Ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:35 schreef Zzyzx het volgende:
Iedereen zowat kent dat. Ik heb het trouwens vaker als ik in een lekker zomerse stortbui loop en helemaal doorweekt ben.
Hmm, hoe bedoel je dat precies?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:01 schreef nixxx het volgende:
hmmm gelukzalig... zoeken we op...
*tring*
Nee, niet echt.. juist dat steeds minder me raakt eigenlijk
alles een beetje afgevlakt, geen pieken, geen dalen..quote:
Ja. Dit bedoel ik. Eindelijk iemand die echt begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:04 schreef Brunette het volgende:
onsterfelijk ofso
Ik weet niet wat het is, maar daar krijg je zo'n enorme kick / energie van, echt onbeschrijfelijk.
Mooi zo.quote:Ik moet zeggen dat ik daar erg 'gevoelig' voor ben.
je avater maakte het afquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:35 schreef Dickies het volgende:
Als ik grote tieten zie.
Of als je op een heldere warme zomeravond, heel relax, naar de sterren kijkt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. Dit bedoel ik. Eindelijk iemand die echt begrijpt wat ik bedoel.
[..]
Mooi zo.![]()
Dat had ik 2 jaar terug in Rome op de Spaanse Trappen samen met een goede vriend.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:17 schreef Aarti het volgende:
Sterren, inderdaad! Daar ben ik ook dol op, vooral op zwoele zomernachten!
Erg herkenbaar. Had ik dat nu maarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:24 schreef dawg het volgende:
Soms loop je buiten, lekker blauwe lucht, paar wolkjes, en dan inees komt de zon tevoorschijn, die je gezicht helemaal laat stralen.Ik krijg op zo'n moment weleens een onbeschrijfelijk gevoel van binnen, er verschijnt een hele brede glimlach op mijn gezicht, wat dat gevoel nog eens extra versterkt.
Echt een gevoel dat je de hele wereld aankunt, alles en iedereen leuk is, een echte onvervalste kick van binnen.
Zo ook als ik bepaalde muziek hoor, lekker opzwepend, net als het gevoel van binnen. 's Morgens als je opstaat, als je een leuk berichtje leest van je favoriete fokker/fokster
, een goede film
, of gewoon zomaar
. Ik heb dat steeds vaker, dat gevoel, en dat is zo heftig dat mensen dat erg goed aan mij merken.
Het ultieme geluksgevoel, je zou er zo verslaafd aan kunnen raken. Wie kent het?
Dan ben je niet in Nederland volgens mijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:56 schreef Arti het volgende:
*meld
regelmatig, als ik in de auto zit en om me heen kijk en zie hoe mooi de wereld kan zijn![]()
Een optimist is een slecht geinformeerde pessimist Theo Maassenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:12 schreef MaVeJuH het volgende:
Nooit gehad, ben een beroeps pessimist
dan kijk ik waarschijnlijk met een andere blik naar buiten dan dat jij dat doet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:09 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dan ben je niet in Nederland volgens mij![]()
Ben jij altijd ongesteldquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:24 schreef CherryLips het volgende:
ik heb dat gevoel ook weleens, duurt drie seconden ofzo. en dan is alles en iedereen weer stom.
tis dat je een man bent, anders had ik gezegd dat het aa nde pil lagquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
alles een beetje afgevlakt, geen pieken, geen dalen..
Daar krijg ik spontane diaree vanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:45 schreef Camplo het volgende:
Akon ft Ali B & Yes R - Ghetto
daar krijg ik goed gevoel van
Ja dat gevoel kan ik ook wel..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:47 schreef Brunette het volgende:
Soms kan ik ook gewoon erg blij worden van kleine dingetjes in het leven.![]()
Dude, wtf?!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:12 schreef dawg het volgende:
Gisteren, toen ik terug liep van het stappen, heb zowat de hele weg staan springen en doen op mijn muziek, en de mensen die ik tegenkwam keken me echt na zo van: die gast zal wel zat zijn.
En dat was niet zo, gewoon, lekker windje, goede muziek, lekker rustig op straat, heerlijk.
Ik ken het ook, vooral bij zon, blauwe lucht en bepaalde muziekquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:24 schreef dawg het volgende:
Soms loop je buiten, lekker blauwe lucht, paar wolkjes, en dan inees komt de zon tevoorschijn, die je gezicht helemaal laat stralen.Ik krijg op zo'n moment weleens een onbeschrijfelijk gevoel van binnen, er verschijnt een hele brede glimlach op mijn gezicht, wat dat gevoel nog eens extra versterkt.
Echt een gevoel dat je de hele wereld aankunt, alles en iedereen leuk is, een echte onvervalste kick van binnen.
Zo ook als ik bepaalde muziek hoor, lekker opzwepend, net als het gevoel van binnen. 's Morgens als je opstaat, als je een leuk berichtje leest van je favoriete fokker/fokster
, een goede film
, of gewoon zomaar
. Ik heb dat steeds vaker, dat gevoel, en dat is zo heftig dat mensen dat erg goed aan mij merken.
Het ultieme geluksgevoel, je zou er zo verslaafd aan kunnen raken. Wie kent het?
Oh jawel, ik was superhappy, en dan kan ik niet stilstaan, kom je nog wel achter.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:51 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dude, wtf?!![]()
![]()
![]()
![]()
Zover ga ik dan weer niet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |