Tot in den dood!quote:
quote:Hoewel het de hele dag bleef plenzen, maakten 6960 doorgewinterde fans er in de Pool het beste van. In Zuid-Holland keken de fans van beide teams reikhalzend uit naar deze derby en in het stadion klonk een oorverdovend kabaal. v.v. startte in een strategische 0-0-0-opstelling. In de basis stonden: - - - .
De 4-4-2-opstelling van Sys zag er boeiend uit. Beginopstelling: Latosiński - Gregor, Sulkers, Olofsson, Spriet - van Gerner, Menant, Kane, Eisenberg - Picazo, Kurunsaari.
De thuisploeg moest een walk-over incasseren, want men wist niet ten minste 9 spelers op te stellen. Eindresultaat: 0-5.
Effe opnieuw opstarten.. Gewoon een bug in htr..quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hee, stomme vraag misschien hoor, maar HT rating geeft aan dat ik 0-0-0 speel terwijl ik vrijdag toch echt wel een opstelling heb gemaakt. Ook als ik ht rating reload geeft ie die 0-0-0 aan... weet iemand hoe dit op te lossen is?
Nee, is omdat het nu een kwartier voor de wedstrijd is.. dan download ie de gegevens niet meer en staat er 0-0-0...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:56 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Effe opnieuw opstarten.. Gewoon een bug in htr..
het is nogsteeds...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, is omdat het nu een kwartier voor de wedstrijd is.. dan download ie de gegevens niet meer en staat er 0-0-0...
Wacht maar tot na de wedstrijdquote:
Balbezit 52%-48%... mijn def is overal beter dan zijn aanval (1 tot 1,5 niveau) en mijn aanval is aan 1 kant wel veel beter dan zijn defquote:Middenveld: redelijk (laag)
Rechterverdediging: uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging: uitstekend (heel hoog)
Rechteraanval: waardeloos (heel hoog)
Centrale aanval: zwak (heel hoog)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 206
Verdediging 98
Middenveld 66
Aanval 42
LoddarStats 14.85
Kristiansund
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: match van het seizoen
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)
Middenveld: matig (heel hoog)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: matig (heel hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: uitmuntend (heel laag)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: waardeloos (heel hoog)
HatStats 192
Verdediging 65
Middenveld 60
Aanval 67
LoddarStats 13.43
Ach joh, is gewoon een pleistertje.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef truStie het volgende:
Na 23 minuten kwam truStopia-speler Ewald Klien heel ongelukkig terecht, maar hij wenste zich absoluut niet te laten wisselen.
Goddomme dat soort dingen kan ik nu echt niet gebruiken
redelijk (hoog)quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
redelijk (zeer laag) ofzo?
edit - misschien iets te hoog, maar matig(hoog) moet toch zeker wel lukken..
Was je TS bedaard en dan zo hoog?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:53 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
redelijk (hoog)
en 3-0 gewonnen
had ik nog wel CA ingesteld trouwens, dus was anders wellicht goed (laag) geweest.
life's good again, want dit is de stand
4. Deinos 9 4 0 5 23 - 27 -4 12
5. FC Berg Champ 9 3 2 4 18 - 17 +1 11
6. FC benjabi 9 3 1 5 14 - 38 -24 10
7. de postzegels 9 2 2 5 14 - 20 -6 8
8. Holloway Wanderers 9 2 2 5 9 - 17 -8 8
waarvan Deinos (nr.4) inmiddels een WO is en dus geen punten meer gaat halen en waarvan de nummer 7 geen wedstrijd meer tegen Deinos in t zicht heeft, ik wel
Dit is geen VI-ploeg meerquote:Middenveld: redelijk (heel hoog)
Rechterverdediging: uitstekend (hoog)
Centrale verdediging: formidabel (hoog)
Linkerverdediging: uitstekend (hoog)
Rechteraanval: goed (heel laag)
Centrale aanval: goed (laag)
Linkeraanval: goed (heel hoog)
HatStats 248
Verdediging 97
Middenveld 72
Aanval 79
LoddarStats 19.7
Thuis met bedaard TS?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef Daemon19 het volgende:
Sta ik niet van te kijken hoor maniak..
Ik heb matig (hoog) met 1x wonderbaarlijk, 1x briljant en 1x uitmuntend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |