MS Paintquote:
Ik haalde vorige week matig (zeer hoog) thuis, met aanvallende verdediger...quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Thuis met bedaard TS?
Juist.. en ik haal thuis met bedaard TS, 2x wc en 1x bovennatuurlijk slechts matig (zeer hoog)
Iddquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:26 schreef Ruudt het volgende:
Die zijn van hattrick zelf..
Lekkere VI heb je JD!
quote:Laakkwa - Krayn's eleve 0 - 1
Laatste pot van het seizoen tegen nr 1quote:1. F.C. The Saint 9 40 - 7 (+33) 25
2. Krayn's eleven 9 25 - 6 (+19) 23
3. Heracliden united 9 15 - 8 (+7) 19
4. Laakkwa 9 19 - 14 (+5) 15
Uit Nijmegen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:53 schreef Grumpey het volgende:
tegen kolping.
Sst!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:03 schreef Lennox het volgende:
15-10-2006 Brouwhuis '04 stpieters 1 000 000 ¤ 218 090 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
09-10-2006 Fc Schox Brouwhuis '04 750 000 ¤ 219 100
Ruudt had heel even een international in zn team:D:D
Dit ga ik maar even beter investeren..quote:Cash funds: 1 031 310 ¤ (1 556 609) ¤
die zal 2 trainingsweken gaan missenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:14 schreef twi het volgende:
Trainee +4. Voor 't eerst in m'n Hattrick carriere 10 doktoren in dienst om 'm op te lappen. Als 't meezit speelt 'ie volgende week woensdag dan weer...
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:14 schreef twi het volgende:
Trainee +4. Voor 't eerst in m'n Hattrick carriere 10 doktoren in dienst om 'm op te lappen. Als 't meezit speelt 'ie volgende week woensdag dan weer...
Ik wil net zeggen, die zal wel meer dan 1,5 week uit de roulering liggen..quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:22 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
die zal 2 trainingsweken gaan missen
Alltidquote:Site is down for a couple of days
6 hours ago by weird_ed
Unfortunately we’re having some issues with the stability of the main database cluster. There are some problems which have plagued us for a long time. So when everything crashed this time, we decided to take down the cluster until it is fixed for good. Unfortunately this might take a couple of days, so most of the site is unavailable until then.
So much for having a server cluster… Not much point when all servers die
Wingers blijven duur.. Misschien dat de prijzen wat dalen aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:33 schreef Lennox het volgende:
Wat denken de heren hier trouwens van de winger prijzen en de toekomst daar van?
Ik wil(de) eigenlijk als volgende aankoop een briljant winger aanschaffen, maar ik vind ze smerig duur blijven. Daarom twijfel ik eerst om nog een briljant mid aan te schaffen en even te wachten met de aankoop van winger (prijzen gaan misschien ook wel dalen binnenkort....?)
Binnen nu en 2 weken heb ik zo'n 1.5 miljoen te besteden verwacht ik
Mijn YP:quote:SV Houten 3
Type wedstrijd: match van het seizoen
Tactiek: counteraanval
Tactische vaardigheid: uitmuntend
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: goed (heel hoog)
Centrale verdediging: uitstekend (hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: slecht (laag)
quote:TSI=70, 17 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |