abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43048731
Ok, van deze tekst, en het nummer zelf natuurlijk, de manier waarop hij het zingt, krijg ik ook altijd dat gevoel, zo extreem gaaf.

Simple Minds - Alive & kickin'
You turn me on, you lift me up
And like the sweetest cup I'd share with you
You lift me up, don't you ever stop, I'm here with you
Now it's all or nothing
'Cause you say you'll follow through
You follow me, and I, I, I follow you

What you gonna do when things go wrong?
What you gonna do when it all cracks up?
What you gonna do when the Love burns down?
What you gonna do when the flames go up?
Who is gonna come and turn the tide?
What's it gonna take to make a dream survive?
Who's got the touch to calm the storm inside?
Who's gonna save you?
Alive and Kicking
Stay until your love is, Alive and Kicking
Stay until your love is, until your love is, Alive

Oh you lift me up to the crucial top, so I can see
Oh you lead me on, till the feelings come
And the lights that shine on
But if that don't mean nothing
Like if someday it should fall through
You'll take me home where the magic's from
And I'll be with you

What you gonna do when things go wrong?
What you gonna do when it all cracks up?
What you gonna do when the Love burns down?
What you gonna do when the flames go up?
Who is gonna come and turn the tide?
What's it gonna take to make a dream survive?
Who's got the touch to calm the storm inside?
Don't say goodbye
Don't say goodbye
In the final seconds who's gonna save you?

Oh, Alive and Kicking
Stay until your love is, love is, Alive and Kicking
Oh, Alive and Kicking
Stay until your love is, love is, Alive and Kicking

pi_43048820
Als het helemaal stil is.
  FOK!Fotograaf vrijdag 3 november 2006 @ 18:10:56 #103
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_43211008
Vandaag weer een aantal keer.
Toen ik buiten liep met fijne muziek van mijn mp3-speler. Een fijne wolkenlucht waar de zon af en toe doorbrak die toen voor een prachtige regenboog zorgen toen het ging regenen. Erg gaaf.

En later nog een keer. Weer buiten. Prachtig herfstweer. Fris maar met een heerlijk zonnetje. Mijn mp3-speler koos weer een goed nummer. En op mijn telefoon kwam een leuk smsje binnen.

Toen had ik echt dát gevoel!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_43211467
Ik heb deze week niet zovaak gehad, helaas. Maarja, een paar keer 's morgens vroeg het ijs van de autoruiten moeten krabben, daar krijg ik niet echt een kick van.
pi_43211526
american beauty
pi_43238619
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:10 schreef Xilantof het volgende:
Vandaag weer een aantal keer.
Toen ik buiten liep met fijne muziek van mijn mp3-speler. Een fijne wolkenlucht waar de zon af en toe doorbrak die toen voor een prachtige regenboog zorgen toen het ging regenen. Erg gaaf.

En later nog een keer. Weer buiten. Prachtig herfstweer. Fris maar met een heerlijk zonnetje. Mijn mp3-speler koos weer een goed nummer. En op mijn telefoon kwam een leuk smsje binnen.

Toen had ik echt dát gevoel!
Vandaag, even naar mijn appartemenje kijken, was er bijna, en toen zag ik de zonnestralen door de donkere grijze wolken heen schijnen, gaf een heel mooi contrast. Lekker gevoel blijft dat.
pi_43240801
Jaaa dat ken ik
pi_43407982
Vanochtend vroeg kwam ik uit me achterdeur en zag voor me een hele mooie regenboog.
Echt een volle zon van achter en dikke regen wolken voor me. Dat zorgde dus voor een felle boog die ik van begin tot einde kon zien. Toen liep ik om me huis naar de voorkant en daar zag ik weer een andere regenboog. Heel de weg naar me werk waren er meerdere buien in de buurt en zag ik nog een aantal regenbogen, terwijl ik zelf geen druppel regen heb gezien. Echt apart.

iig zorgde het voor een vrolijk gevoel zo in de ochtend
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  donderdag 9 november 2006 @ 20:45:17 #109
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_43408468
* Skull-splitter het gevoel nu enige malen per dag heeft

Geweldig, vanmiddag ook, metro net gemist, dan maar lekker in het zonnetje staan en genieten
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_43409508
Jaaaaaa zo vaak! Nu het weer koud wordt en ik dan `s avonds voordat ik ga slapen mijn ramen openmaak en dan ineens een prachtige sterrenhemel zie. Of een maantje dat me toelacht, ook altijd leuk.
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
pi_43410000
Of van een meesterlijke shot bij het poolen. Of wanneer er een aantal mensen vaak naar je tafel kijken omdat je goed bezig bent. Zoals net bijvoorbeeld.
pi_43410975
Bij mij ook wel de onverwachte maar non-verbale vriendelijkheid van een vreemde als je je een dag niet zo goed voelt.
pi_43411441
Ik heb het regelmatig als ik naar mijn kinderen kijk.
pi_43411469
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:34 schreef AlohaXa het volgende:
american beauty
Dead Already is zo'n mooi nummer van die soundtrack

Maar ehm, mensen.. luister eens naar We all fload van Hooverphonic, dan krijg je gegarandeerd het gevoel

En dit gevoel heb ik ook vaak zat, en et heeft altijd met de zon te maken en die komt dan ook vaak genoeg in mijn tekeningetjes enzo terug (zie Fotoboek )

Maar ik ben nogal een doemdenker wat betreft deadlines enzo en die heb ik nogal veel... dus verwacht van mij dit gevoel na een succesvol verlopen project ofzo , dat ik dan op de fiets zit, zon begint te schijnen, jeuj
pi_43414416
Of als de hond alle commando's zoals zitten, af, poot, blijf, e.d. al doet voordat je het gezegd hebt, puur omdat hij weet dat ie een snoepje krijgt.
pi_43433597
Of als je van een wildvreemde mevrouw op straat even te horen krijgt dat je van die prachtige groene ogen hebt.

Als je een wel heel erg, op het slijmerige af, goede beoordeling krijgt voor je project.

Als je wordt gevraagd of ze je artikel ook mogen gebruiken voor een andere nieuwsbrief omdat ze er lyrisch over zijn.

Als je een essay-wedstrijd wint en dan een publicatie krijgt in een vakblad. (Tijdje geleden, maar het blijft een mijlpaal).

Als de blaadjes hun mooie herfstkleuren aannemen.

Als het donker is de weerkaatsing van lantaarnpaallicht mooie bewegende patronen maken op het zwarte wateroppervlak van de grachten.

Als je dan dus met toffe muziek op in de bus als een josti zit te grijnzen.

Aldus.

Zo goed dawg?
pi_43434064
Jep.
pi_43436645
Ik heb het ook bij dat nummer van de Simple Minds.
Is van de tijd (1985), dat ik mijn man leerde kennen.
pi_43436829
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:

Als je dan dus met toffe muziek op in de bus als een josti zit te grijnzen.
Herkenbaar . Vind `t dan altijd extra leuk als je per ongeluk oogcontact krijgt in de trein met een willekeurig iemand die je dan zo begrijpend aankijkt, meestal zelf ook met dopjes in de oortjes .
pi_43446456
Gezellig is het hier zeg, maantjes en sterren, helemaal goed, als een josti ha ha !
pi_43458192
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:24 schreef dawg het volgende:
Soms loop je buiten, lekker blauwe lucht, paar wolkjes, en dan inees komt de zon tevoorschijn, die je gezicht helemaal laat stralen. Ik krijg op zo'n moment weleens een onbeschrijfelijk gevoel van binnen, er verschijnt een hele brede glimlach op mijn gezicht, wat dat gevoel nog eens extra versterkt. Echt een gevoel dat je de hele wereld aankunt, alles en iedereen leuk is, een echte onvervalste kick van binnen.

Zo ook als ik bepaalde muziek hoor, lekker opzwepend, net als het gevoel van binnen. 's Morgens als je opstaat , als je een leuk berichtje leest van je favoriete fokker/fokster , een goede film , of gewoon zomaar . Ik heb dat steeds vaker, dat gevoel, en dat is zo heftig dat mensen dat erg goed aan mij merken.

Het ultieme geluksgevoel, je zou er zo verslaafd aan kunnen raken. Wie kent het?
Na die zin ben ik gaan stoppen met lezen. Oh my lord....
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_43458257
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:28 schreef Jett het volgende:

[..]

Na die zin ben ik gaan stoppen met lezen. Oh my lord....
Maar wel een quote van een fokker in je sig hebben.
pi_43458316
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef dawg het volgende:

[..]

Maar wel een quote van een fokker in je sig hebben.
Hij maakt de waarheid duidelijk. Ik kreeg er nou niet bepaald een warm gevoel van.
Maargoed ieder zijn ding.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_43548760
Wooooooooooooohoooooooooooooooo, de kick is pas immens groot als je voor de eerste keer de sleutel van je net gebouwde appartementje krijgt!

Dus toch een kick, letterlijk en figuurlijk. Goed topic dit.
  woensdag 15 november 2006 @ 04:25:46 #125
154952 spoor4
Spoort niet
pi_43567609
heerlijk gevoel
pi_43640776
Kick. Speciaal voor Aarti.

Kicks zijn gaaf.
  vrijdag 17 november 2006 @ 18:17:04 #127
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_43640923
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 18:01 schreef dawg het volgende:
Kick. Speciaal voor Aarti.

Kicks zijn gaaf.
Ja, hier is ie!

Whiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 27 november 2006 @ 21:04:10 #128
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_43942217
best lekker.. in het donker op Leiden CS. .. groene SVB gebouw voor je, en dan Sonata Arctica met het begin van Songs of silence.. kriebel!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_44072545
Zo'n soort gevoel had ik bijvoorbeeld toen ik Amélie voor de eerste keer keek. Of toen ik over het Domplein liep in de avond en de wind blies de bladeren om me heen, de sterren schenen, de maan was vol en eventjes.. heel even, was ik helemaal gelukkig.

Ook een keer liep ik over straat en ik dacht dat niemand keek en de wind waaide zo heerlijk, dus tijdens het lopen stak ik mijn armen in uit, in de breedte, voelde me helemaal goed, komt er een vrouw aan me vragen hoe laat het was.. ik voelde me gewoon een beetje betrapt
pi_44073751
Yes

Voel me gewoon goed zonder enige reden
pi_44073760
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 02:35 schreef Giraffe het volgende:
Ook een keer liep ik over straat en ik dacht dat niemand keek en de wind waaide zo heerlijk, dus tijdens het lopen stak ik mijn armen in uit, in de breedte, voelde me helemaal goed, komt er een vrouw aan me vragen hoe laat het was.. ik voelde me gewoon een beetje betrapt
Herkenbaar
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:11:51 #132
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_44076002
ik..ik ik whiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_44076120
Herkenbaar, van de week ook een paar keer van die momentjes gehad, maar zonder echte aanleiding eigenlijk
pi_44124737

Als je op je fietsje lekker op je gemak, een ijskoude wind op je wangen voelt, waardoor je wangen helemaal rood worden. En er dan een zonnetje schijnt die het weer opwarmt en goed maakt. ineens krijg je dat vroolijke deuntje in je hoofd ( die er voor de rest van de dag niet uit te krijgen is) en je begint mee te neuriën.
Door de stralende zon lijkt het wel of de hele wereld je toelacht. waardoor je een ontzettend machtig gevoel van binnen krijgt waardoor je van buiten straalt. waardoor de hele wereld je ook echt toelacht. oude mensen die naar je glimlachen, een super leuk persoon dat net langsloopt met zijn hond glimlacht naar je, en je glimlach wordt met de seconde groter en groter...

Dat zijn van die heerlijke momenten waarop je denkt dat de hele wereld van jou is, je voelt je machtig gelukkig en er kan niets gebeuren wat dat nog kan verpesten op dat moment.

Ja dit heb ik vaak als ik op mn fiets zit en lekker loop te genieten van de zon!

t kan niet langgenoeg duuren.
Door dit soort momenten blijft t fietsen heerlijk!
En hierdoor ben ik ook flink aan het sparen voor een bakfiets zodat ik met mn kleinjes heerlijk kan fietsen en we lekker met zn drietjes kunnen genieten...
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:45:02 #135
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_48190682
lieve smsjes en pm's en alles met mooi weer, weg met de winterdepressies enz, het is weer tijd om lekker op het strand te lopen!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  dinsdag 10 april 2007 @ 21:06:10 #136
154880 Bolter
Awesomeness
pi_48191601
Als 't na een zomerse dag net begint te schemeren. Vaak is het dan windstil, de lucht een beetje rood. Als ik dan naar huis fiets heb ik dat gevoel ook vaak.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  dinsdag 10 april 2007 @ 21:11:14 #137
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48191818
Natuurlijk, wie niet zou ik haast zeggen.

Persoonlijk krijg ik het van heel veel dingen. Zoals de zon in het gezicht, de ozongeur na een zomerse bui, op 'mijn' plekje aan de beek op de heide, 's nachts liggend in het gras naar de heldere hemel kijken, etc.

Dat zijn dan de dingen waar ik van geniet als ik alleen ben. Ik kan erg genieten als ik alleen of met tweeen ben. Op die momenten mag de rest van de wereld eigenlijk doodvallen. Niet letterlijk natuurlijk, maar om even een idee te geven.

Maar omdat ik niet altijd alleen wil zijn, kan ik ook erg genieten als ik bij mijn vrienden ben. Lekker als vanouds, voor zover dat nog mogelijk is in de levens van sommigen van hen, op het terrasje zitten, idiote dingen doen, etc.

[ Bericht 48% gewijzigd door Qunak op 10-04-2007 21:16:21 ]
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
pi_52176259
Ik ken het maar van 1 moment:

Vol gas op een snelweg zonder einde, raampjes los zodat de wind vol door de auto blaast, je favoriete muziek erop en de zon op je gezicht...

Het domme (of speciale) ervan is dat het echt geen ene reet uitmaakt wáár ik op dat moment naartoe ga.
Op dat moment vergeet ik namelijk toch alles even, staat het verstand op nul en is het puur genieten van m'n eigen gelukzalige moment.
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:34:24 #139
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_52176563
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 16:24 schreef dawg het volgende:
Soms loop je buiten, lekker blauwe lucht, paar wolkjes, en dan inees komt de zon tevoorschijn, die je gezicht helemaal laat stralen. Ik krijg op zo'n moment weleens een onbeschrijfelijk gevoel van binnen, er verschijnt een hele brede glimlach op mijn gezicht, wat dat gevoel nog eens extra versterkt. Echt een gevoel dat je de hele wereld aankunt, alles en iedereen leuk is, een echte onvervalste kick van binnen.

Zo ook als ik bepaalde muziek hoor, lekker opzwepend, net als het gevoel van binnen. 's Morgens als je opstaat , als je een leuk berichtje leest van je favoriete fokker/fokster , een goede film , of gewoon zomaar . Ik heb dat steeds vaker, dat gevoel, en dat is zo heftig dat mensen dat erg goed aan mij merken.

Het ultieme geluksgevoel, je zou er zo verslaafd aan kunnen raken. Wie kent het?
Ik de laatste tijd steeds vaker, en mensen merken het ook echt.
There is no rehab for stupidity.
pi_52176874
Mijn topic. Mijn positieve vibe voor R&P. Mijn trots!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:48:14 #141
137079 Chowi
Lonerism.
pi_52177011
Kun je die momenten ook kopen? In de winkel ofzo?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_52177227
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:48 schreef Chowi het volgende:
Kun je die momenten ook kopen? In de winkel ofzo?
quote:
Opleiding: Narcisme.
Iets beter opletten op school de volgende keer.

OT: ik heb het gevoel nog steeds regelmatig. Ook wat kasta zegt, kan dat ultieme gevoel oproepen bij mij.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:19:53 #143
85634 Arti
sjok sjok
pi_52178112
Het gevoel helaas alweer een tijdje kwijt
Signature? daar doe ik niet aan.
pi_52178176
Ja ik ken het ook. En dan besef ik me dat ik loop te (dag)dromen en voel ik me weer kut.
pi_52190002
Als je om een uur of 9:30 uur op het strand zit, en het zonnetje begint langzaam te schijnen als voorbode van een tropische dag. En dan met een bakkie koffie in de hand.

pi_52759018
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 17:44 schreef dawg het volgende:
Echt top. Goed. Lekker. Geweldig.
Eigenlijk nog beter dan dat, maar om nu weer mijn topic aan te halen is ook weer zo een cliche.

Ok, ik kon het niet laten. Want DAMN, ik heb hem weer. Echt al de hele middag, ik sta al de hele tijd met zo een megasmile rond te springen op de meest blije en relaxe en opzwepende muziek. Life is good, vooral als je af en toe deze kicks hebt.

En nu even ontopic: wie kent het ook? Meld je hier, deel je ervaring, doe blij, doe iets, als je mijn topic maar even mee omhoog houdt, zodat anderen nog kunnen leren van onze megagoede positieve bijdragen in ons aller R&P!

Zo.
pi_52759034
ik heb het al een hele tijd niet meer gehad .
Tap tap tap
pi_52760585
Dawg, ga jij eens gauw twee natuurfilmpjes (echte) huren ofzo, dit gaat niet goed hoor zo !
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:35:50 #149
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_52764335
als ik naar mijn meisje kijk als ze het niet door heeft
pi_52787219
Had ik dat gevoel maar wat vaker... heb het bijna nooit en zit nu ook een beetje in een dip, al praat ik het mezelf ook vooral aan denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')