Vandaag, even naar mijn appartemenje kijken, was er bijna, en toen zag ik de zonnestralen door de donkere grijze wolken heen schijnen, gaf een heel mooi contrast. Lekker gevoel blijft dat.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:10 schreef Xilantof het volgende:
Vandaag weer een aantal keer.
Toen ik buiten liep met fijne muziek van mijn mp3-speler. Een fijne wolkenlucht waar de zon af en toe doorbrak die toen voor een prachtige regenboog zorgen toen het ging regenen. Erg gaaf.
En later nog een keer. Weer buiten. Prachtig herfstweer. Fris maar met een heerlijk zonnetje. Mijn mp3-speler koos weer een goed nummer. En op mijn telefoon kwam een leuk smsje binnen.
Toen had ik echt dát gevoel!
Dead Already is zo'n mooi nummer van die soundtrackquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Als je dan dus met toffe muziek op in de bus als een josti zit te grijnzen.![]()
Na die zin ben ik gaan stoppen met lezen. Oh my lord....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:24 schreef dawg het volgende:
Soms loop je buiten, lekker blauwe lucht, paar wolkjes, en dan inees komt de zon tevoorschijn, die je gezicht helemaal laat stralen.Ik krijg op zo'n moment weleens een onbeschrijfelijk gevoel van binnen, er verschijnt een hele brede glimlach op mijn gezicht, wat dat gevoel nog eens extra versterkt.
Echt een gevoel dat je de hele wereld aankunt, alles en iedereen leuk is, een echte onvervalste kick van binnen.
Zo ook als ik bepaalde muziek hoor, lekker opzwepend, net als het gevoel van binnen. 's Morgens als je opstaat, als je een leuk berichtje leest van je favoriete fokker/fokster
, een goede film
, of gewoon zomaar
. Ik heb dat steeds vaker, dat gevoel, en dat is zo heftig dat mensen dat erg goed aan mij merken.
Het ultieme geluksgevoel, je zou er zo verslaafd aan kunnen raken. Wie kent het?
Maar wel een quote van een fokker in je sig hebben.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:28 schreef Jett het volgende:
[..]
Na die zin ben ik gaan stoppen met lezen. Oh my lord....
Hij maakt de waarheid duidelijk. Ik kreeg er nou niet bepaald een warm gevoel van.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar wel een quote van een fokker in je sig hebben.
Ja, hier is ie!quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:01 schreef dawg het volgende:
Kick. Speciaal voor Aarti.
Kicks zijn gaaf.![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:35 schreef Giraffe het volgende:
Ook een keer liep ik over straat en ik dacht dat niemand keek en de wind waaide zo heerlijk, dus tijdens het lopen stak ik mijn armen in uit, in de breedte, voelde me helemaal goed, komt er een vrouw aan me vragen hoe laat het was.. ik voelde me gewoon een beetje betrapt![]()
Ik de laatste tijd steeds vaker, en mensen merken het ook echt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:24 schreef dawg het volgende:
Soms loop je buiten, lekker blauwe lucht, paar wolkjes, en dan inees komt de zon tevoorschijn, die je gezicht helemaal laat stralen.Ik krijg op zo'n moment weleens een onbeschrijfelijk gevoel van binnen, er verschijnt een hele brede glimlach op mijn gezicht, wat dat gevoel nog eens extra versterkt.
Echt een gevoel dat je de hele wereld aankunt, alles en iedereen leuk is, een echte onvervalste kick van binnen.
Zo ook als ik bepaalde muziek hoor, lekker opzwepend, net als het gevoel van binnen. 's Morgens als je opstaat, als je een leuk berichtje leest van je favoriete fokker/fokster
, een goede film
, of gewoon zomaar
. Ik heb dat steeds vaker, dat gevoel, en dat is zo heftig dat mensen dat erg goed aan mij merken.
Het ultieme geluksgevoel, je zou er zo verslaafd aan kunnen raken. Wie kent het?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:48 schreef Chowi het volgende:
Kun je die momenten ook kopen? In de winkel ofzo?
Iets beter opletten op school de volgende keer.quote:Opleiding: Narcisme.
Ok, ik kon het niet laten. Want DAMN, ik heb hem weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:44 schreef dawg het volgende:
Echt top. Goed. Lekker. Geweldig.![]()
![]()
Eigenlijk nog beter dan dat, maar om nu weer mijn topic aan te halen is ook weer zo een cliche.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |