MS Paintquote:
Ik haalde vorige week matig (zeer hoog) thuis, met aanvallende verdediger...quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Thuis met bedaard TS?
Juist.. en ik haal thuis met bedaard TS, 2x wc en 1x bovennatuurlijk slechts matig (zeer hoog)
Iddquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:26 schreef Ruudt het volgende:
Die zijn van hattrick zelf..
Lekkere VI heb je JD!
quote:Laakkwa - Krayn's eleve 0 - 1
Laatste pot van het seizoen tegen nr 1quote:1. F.C. The Saint 9 40 - 7 (+33) 25
2. Krayn's eleven 9 25 - 6 (+19) 23
3. Heracliden united 9 15 - 8 (+7) 19
4. Laakkwa 9 19 - 14 (+5) 15
Uit Nijmegen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:53 schreef Grumpey het volgende:
tegen kolping.
Sst!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:03 schreef Lennox het volgende:
15-10-2006 Brouwhuis '04 stpieters 1 000 000 ¤ 218 090 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
09-10-2006 Fc Schox Brouwhuis '04 750 000 ¤ 219 100
Ruudt had heel even een international in zn team:D:D
Dit ga ik maar even beter investeren..quote:Cash funds: 1 031 310 ¤ (1 556 609) ¤
die zal 2 trainingsweken gaan missenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:14 schreef twi het volgende:
Trainee +4. Voor 't eerst in m'n Hattrick carriere 10 doktoren in dienst om 'm op te lappen. Als 't meezit speelt 'ie volgende week woensdag dan weer...
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:14 schreef twi het volgende:
Trainee +4. Voor 't eerst in m'n Hattrick carriere 10 doktoren in dienst om 'm op te lappen. Als 't meezit speelt 'ie volgende week woensdag dan weer...
Ik wil net zeggen, die zal wel meer dan 1,5 week uit de roulering liggen..quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:22 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
die zal 2 trainingsweken gaan missen
Alltidquote:Site is down for a couple of days
6 hours ago by weird_ed
Unfortunately we’re having some issues with the stability of the main database cluster. There are some problems which have plagued us for a long time. So when everything crashed this time, we decided to take down the cluster until it is fixed for good. Unfortunately this might take a couple of days, so most of the site is unavailable until then.
So much for having a server cluster… Not much point when all servers die
Wingers blijven duur.. Misschien dat de prijzen wat dalen aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:33 schreef Lennox het volgende:
Wat denken de heren hier trouwens van de winger prijzen en de toekomst daar van?
Ik wil(de) eigenlijk als volgende aankoop een briljant winger aanschaffen, maar ik vind ze smerig duur blijven. Daarom twijfel ik eerst om nog een briljant mid aan te schaffen en even te wachten met de aankoop van winger (prijzen gaan misschien ook wel dalen binnenkort....?)
Binnen nu en 2 weken heb ik zo'n 1.5 miljoen te besteden verwacht ik
Mijn YP:quote:SV Houten 3
Type wedstrijd: match van het seizoen
Tactiek: counteraanval
Tactische vaardigheid: uitmuntend
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: goed (heel hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
quote:TSI=70, 17 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Ik heb deze knakker paar weken geleden gekocht voor 1m. TC geeft nu 700k aan, ik heb ondanks de SP toch wat te veel betaald, maar goed. Mij lijkt het dus dat wingers ook erg gedaald zijn in prijs.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:33 schreef Lennox het volgende:
Wat denken de heren hier trouwens van de winger prijzen en de toekomst daar van?
Ik wil(de) eigenlijk als volgende aankoop een briljant winger aanschaffen, maar ik vind ze smerig duur blijven. Daarom twijfel ik eerst om nog een briljant mid aan te schaffen en even te wachten met de aankoop van winger (prijzen gaan misschien ook wel dalen binnenkort....?)
Binnen nu en 2 weken heb ik zo'n 1.5 miljoen te besteden verwacht ik
quote:Matija Trpotec (83464500) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: flag Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 3 490
Loon: 2 184 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: reusachtig
Van 94.468 naar 94.650 is bij mij geen daling.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:35 schreef nicomart het volgende:
Waar ik persoonlijk een beetje van baal. Mijn sponsors zijn " Dansend in de straten", maar nu al 2 weken achter elkaar zakt mijn sponsorgeld. Dit keer van 94 468 naar 94 650
Ik zit toch hopelijk niet aan het plafond? Ik heb wel een aantal wedstrijden verloren, maar als de sponsormood zo hoog is blijven ze toch wel gewoon betalen?
ik geloof wel dat er, net zoals de supporters, een soort van grenswaarde is per divisie.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:35 schreef nicomart het volgende:
Waar ik persoonlijk een beetje van baal. Mijn sponsors zijn " Dansend in de straten", maar nu al 2 weken achter elkaar zakt mijn sponsorgeld. Dit keer van 94 468 naar 94 650
Ik zit toch hopelijk niet aan het plafond? Ik heb wel een aantal wedstrijden verloren, maar als de sponsormood zo hoog is blijven ze toch wel gewoon betalen?
Ik zoek een winger met minimaal matig passen. Zal hem toch alleen aanvallend gebruiken, dus pm is niet echt van belang (zo werkt dat toch?).quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:27 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ik heb deze knakker paar weken geleden gekocht voor 1m. TC geeft nu 700k aan, ik heb ondanks de SP toch wat te veel betaald, maar goed. Mij lijkt het dus dat wingers ook erg gedaald zijn in prijs.
Ik weet niet voor wat voor een prijzen de wingers bij jou de deur uit gaan?
[..]
oh lol.. het is dus ook andersomquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van 94.468 naar 94.650 is bij mij geen daling.
hmm.. zit dus wel zo'n 20.000 boven het gemiddelde.quote:Overzicht - divisie 6
Kapitaal : 1 002 000 ¤
Fanclub : 1794
Sponsorinkomen : 86 000 ¤
Opkomst per wedstrijd : 0.0 ¤
Financiën : 4 000 ¤
Tijdelijk inkomen : 0.0 ¤
Spelersloon (gemiddeld): 106 000 ¤
Personeel : 42 000 ¤
Stadionkosten : 24 000 ¤
Financiële kosten : 1 000 ¤
Jeugdploegkosten : 18 000 ¤
Tijdelijke kosten : 0.0 ¤
Ik ookquote:
Een vraagje.. Ik twijfel nog steeds of een goed coach met rampzalig leiderschap wel ene goed coach is. Immers gaat de daling geleidelijk, dus is hij nu goed + xmax, maar daar gaat iedere week een beetje vanaf. Daarom lijkt het me beter als je zo snel mogelijk een nieuwe coach neemt.. of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:29 schreef Yankee_One het volgende:
en de coach naar rampzalig leiderschap...
hopen dat hij het nog zo lang mogelijk volhoudt
mn TS was content, das twee boven composed wat geloof ik t 'standaard'-niveau is.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Was je TS bedaard en dan zo hoog?
Het kan aan mij liggen, maar 94 - 86 is toch 8 lijkt me.. En geen 20..quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
oh lol.. het is dus ook andersom![]()
van 94.650 naar 94.468.. dus wel een daling
@yankee_one:
Ik weet idd wel dat er een plafond is per divisie, maar het zal toch niet zo zijn dat ik die bereikt heb in de VI
edit:
[..]
hmm.. zit dus wel zo'n 20.000 boven het gemiddelde.![]()
Volgens die tabel zit mijn sponsorgeld bijna 4k onder wat ik zou moeten krijgen. Waar is die op gebaseerd? Op "In de wolken"? Dat haal ik niet met drie woordvoerders!quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:18 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar 94 - 86 is toch 8 lijkt me.. En geen 20..
Heb je wel genoeg woordvoerders?
http://www.databased.at/hattrick/x-ray/pages/spokes.asp
PM is idd alleen belangrijk voor het middenveld. Toen ik mijn winger ging zoeken waar er maar zeer weinig met passen matig of hoger, maar goed dat kan toeval zijn geweest.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:50 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik zoek een winger met minimaal matig passen. Zal hem toch alleen aanvallend gebruiken, dus pm is niet echt van belang (zo werkt dat toch?).
Moet eigenlijk eerst kijken of ik dit jaar wel promoveer. Straks stijgen de lonen van mijn defs ook weer gigantisch en dan ga ik dik over 60k loon heen. Voor VIII zou dat wat al te gortig zijn.
IK geloof juist dat hij rampzalig + Xmax is en dat zijn goede coachingvaardigheid dus nog onaangetast isquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Een vraagje.. Ik twijfel nog steeds of een goed coach met rampzalig leiderschap wel ene goed coach is. Immers gaat de daling geleidelijk, dus is hij nu goed + xmax, maar daar gaat iedere week een beetje vanaf. Daarom lijkt het me beter als je zo snel mogelijk een nieuwe coach neemt.. of zie ik dat verkeerd?
Bij mij zit ie er ook 2k boven, maar het is een indicatie..quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens die tabel zit mijn sponsorgeld bijna 4k onder wat ik zou moeten krijgen. Waar is die op gebaseerd? Op "In de wolken"? Dat haal ik niet met drie woordvoerders!
Denk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 16 oktober 2006 16:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
IK geloof juist dat hij rampzalig + Xmax is en dat zijn goede coachingvaardigheid dus nog onaangetast is
Ik heb volgende week 1.5 miljoen. Ik wil het best opmaken aan een speler die gewoon veel extra's heeft. (ervaring en/of specialiteit die ik wel ok vind. Onvoorspelbaar/Koppen ofzo)quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
PM is idd alleen belangrijk voor het middenveld. Toen ik mijn winger ging zoeken waar er maar zeer weinig met passen matig of hoger, maar goed dat kan toeval zijn geweest.
hoeveel denk je uit te moeten geven?
En als het regent?quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:17 schreef Daemon19 het volgende:
Snel is ook altijd wel een leuke specialiteit voor wingers..
quote:Robert Jucan (71511005) 287.000
27 years, inadequate form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has weak experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: România
Total Skill Index (TSI): 2 510
Wage: 1 248 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: solid Goalkeeping: wretched
Playmaking: poor Passing: inadequate
Winger: solid Defending: wretched
Scoring: excellent Set Pieces: wretched
Ferrando Basabilvaso (119704486) 561.000
19 years, solid form, healthy
A controversial person who is calm and dishonest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Chile
Total Skill Index (TSI): 5 600
Wage: 1 176 ¤/week including 20% Bonus
Warnings: 0
Stamina: inadequate Goalkeeping: disastrous
Playmaking: formidable Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: passable
Scoring: passable Set Pieces: wretched
Marcello Soverini (110531233) 422.000
19 years, excellent form, healthy
A controversial person who is calm and upright.
Has wretched experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Powerful
Nationality: Italia
Total Skill Index (TSI): 3 010
Wage: 1 080 ¤/week including 20% Bonus
Warnings: 1
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: formidable Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: poor Set Pieces: weak
- Snelle spelers verliezen 'scoren' en 'verdedigen' in de regenquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:08 schreef Lennox het volgende:
[..]
En als het regent?
Krachtig is positief met regenachtig weer of als je pressie speelt (veel spelers met conditie/krachtig). Als het zonnig is, dan is het juist weer een minpunt.
we zien wel, ik speel met een def van de gemiddelde leeftijd van jawel: 17 jaarquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef Lennox het volgende:
Meeste zullen in de Fok! cup actief zijn vermoed ik.
Als SV Houten 3 niet van mij gaat winnen weet ik het ook niet meer. Had wat B spelers verkocht de afgelopen tijd, nu de coach er maar in en mn YP van deze week
quote:Dieter Tillaart (69118847)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 220
Loon: 2 280 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
ik heb je uitgedaagtquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:25 schreef Tazmaniac het volgende:
van wie mag ik woensdag sparringpartner zijn??
Challenge acceptedquote:
Transfers zonder prijzen..quote:
650k voor gevangen $$$$$quote:Miguel Angel Escajadillo![]()
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: flag Perú
Total Skill Index (TSI): 4 770
Loon: 1 800 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:
De TL:quote:16-10-2006 Je hebt een speler gekocht en 591 000 ¤ betaald, plus 2 280 ¤ voor zijn eerste week salaris.
quote:Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum Total Skill Index (TSI)/
Prijs: Leeftijd Vorm
72819706 15-10-2006 4 390
520 000 ¤ 21 goed
72910847 15-10-2006 3 220
483 000 ¤ 21 uitstekend
Moet je weer pimpen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:24 schreef nicomart het volgende:
Als dit een 'nieuw' topic is, dan is mijn auto uit 1997 ook net 'nieuw'![]()
Hetzelfde als een 19-jarige uitstekend conditie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:09 schreef Yankee_One het volgende:
wat doet een 17 jarige goed def tegenwoordig?
quote:
en dan dus net gepopt naar goedquote:Fedon Pezikoglou (135786316) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een rampzalig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Hellas
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
3 subniveau's..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:31 schreef Flappekz het volgende:
Hoeveel scheelt een MOTS in principe in vergelijking met normaal?
ik mots nooit, maar is het niet logischer als de verandering relatief is en niet absoluut. zo hebben de lagere divisies veel meer voordeelquote:
afhankelijk van je TS. per sublevel hoger met je TS scheelt het ongeveer 10% middenveld op het totaal. heb je dus 3 sublevels hogere TS kan het verschil oplopen tot 30%.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:31 schreef Flappekz het volgende:
Hoeveel scheelt een MOTS in principe in vergelijking met normaal?
quote:
Aankondigingen
18-10-2006 Prinsjesdag
De Hattrick Football Association (HFA) kondigde gisteren tijdens een persconferentie aan dat er voor volgend seizoen een aantal economische veranderingen op stapel staat. Allereerst is er een contract afgesloten met een computerbedrijf dat de HFA zal gaan sponsoren; de opbrengsten daarvan zullen naar de clubkas van elk team worden doorgesluisd. Daarnaast gaat de HFA samenwerken met de Global Agent Organization (GAO), waardoor er minder premie aan spelersmakelaars afgedragen zal hoeven worden. Tot slot zal de HFA de rente verlagen op geld dat clubs in kas hebben.
- "We zijn trots op de gemaakte afspraken voor volgend seizoen, hoewel de precieze details nog uitgewerkt moeten worden", aldus een woordvoerder van de HFA. "De Hattrick-economie is gezond, de gemiddelde hoeveelheid geld per club blijft stijgen en door dit nieuwe sponsorcontract zal de situatie verder verbeteren. Ook hopen we dat de transfermarkt een positieve impuls zal krijgen door de lagere premies en lagere rentestand."
Verkocht voor 100kquote:Op zondag 15 oktober 2006 04:44 schreef rompompom het volgende:
Mijn pull is prima verkoopbaar, de tweede van dit seizoen:
[..]
goed nieuws voor de meeste mensen lijkt me. behalve voor de spaarders als grumpey en komrad natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
goed nieuws voor de meeste mensen lijkt me. behalve voor de spaarders als grumpey en komrad natuurlijk
ben alleen benieuwd hoeveel die eenmalige bonus gaat worden en fo dat echt handig gaat uitpakken. meeste mensen zullen de transfermarkt op gaan, waardoor de vraag ineens enorm stijgt en hierdoor ook de prijzen van spelers.
Juist jij snapt hetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:29 schreef Grumpey het volgende:
Overigens is het wel betreuringswaardig dat er nu alleen geluisterd wordt naar mensen die meer geld voor hun trainies willen hebben, terwijl ze daar relatief gezien natuurlijk niets mee opschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |