, en dan inees komt de zon tevoorschijn, die je gezicht helemaal laat stralen.Ik krijg op zo'n moment weleens een onbeschrijfelijk gevoel van binnen, er verschijnt een hele brede glimlach op mijn gezicht, wat dat gevoel nog eens extra versterkt.
Echt een gevoel dat je de hele wereld aankunt, alles en iedereen leuk is, een echte onvervalste kick van binnen.
Zo ook als ik bepaalde muziek hoor, lekker opzwepend, net als het gevoel van binnen. 's Morgens als je opstaat, als je een leuk berichtje leest van je favoriete fokker/fokster
, een goede film
, of gewoon zomaar
. Ik heb dat steeds vaker, dat gevoel, en dat is zo heftig dat mensen dat erg goed aan mij merken.
Het ultieme geluksgevoel, je zou er zo verslaafd aan kunnen raken. Wie kent het?
Oh jawel, ik was superhappy, en dan kan ik niet stilstaan, kom je nog wel achter.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:51 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dude, wtf?!![]()
![]()
![]()
![]()
Zover ga ik dan weer niet.![]()
Ik zie een verband met een andere reactie in een ander topic.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef WeirdMicky het volgende:
De laatste tijd heb ik dat soort momenten zeer regelmatig.
De koning is hard gevallen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zie een verband met een andere reactie in een ander topic.
Van zijn geloof ja.quote:
En voor haar. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Van zijn geloof ja.
Ontopic, ik voel weer een lichte kick aankomen. Jammer dat ik op mijn werk zit.
Dan liever dat het echt hard waait.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:40 schreef Xith het volgende:
Ik heb echt een hekel aan de zon, je kan bijna niets zien en het is ook nog te warmGeef mij maar licht bevolkt, herfst weertje
Had ik vanmiddag gedaan, nu voel ik me helemaalquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:52 schreef dawg het volgende:
Even een kick, zo'n goed en positief topic in R&P zou eigenlijk sticky moeten zijn.![]()
luister naar een tof nummer, of gewoon, zonder reden, en voel je geweldig, ervaar de ultieme kick!![]()
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:24 schreef dawg het volgende:
, een goede film
, of gewoon zomaar
Vertelquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:02 schreef dawg het volgende:
Ja, ik ook. Muziek, en nog een andere reden.
En modjes, nu niet flauw gaan doen he.
Niet naar dingen vragen die je al weet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:06 schreef Brunette het volgende:
[..]
Vertel
Ja, mods niet moeilijk doen.![]()
Doe ik altijd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet naar dingen vragen die je al weet.
Jups klinkt enorm bekend. qua muziek loopt dan Eels - Mr e's beautifull blues door mijn hoofd. "Goddamn right it's a beautifull day" loopt als een rode draad door dat liedje heenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:24 schreef dawg het volgende:
, een goede film
, of gewoon zomaar
ik ken het, ik ken het!! je beschrijft het echt goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:24 schreef dawg het volgende:
, een goede film
, of gewoon zomaar
Zekerquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:40 schreef dawg het volgende:
@Geartsjuh: ja, ook gewoon zomaar.De ene keer komt dat gevoel door bv. het weer, maar dat hoeft niet. Ik heb het ook weleens heel spontaan, om niks eigenlijk. Het blijft echt een supergevoel.
Dit gaat over een kick die je krijgt zonder drugs.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:43 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Als je GHB opheb
Ja, die grijns.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:36 schreef Ripley het volgende:
Dan loop ik ook echt met een soort van idiote grijns over straat
Ja, dat dekt onder andere de lading wel ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef MisterTata het volgende:
Heel herkenbaar en ik moet dan altijd aan dit nummer denken (jullie allemaal wel bekend):
Louis Armstrong - What a wonderful world
I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world.
I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself what a wonderful world.
The colors of the rainbow so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shaking hands saying how do you do
They're really saying I love you.
I hear babies crying, I watch them grow
They'll learn much more than I'll ever knew
And I think to myself what a wonderful world
Yes I think to myself what a wonderful world.
![]()
Shiny Happy People van R.E.M.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat dekt onder andere de lading wel ja.
Maar ik had straks bijvoorbeeld dat gevoel weer terwijl ik Pride, in the name of love - U2 zat te luisteren. Want de tekst die je post klopt, maar het nummer, daar zal ik niet snel van gaan springen van blijschap.![]()
Terwijl juist Pride een tekst heeft waar je dan weer niet zo vrolijk van wordt, als je er goed over na denktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat dekt onder andere de lading wel ja.
Maar ik had straks bijvoorbeeld dat gevoel weer terwijl ik Pride, in the name of love - U2 zat te luisteren. Want de tekst die je post klopt, maar het nummer, daar zal ik niet snel van gaan springen van blijschap.![]()
Jaaa, die ook. Nog beter zelfs.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Beautiful Day van U2 (heb je ze weer)
Ik vind een bellenblaas altijd erg goed bij dit gevoel passenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:23 schreef Shimizue het volgende:
Misschien moet ik er ook bij vermelden dat ik een bellenblaas had gekocht, toen werd alles nog beter!
Vandaag, even naar mijn appartemenje kijken, was er bijna, en toen zag ik de zonnestralen door de donkere grijze wolken heen schijnen, gaf een heel mooi contrast. Lekker gevoel blijft dat.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:10 schreef Xilantof het volgende:
Vandaag weer een aantal keer.
Toen ik buiten liep met fijne muziek van mijn mp3-speler. Een fijne wolkenlucht waar de zon af en toe doorbrak die toen voor een prachtige regenboog zorgen toen het ging regenen. Erg gaaf.
En later nog een keer. Weer buiten. Prachtig herfstweer. Fris maar met een heerlijk zonnetje. Mijn mp3-speler koos weer een goed nummer. En op mijn telefoon kwam een leuk smsje binnen.
Toen had ik echt dát gevoel!
Dead Already is zo'n mooi nummer van die soundtrackquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Als je dan dus met toffe muziek op in de bus als een josti zit te grijnzen.![]()
Na die zin ben ik gaan stoppen met lezen. Oh my lord....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:24 schreef dawg het volgende:
, een goede film
, of gewoon zomaar
Maar wel een quote van een fokker in je sig hebben.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:28 schreef Jett het volgende:
[..]
Na die zin ben ik gaan stoppen met lezen. Oh my lord....
Hij maakt de waarheid duidelijk. Ik kreeg er nou niet bepaald een warm gevoel van.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar wel een quote van een fokker in je sig hebben.
Ja, hier is ie!quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:01 schreef dawg het volgende:
Kick. Speciaal voor Aarti.
Kicks zijn gaaf.![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:35 schreef Giraffe het volgende:
Ook een keer liep ik over straat en ik dacht dat niemand keek en de wind waaide zo heerlijk, dus tijdens het lopen stak ik mijn armen in uit, in de breedte, voelde me helemaal goed, komt er een vrouw aan me vragen hoe laat het was.. ik voelde me gewoon een beetje betrapt![]()
Ik de laatste tijd steeds vaker, en mensen merken het ook echt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:24 schreef dawg het volgende:
, een goede film
, of gewoon zomaar
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:48 schreef Chowi het volgende:
Kun je die momenten ook kopen? In de winkel ofzo?
Iets beter opletten op school de volgende keer.quote:Opleiding: Narcisme.
Ok, ik kon het niet laten. Want DAMN, ik heb hem weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:44 schreef dawg het volgende:
Echt top. Goed. Lekker. Geweldig.![]()
![]()
Eigenlijk nog beter dan dat, maar om nu weer mijn topic aan te halen is ook weer zo een cliche.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |