abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42672128
Speel je zelf of iemand uit je familie of omgeving bij een BVO? Heeft je amateurvoetbalclub een samenwerkingsverband met een amateurclub? Stroomt er jeugdig talent door naar het eerste van je favoriete club?

Hier kun je het allemaal kwijt
pi_42675184
Nee. Ben je op zoek naar handtekeningen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_42676332
Nee naar leuke anekdotes.
pi_42677691
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft je amateurvoetbalclub een samenwerkingsverband met een amateurclub?
Profclub bedoel je denk ik?

Ik ken wel mensen die in de jeugd bij Sparta en Dordt spelen. Maar daar heb ik niet echt leuke anekdotes over.

Mogen verhalen over medewerkers bij BVO jeugdopleidingen ook hier?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42677731
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mogen verhalen over medewerkers bij BVO jeugdopleidingen ook hier?
Dat lijkt me ook wel leuk om te lezen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_42678177
Dat bedoel ik inderdaad. MM. Alles mag
pi_42678269
OJC heeft een samenwerkingsverband met FC Den Bosch .
Slechte tvp .
  woensdag 22 november 2006 @ 04:53:15 #8
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43771998
Bij Roda stroomt niet echt iets van de jeugd door. Laatste speler die echt doorbrak was Fatih Sonkaya.

Wel is recent afgesproken dat Roda meer gaat doen met de amateurclubs uit de regio, en hierdoor mochten diezelfde amateurclubs gratis naar Roda JC - ASWH in de KNVB Beker.

Verder onderzoeken Roda JC, MVV & Fortuna Sittard de mogelijkheden om gezamelijk 1 topjeugdopleiding ernaast te hebben waar de toptalenten van de 3 clubs zouden spelen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43774609
En hoe gaat het dan met de verdeling van de spelers?
pi_43780382
Neefje speelt in de F van de jeugdopleiding van Feyenoord en ik ken een oud speler van Feyenoord.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:01:34 #11
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43780747
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:22 schreef TerroRobbie het volgende:
En hoe gaat het dan met de verdeling van de spelers?
Er word nog uitvoerig over gesproken. Ze willen een bepaald percentage in de Eredivisie en een bepaald in de Jupiler League.

Oftewel:
  • Het beste naar Roda JC
  • Het minst slechte naar MVV
  • Het slechste naar Fortuna

Alleen wilt Fortuna nu ondertussen ook gaan kijken of ze zo'n jeugdtopsportplan niet zelf kunnen opstellen. Tuurlijk jongens, met welk geld?
  • Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_43781770
    Ik ben zelf teambegeleider bij de D<13 (D1) van FC Den Bosch. Voor het 3e seizoen alweer. Hebben dit jaar een mindere lichting dan de afgelopen jaren. Toch gaat het best redelijk. hieronder wat wedstrijd verslagjes van de afgelopen 4 weken:

De D<13 speelde afgelopen zaterdag in Eindhoven tegen PSV. De thuisploeg combineerde vanaf het begin beter en had overduidelijk het meeste balbezit. Daar tegenover zette FC Den Bosch een aanzienlijke dosis werklust. Daardoor bleef de wedstrijd qua stand lang in evenwicht, tot even voor de pauze om precies te zijn. Toen scoorden de mannen uit de lichtstad 3 maal in 5 minuten, alle ke-ren uit een standaardsituatie. Een geflatteerde 3-0 ruststand.
    Na de thee eenzelfde spelbeeld. We zagen nog twee treffers van PSV en een treffer (de 4-1) van Rida . Rida profiteerde in de 52e minuut goed van een foutje van de Eindhovense keeper. Ondanks de nederlaag houdt de D<13 toch een goed gevoel over aan deze wedstrijd. Niet weggespeeld, hard gewerkt. Een goede basis voor het volgende competitieduel, volgende week thuis tegen RKC. 5-1

De D<13 begon zowel in de eerste als in de tweede helft slap tegen RKC. Gevolg, twee keer snel een treffer tegen. Voor rust kon de averij nog teniet gedaan worden door doelpunten van Dirk en Aerton . Maar na de pauze trokken de Waalwijkers met twee goede spitsen toch aan het langste eind. Alleen spits Dirk kon nog een keer tegen scoren. 3-4

Blije gezichten bij de D<13. FC Dordrecht werd op eigen veld met 0-5 verslagen. De mannen van Ronald H, begonnen ijzersterk. Binnen een halve minuut had spits Dirk al zijn eerste van twee doelpunten gemaakt. Bij vlagen werd er goed gecombineerd en met name Djoey was aardig op dreef. Na de 0-2 bood de thuisploeg nog even wat serieuze tegenstand. Maar na de 0-3, tevens russtand, was dat hele-maal over. Na de pauze hebben we geen goed voetbal meer gezien op het door het vele regenwater slecht bespeelbare veld. De scheidsrechter liet bovendien veel fysiek geweld toe. Coach H. was na afloop tevreden over de inzet van zijn spelers: “De jongens hebben hard gewerkt en ze zijn fysiek niet afgetroefd!”

Na een hele goede wedstrijd tegen FC Dordrecht was het tegen die andere ploeg uit Dordrecht voor de D<13 afgelopen zaterdag iets minder. Maar ondanks dat won de ploeg van Ronald H. wel dik verdient van EBOH. Na een ruststand van 1-0 werd er uiteindelijk in de 2e helft nog 2 keer gescoord, wat de eindstand van 3-0 op de borden bracht. Ondanks dat het veldspel misschien vandaag wat minder was, bleef de ploeg wel kei-hard werken en dat is iets wat de ploeg nooit ontzegd kan worden. De D<13 bezet halverwege de competitie de 6e plaats, een plaats die op het einde van het seizoen (dit hangt van de KNVB af) misschien wel eens heel belangrijk kan zijn, voor een eventueel nieuw te vormen ‘Topklasse’.
    pi_43782833
    Zit er een beetje talanten bij?

Waar speelt Sonkaya nu?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      woensdag 22 november 2006 @ 15:49:57 #14
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_43784437
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
    D'r is sinds Sonkaya niks meer doorgebroken en zover ik weet staat er ook niks op doorbreken... De rekening van jarenlang niet omkijken naar de jeugdopleiding dus
    quote:
    Waar speelt Sonkaya nu?
    Hij is door FC Porto verhuurd aan een andere Portugese club. Namelijk Académica Coimbra.
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_43784525
    De vraag was voor Robbie maar bedankt
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      woensdag 22 november 2006 @ 15:53:34 #16
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_43784574
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:52 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
    De vraag was voor Robbie maar bedankt
    Je hebt je antwoord op Sonkaya iig
    Planning:
    -
      woensdag 22 november 2006 @ 16:01:48 #17
    101281 Robjuhhh
    Ultras Kerkrade
    pi_43784915
    Tja een oud-teamgenoot van me zit nu bij de selectie van Roda JC. Hij maakte vorig seizoen zijn debuut uit bij PSV en bij die ene wedstrijd is het vooralsnog gebleven. Zijn naam is Olaf Rompelberg, paar jaar jonger dan mij, maar deed bij ons op de amateurclub vroeger al met de hogere elftallen mee voor zijn leeftijd.

Daarnaast speelt er ook nog een vriend van me in de A1 bij Roda JC en is wisselspeler bij Jong Roda JC, zijn naam is Merijn de Haan.
    Forza Roda
      woensdag 22 november 2006 @ 16:04:17 #18
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_43785019
    De clubwaar ik speel heeft rechtsreeks contact met Go Ahead, Zwolle, FC Twente/Heracles. Zo nu en dan zie je ook scouts langskomen, wel leuk.
    pi_43785269
    Wij (= ADO'20) heeft een samenwerkingsverband met Heerenveen en er lopen praktisch elke week scouts van AZ, Haarlem, Telstar en Ajax op het sportpark in de rondte...
    Er spelen aardig wat jongens uit onze jeugd nu bij de diverse BVO's. Van de D1 waar ik een paar jaar terug leider van was spelen er nu 3 bij AZ, 1 bij Haarlem, 4 bij Telstar en 1 bij Heerenveen (die speelt ook bij het Oranje <16). Leuk voor hun, maar er blijft zo weinig over voor ons!
    Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
    pi_43785275
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Lopen een paar aardige voetballertjes rond. Maar het is nu nog heel moeilijk te zeggen. Afwachten hoe ze zich de komende jaren ontwikkelen en hoe ze fysiek groeien etc.
    pi_43786663
    Waar komen die spelertjes vandaan?

Den Bosch, Rosmalen, Balkom, Vught, Gestel en zo?
      woensdag 22 november 2006 @ 16:42:19 #22
    101585 hippo-clippo
    Feijenoord, m'n leven!
    pi_43786675
    2 spelers met wie ik in de jeugd heb gespeeld, spelen nu bij fc den bosch in het 2e. Danny Lijffijt en Thijs Attevelt. Komen allebei uit de jeugd van Fc Utrecht, waarvan Danny pas in de a en thijs al vanaf de c-jeugd.

Vorig jaar speelde Daniël Makkee in de a1 van den bosch, weet niet waar hij nu speelt zal het eens een keer navragen.

Rob van der Sluijs heeft ook vanaf de c-jeugd bij Fc Utrecht gevoetbald, daar heb ik nog 3 jaar mee samengespeeld. Maar ik weet nu ook niet meer waar hij nu balt, niet meer bij Utrecht in ieder geval.

Tja nog 2 gasten die ik via via ken, die de hele jeugd van psv hebben doorlopen. Elvin Hardeveld en Mike Louwaars. Elvin speelt nu bij zaterdaghoofdklasser Geinoord.

Dit zijn dus allemaal gasten uit Nieuwegein, dus je kunt wel stellen dat er best goede voetballers rondlopen. Ik heb het helaas nooit zover geschopt

Verder heeft er een maat van mij uit mijn zaalvoetbalteam de jeugd doorlopen van Helmond Sport, maar die speelt nu bij evv.

En een kennis speelt nu bij Fc Eindhoven, maar die komt ook van Helmond Sport.

Poeh poeh nog best wel een rijtje
    I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
    pi_43787916
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Waar komen die spelertjes vandaan?

Den Bosch, Rosmalen, Balkom, Vught, Gestel en zo?
    Nee veel groter.
    Noordoostbrabant, Omgeving rotterdam dodrecht, omgeving utrecht.

En in hogere elftallen door heel het land eigenlijk.
    pi_43788092
    Waarom gaan die spelers naar FCDB toe en niet naar de clubs in de buurt of in de eredivisie?
      woensdag 22 november 2006 @ 17:18:59 #25
    101585 hippo-clippo
    Feijenoord, m'n leven!
    pi_43788153
    tja blijkbaar te licht bevonden door die clubs en dat de selecties al volzitten en er geen 2e team komt
    I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
    pi_43788171
    Ex-team genoten van vroeger van mij spelen nu ook bij Jong Roda JC: David Thijssen, Jamie Quijs en Kris Quijs (A1 van Roda)
      woensdag 22 november 2006 @ 17:24:21 #27
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_43788352
    vroeger op een voetbaltoernooitje Robben n's tegenover me gehad te dribbelen.
    pi_43788549
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Waarom gaan die spelers naar FCDB toe en niet naar de clubs in de buurt of in de eredivisie?
    Omdat FC Den Bosch ze eerder scout, FC Den Bosch toch een betere uitstraling heeft dan clubjes als FC Dordrecht, Helmond Sport etc., omdat FC Den Bosch een goede organisatie heeft een scholenplan etc etc, omdat bij FC Den Bosch de kans om door te breken groter is dan bij veel andere clubs, omdat spelers die afvallen bij clubs als bijv. PSV best van waarde kunnen zijn voor een club als FC Den Bosch.

Tal van redenen dus
    pi_43789634
    Ze scouten beter dus dan PSV en bijvoorbeeld Willem II?
    pi_43790433
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 18:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Ze scouten beter dus dan PSV en bijvoorbeeld Willem II?
    Nee zo kun je dat niet stellen. PSV scout bijvoorbeeld alleen de allerbeste, terwijl spelers van iets minder kwaliteit voor een club als Den Bosch ook in aanmerking komen. Bovendien hebben zij een nog veel groter scoutingsgebied halen veel jongens uit België en in bijna elk team hebben ze een lange donkere jongen uit een land waar ze niet aan geboortedata doen waardoor niemand weet hoe oud ze zijn. Ook kunnen zij met hun imago en organisatie spelers weghalen bij andere BVO's. Zo hadden wij vorig jaar een talentvolle speler die is weggehaald door PSV.

Willem II ken ik niet zo goed, hebben volgens mij ook redelijk wat belgjes ertussen lopen. Zijn kwalitatief ook wel wat beter dan wij. Al zeggen de competitieresultaten natuurlijk lang niet alles. Het zijn toch altijd individuele spelers die doorbreken. En als ik zie dat er ieder jaar een stuk of 3 jeugdspelers bij de eerste selectie zitten die ook het niveau aardig aankunnen ben ik redelijk tevreden Zeker als ze pas 16 jaar (inmiddels 17) zijn, dat zie je bijna nergens.

[ Bericht 1% gewijzigd door TerroRobbie op 23-11-2006 17:09:04 ]
    pi_43790632
    Speelde vroeger bij XerxesDZB, wat een samenwerkingsverband heeft met Feyenoord. Hanne Hagary die nu in de Feyenoord A zit heeft daar ook gespeeld en is daar uiteindelijk gescout.
    Feijenoord Rotterdam
      woensdag 22 november 2006 @ 18:41:00 #32
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_43790880
    Uit de krant van vandaag trouwens:
    quote:
    Academie

Servé Kuijer heeft een plan gelanceerd om een voetbalacademie op te zetten met Roda JC, Fortuna Sittard en MVV. Deze academie dient de grootste talenten van de drie clubs klaar te stomen om prof te worden. Voordat je kunt beoordelen of zo’n academie zinvol is, dien je te achterhalen waarom er zo weinig jeugdspelers bij deze clubs doorstromen als prof. Daarvoor is een aantal redenen. De meeste jeugdspelers bij een betaald voetbal organisatie zijn vanaf hun tiende jaar in de jeugdopleiding waardoor ze een ontzettend lang ‘voortraject’ hebben. Op die lange weg zijn altijd tegenslagen. Van tegenslagen overwinnen word je beter maar, zoals ik vorige week al schreef, heeft tegenwoordig de gemiddelde jeugdspeler te weinig doorzettingsvermogen door een overvloed aan keuzemogelijkheden voor sport, computers en entertainment.

Daarnaast zijn veel trainers theoretisch geweldig onderlegd, maar ontbreekt het vermogen om zich te verplaatsen in de belevingswereld van een jeugdspeler. Ze kunnen de jeugd niet meer ‘raken’.

In het huidige voetbal worden kracht, conditie, tactiek en loopscholing steeds belangrijker.

Toch besteedt men in trainingen hieraan te veel aandacht. Daardoor is er steeds minder ruimte voor de pure voetbaltraining. Zo heb ik zelf bij VVV onder Hennie Spijkerman gespeeld, momenteel assistent-trainer bij Ajax. Het hele seizoen waren de eerste drie trainingen van de week volledig zonder bal. Alles in het kader van kracht, loopscholing en conditie. Verschrikkelijk! Theoretisch allemaal te verklaren, maar het plezier verging je wel. Plezier zorgt voor een grotere intensiteit en beleving van de training waardoor deze meer rendement oplevert. Ook staat een speler dan meer open om te leren, een absolute meerwaarde om vervolgens te presteren. Zeker jeugdtrainers moeten elke training zorgen voor plezier en beleving.

Plezier krijg je ook door een wij-gevoel te creëren. Je traint samen om beter te worden en om de eerstvolgende wedstrijd samen te winnen. Dat gevoel ontwikkel je op de academie alleen indien je ook wedstrijden gaat spelen met de academie. De spelers blijven eigendom van Roda, MVV en Fortuna, maar trainen en spelen hun wedstrijden bij ‘FC Limburg’. Indien deze voorwaarden ingevuld worden heeft deze voetbalacademie een absolute meerwaarde. MVV en Fortuna moeten dan ook heel blij zijn met een dergelijk initiatief. Wellicht een eerste stap om ervoor te zorgen dat het Limburgse voetbal een rol van betekenis gaat spelen. Er zijn gegarandeerd investeerders en subsidie te vinden. Zolang we maar niet vergeten dat het niet alleen om faciliteiten en oefenstof, maar vooral om de juiste omgang met jeugd gaat.

Bron : LD
    Planning:
    -
    pi_43791207
    Bij onze clubs stroom nooit niets door
    We hebben dit jaar wel voor het eerst sinds 15 jaar een A1

Wat we wel hebben is een hoop goede muzikanten die doorstromen naar de top
    🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
    pi_43793231
    Bij ASWH worden de betere jeugdspelers die naar de profs willen vaak in eerste instantie weggehaald door FC Dordrecht. Er is niet een echt samenwerkingsverband trouwens, al zijn er wel goede betrekkingen. Jaarlijkse oefenduels enzovoort, zowel bij het eerste als bij jeugdteams.

De heel goede spelers gaan vaak eerder naar Sparta of Feyenoord.

Is dat al een beetje een verhaal Terro?
    www.thuisuiteten.nl
    pi_43818214
    Ik ken wel jongens (mijn leeftijd) van GAE en FC Groningen. Verder is er een spelertje die ik vorig jaar trainde naar GAE D1 gegaan, en ken ik jochies die nu bij GAE en Vitesse spelen, die ook van mijn amateurclubje komen.

Overigens zijn 4 spelertjes 'van me' van vorig jaar gescout voor selectietrainingen en -wedstrijden bij GAE, en nog 1 bij Vitesse. Er zijn er vorig jaar 7 opgeschreven door scouts. Maar je ziet dus dat niet iedereen die 'ergens' op een lijst staat, erdoorheen komt.
    pi_43821472
    Is GAE beter dan Twente of Vitesse?
    pi_43821522
    Lijkt me niet nee. Maar wat doet dat er toe?
    pi_43821620
    Ken alle 3 die clubs niet echt. Is buiten onze regio. Twente heeft wel een goede naam. Vitesse heeft sinds enkele jaren een jeugdopleiding samen met Agovv.
    pi_43821647
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef Yeahinho het volgende:
    Lijkt me niet nee. Maar wat doet dat er toe?
    Waarom lees je deze topic dan?
    pi_43823707
    GAE is qua niveau minder goed dan AGOVV/Vitesse of Twente/Heracles. Maar dan nog, bij GAE speel je vele malen hoger, train je vaker en wordt je beter opgeleid dan bij een willekeurige amateurclub.
      donderdag 23 november 2006 @ 16:37:37 #41
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_43824156
    Sorry, het is slechts een tvp omdat ik graag op de hoogte wil blijven. Mn buurjochies zijn talenten, het wachten is op de scouts
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_43824328
    Dat denken de ouders zelf vaak ja
      donderdag 23 november 2006 @ 17:00:28 #43
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_43824780
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 16:44 schreef TerroRobbie het volgende:
    Dat denken de ouders zelf vaak ja
    haha, heb je veel last van ouders?
    pi_43824984
    Nee helemaal niet. De ouders kennen hun rol weten hoe het er aan toe gaat. Af en toe zijn ze het wel eens ergens niet mee eens. Maar ze kunnen altijd een gesprek krijgen met de trainers/begeleiders. Waarin beweegredenen worden uitgelegd en problemen worden uitgepraat. In mijn functie heb ik overigens weinig te maken met ouders. Dus ook nooit last van.
    pi_43825083
    Wil je dan beweren dat de ouders van de tegenstander er niks van zeggen als jij weer eens ten onrechte je vlag omhoog steekt?
    pi_43825202
    Ach af en toe hoor je wel eens wat of je nou terecht of onterecht vlagt, ene oor in andere oor uit.
      donderdag 23 november 2006 @ 17:15:33 #47
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_43825229
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 17:11 schreef Yeahinho het volgende:
    Wil je dan beweren dat de ouders van de tegenstander er niks van zeggen als jij weer eens ten onrechte je vlag omhoog steekt?
    Daar komt de aap uit de mouw. Elftalbegeilder Fucking Grensrechter
    pi_43825270
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 16:22 schreef PAA-053 het volgende:
    GAE is qua niveau minder goed dan AGOVV/Vitesse of Twente/Heracles. Maar dan nog, bij GAE speel je vele malen hoger, train je vaker en wordt je beter opgeleid dan bij een willekeurige amateurclub.
    Gek. Overmars, De Zeeuw, Kromkamp, Bosvelt, Sikora (en Eikelkamp?) zijn toch niet de minste en die hebben ook allemaal oranje gehaald
    pi_43825284
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 17:15 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Daar komt de aap uit de mouw. Elftalbegeilder Fucking Grensrechter
    Dat is 1 van de onderdelen inderdaad. Verder zorg ik voor de kleding van de jongens, onderlinge sfeer in de kleedkamer etc.
    pi_43825519
    Sar: Noordwijk/Ajax
    Timmer: Zwolle
    Steek: Ajax

Boula: Ajax
    Heitinga: Ajax
    Ooyer: Ajex
    Mathijsen: Willem II
    Gio: Feyenoord
    De Cler: Ajax
    Jaliens: Sparta

Cocu: AZ
    Vaart: Ajax
    Sneijder: Ajax
    Landzaat: Ajax
    Van Bommel: Fortuna
    Maduro: Ajax

Babel: Ajax
    Robben: Groningen
    Persie: Feyenoord(Excelsior)
    Ruud: FCDB
    Kuyt: Katwijk Quick Boys. (speciaal voor god)
    V o H: Twente

Ik mis nog een speler maar dit waren de spelers van het WK en hun opleidingsclub

[ Bericht 2% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 23-11-2006 18:04:53 ]
      donderdag 23 november 2006 @ 17:28:13 #51
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_43825593
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is 1 van de onderdelen inderdaad. Verder zorg ik voor de kleding van de jongens, onderlinge sfeer in de kleedkamer etc.
    Zoiets verwachtte ik wel ja. Het lijkt me een mooie taak. Ik heb de lokale F'jes wel getraind en dat vond ik ook zeer leuk. Hoeveel uur per week ben je daarmee bezig. Alleen rond wedstrijden en trainingen?
    pi_43825674
    Komt De Cler niet gewoon uit de Ajax-jeugd?

Wel triest dat je nergens PSV ziet staan trouwens .
    pi_43825724
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 17:31 schreef Yeahinho het volgende:
    Komt De Cler niet gewoon uit de Ajax-jeugd?

Wel triest dat je nergens PSV ziet staan trouwens .
    Ja kut man, ik snap nog steeds hoe PSV Nederland al 10 jaar domineert
    pi_43825735
    De Cler is een foutje inderdaad
      donderdag 23 november 2006 @ 17:38:13 #55
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_43825848
    Huntelaar mis je nog PSV

Ow, was dat de criteria. en de GRaafschap had ook wel een aandeel in zn opleiding . . .

[ Bericht 67% gewijzigd door One_conundrum op 23-11-2006 17:52:02 ]
    pi_43825941
    Huntelaar ging niet naar het WK
    pi_43826211
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Kuyt: Katwijk

Je blijft een onverbeterlijke prutser.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_43826257
    Wat dan? FC Utrecht?
      donderdag 23 november 2006 @ 17:53:29 #59
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_43826327
    Je Mist van Nistelrooy! De Bosch
    pi_43826345
    Ik zou zeggen, loop eens naar het terrein van Katwijk en vraag een paar supporters wat ze van Dirkie vinden.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_43826384
    Sorry god Michiel

Jij bent superieur
    pi_43826412
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 17:53 schreef One_conundrum het volgende:
    Je Mist van Nistelrooy! De Bosch
    Die staat er wel bij
      donderdag 23 november 2006 @ 18:02:11 #64
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_43826566
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die staat er wel bij
    Ruud , oepsie, dan weet ik het ook niet meer.
      donderdag 23 november 2006 @ 18:02:46 #65
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_43826585
    Babel dan
    pi_43826652
    Sar: Noordwijk/Ajax
    Timmer: Zwolle
    Steek: Ajax

Boula: Ajax
    Heitinga: Ajax
    Ooyer: Ajex
    Mathijsen: Willem II
    Gio: Feyenoord
    De Cler: Ajax
    Jaliens: Sparta

Cocu: AZ
    Vaart: Ajax
    Sneijder: Ajax
    Landzaat: Ajax
    Van Bommel: Fortuna
    Maduro: Ajax

Babel: Ajax
    Robben: Groningen
    Persie: Feyenoord(Excelsior)
    Ruud: FCDB
    Kuyt: Katwijk Quick Boys. (speciaal voor god)
    V o H: Twente
    pi_43838423
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gek. Overmars, De Zeeuw, Kromkamp, Bosvelt, Sikora (en Eikelkamp?) zijn toch niet de minste en die hebben ook allemaal oranje gehaald
    Het is ook geen slechte jeugdopleiding! Alleen momenteel iets minder dan anderen. Hoe dat vroeger was weet ik niet.
    pi_43838657
    Toch weer DeZeeuw doorgebroken en in Oranje
      vrijdag 24 november 2006 @ 11:22:43 #69
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_43845722
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En Ugur Yilderim
    pi_43848314
    Die ook ja. Ik denk dat Vitesse en Twente het niet halen

Twente: Oude Kamphuis, VoH
    Vitesse: Schaars
    pi_43848333
    Twente: Collins John.
    Vitesse ook Theo Janssen en Nicky Hofs.
    pi_43848378
    Hebben Janssen en Hofs al interlands gespeeld? Twente heeft ook Boschker maar die heeft nog geen interlands
    pi_43848401
    Vitesse heeft ook Diarra en Amoah denk ik opgeleid, maar die spelen voor een ander land
      vrijdag 24 november 2006 @ 13:07:40 #74
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_43848440
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Hebben Janssen en Hofs al interlands gespeeld?
    Yeps,
      vrijdag 24 november 2006 @ 13:08:48 #75
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_43848468
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 13:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Vitesse heeft ook Diarra en Amoah denk ik opgeleid, maar die spelen voor een ander land
    Dan kun je nog wel even doorgaan. Ajax met Pienaar en Rafael
    pi_43848477
    Makaay is ook opgeleid door Vitesse.

Maar volgens mij komen ze toch niet tot de resultaten die GAE haalt.
    pi_43848515
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 13:08 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Pienaar kwam op zijn 18e. Dan heeft PSV ook Ronaldo opgeleid

Ik denk dat je de grens bij 15/16 moet leggen. PSV heeft Bogelund en Eidur wel opgeleid
    pi_43848598
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 13:08 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Rafael wel natuurlijk maar dat is geen international
      donderdag 30 november 2006 @ 21:11:02 #79
    150345 Reemster
    De broer van Sinterklaas.
    pi_44036377
    ik speelde vroeger bij dem, daar lopen redelijk veel scouts rond, ik kon toen ik bij KNVB jeugdteam naar AZ maar ik stopte met voetbal
    ging liever roken / blowen en zuipen
    Sinterhenk!
    pi_44150198
    Welke spelers zijn dit seizoen aan het doorbreken?
      maandag 4 december 2006 @ 23:50:33 #81
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_44150908
    quote:
    Op maandag 4 december 2006 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Welke spelers zijn dit seizoen aan het doorbreken?
    Slori, bruins en de mul
      dinsdag 5 december 2006 @ 11:55:27 #82
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_44158394
    Slory is al 24 . . .
      dinsdag 5 december 2006 @ 12:01:16 #83
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_44158524
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef One_conundrum het volgende:
    Slory is al 24 . . .
    Mocht dan ook wel
    pi_44163436
    quote:
    Intentie samenwerking jeugdopleidingen AZ en Telstar.

AZ en Telstar hebben de intentie uitgesproken om met ingang van het seizoen 2007-2008 de jeugdopleidingen van AZ en Telstar te laten samengaan. AZ en Telstar gaan de komende tijd de organisatorische en juridische consequenties uitwerken.

Toon Beijer, directeur voetbal van Telstar: ‘Wij hebben deze stap genomen omdat we gekeken hebben naar de kosten van onze jeugdopleiding en het rendement van de doorstroming. Het jeugdopleidinglandschap is snel aan het veranderen in Nederland en overal zie je BVO’s met elkaar samenwerken en samensmelten tot topjeugdopleidingen. Het talent staat immers voorop en door het laten spelen van de beste spelers met en tegen de beste spelers krijgt hun ontwikkeling een positieve impuls. Niet iedereen kan immers doorbreken in het eerste van AZ dus wij denken dat er een win-win situatie ontstaat!”

Marcel Brands, directeur technische zaken van AZ: ‘Het Masterplan van de KNVB hamert ook op meer samenwerking tussen verschillende regionale profclubs en ik denk dat dit een uitstekend voorbeeld kan zijn. Telstar heeft niet alleen naar het eigen clubbelang gekeken maar ook aan het totale Nederlandse voetbal gedacht en het siert ze dat zij deze stap hebben genomen. Voor AZ betekent het absoluut een kwaliteitsinjectie voor de jeugdopleiding, waar beide clubs over een paar jaar zeker de vruchten van zullen gaan plukken.’
    volgende wedstrijden:
    pi_44163476
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef One_conundrum het volgende:
    Slory is al 24 . . .
    Misschien een laatbloeier, maar Slory valt al langer op zowel bij in zijn periode bij Telstar als vorig seizoen bij Excelsior.
    volgende wedstrijden:
    pi_44163652
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 16:10 schreef Sersjee het volgende:
    Wij (= ADO'20) heeft een samenwerkingsverband met Heerenveen en er lopen praktisch elke week scouts van AZ, Haarlem, Telstar en Ajax op het sportpark in de rondte...
    Er spelen aardig wat jongens uit onze jeugd nu bij de diverse BVO's. Van de D1 waar ik een paar jaar terug leider van was spelen er nu 3 bij AZ, 1 bij Haarlem, 4 bij Telstar en 1 bij Heerenveen (die speelt ook bij het Oranje <16). Leuk voor hun, maar er blijft zo weinig over voor ons!
    Dat kan je wel zeggen, maar je kan het ook van de andere kant bekijken. Hoeveel spelers zijn er de afgelopen jaren naar ADO '20 gegaan, die vanuit het 2de of de A1 van een BVO komen? Die zijn toch een stuk verder dan de jongens die uit de A1 van ADO '20 komen. Zo ff snel voorbeelden uit mijn hoofd zijn Frank Gaarthuis(inmiddels weer weg), Terry Bosma, Nico Scheffer en Jordy de Vet.
    volgende wedstrijden:
    pi_44331085
    Daar waar half Nederland was afgelast, speelden wij zaterdagmiddag gewoon in Roosendaal tegen RBC. En terecht het was lekker weer en het kunstgras prima bespeelbaar. Vooraf was het verschil op de ranglijst 1 punt in ons voordeel. De winnaar zou dus goede zaken doen. Het werd een spannende wedstrijd met kansen voor beide ploegen. Al snel werd duidelijk dat de ploeg die als eerste scoorde wel eens de wedstrijd zou gaan winnen. En zo geschiede ook, helaas was het de ploeg van trainer Henk Vos die 10 minuten voor tijd de 1-0 aantekende. Dit werd ook de eindstand.

Dit was de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop, spelen nog wel 2 oefenwedstrijden donderdag tegen Top Oss en Zaterdag in Venlo tegen VVV. En volgende week hebben we nog de boerenkoolavond. Met heel de jeugdopleiding boerenkool eten op het stadion waarbij het eten wordt geserveerd door de eerste elftalspelers. En nog wat activeiten voor de jeugdspelers zoals een panna knock out toernooitje enzo.
    pi_44339767
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 15:05 schreef spurs het volgende:

[..]
    Hoe gaat dat bij Twente en Heracles?

De beste gaan naar Twente, de mindere naar Heracles of brengen ze beide hun eigen jeugdspelers in?
      maandag 11 december 2006 @ 21:59:04 #89
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_44339851
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe gaat dat bij Twente en Heracles?

De beste gaan naar Twente, de mindere naar Heracles of brengen ze beide hun eigen jeugdspelers in?
    Beiden eigen jeugdspelers.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')