Zoiets verwachtte ik wel ja. Het lijkt me een mooie taak. Ik heb de lokale F'jes wel getraind en dat vond ik ook zeer leuk. Hoeveel uur per week ben je daarmee bezig. Alleen rond wedstrijden en trainingen?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is 1 van de onderdelen inderdaad. Verder zorg ik voor de kleding van de jongens, onderlinge sfeer in de kleedkamer etc.
Ja kut man, ik snap nog steeds hoe PSV Nederland al 10 jaar domineertquote:Op donderdag 23 november 2006 17:31 schreef Yeahinho het volgende:
Komt De Cler niet gewoon uit de Ajax-jeugd?
Wel triest dat je nergens PSV ziet staan trouwens.
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kuyt: Katwijk
Die staat er wel bijquote:Op donderdag 23 november 2006 17:53 schreef One_conundrum het volgende:
Je Mist van Nistelrooy! De Bosch
Ruudquote:Op donderdag 23 november 2006 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die staat er wel bij
Het is ook geen slechte jeugdopleiding! Alleen momenteel iets minder dan anderen. Hoe dat vroeger was weet ik niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gek. Overmars, De Zeeuw, Kromkamp, Bosvelt, Sikora (en Eikelkamp?) zijn toch niet de minste en die hebben ook allemaal oranje gehaald
En Ugur Yilderimquote:Op donderdag 23 november 2006 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gek. Overmars, De Zeeuw, Kromkamp, Bosvelt, Sikora (en Eikelkamp?) zijn toch niet de minste en die hebben ook allemaal oranje gehaald
Yeps,quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hebben Janssen en Hofs al interlands gespeeld?
Dan kun je nog wel even doorgaan. Ajax met Pienaar en Rafaelquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vitesse heeft ook Diarra en Amoah denk ik opgeleid, maar die spelen voor een ander land
Pienaar kwam op zijn 18e. Dan heeft PSV ook Ronaldo opgeleidquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel even doorgaan. Ajax met Pienaar en Rafael
Rafael wel natuurlijk maar dat is geen internationalquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:08 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel even doorgaan. Ajax met Pienaar en Rafael
Slori, bruins en de mulquote:Op maandag 4 december 2006 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke spelers zijn dit seizoen aan het doorbreken?
Mocht dan ook welquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef One_conundrum het volgende:
Slory is al 24 . . .
quote:Intentie samenwerking jeugdopleidingen AZ en Telstar.
AZ en Telstar hebben de intentie uitgesproken om met ingang van het seizoen 2007-2008 de jeugdopleidingen van AZ en Telstar te laten samengaan. AZ en Telstar gaan de komende tijd de organisatorische en juridische consequenties uitwerken.
Toon Beijer, directeur voetbal van Telstar: ‘Wij hebben deze stap genomen omdat we gekeken hebben naar de kosten van onze jeugdopleiding en het rendement van de doorstroming. Het jeugdopleidinglandschap is snel aan het veranderen in Nederland en overal zie je BVO’s met elkaar samenwerken en samensmelten tot topjeugdopleidingen. Het talent staat immers voorop en door het laten spelen van de beste spelers met en tegen de beste spelers krijgt hun ontwikkeling een positieve impuls. Niet iedereen kan immers doorbreken in het eerste van AZ dus wij denken dat er een win-win situatie ontstaat!”
Marcel Brands, directeur technische zaken van AZ: ‘Het Masterplan van de KNVB hamert ook op meer samenwerking tussen verschillende regionale profclubs en ik denk dat dit een uitstekend voorbeeld kan zijn. Telstar heeft niet alleen naar het eigen clubbelang gekeken maar ook aan het totale Nederlandse voetbal gedacht en het siert ze dat zij deze stap hebben genomen. Voor AZ betekent het absoluut een kwaliteitsinjectie voor de jeugdopleiding, waar beide clubs over een paar jaar zeker de vruchten van zullen gaan plukken.’
Misschien een laatbloeier, maar Slory valt al langer op zowel bij in zijn periode bij Telstar als vorig seizoen bij Excelsior.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef One_conundrum het volgende:
Slory is al 24 . . .
Dat kan je wel zeggen, maar je kan het ook van de andere kant bekijken. Hoeveel spelers zijn er de afgelopen jaren naar ADO '20 gegaan, die vanuit het 2de of de A1 van een BVO komen? Die zijn toch een stuk verder dan de jongens die uit de A1 van ADO '20 komen. Zo ff snel voorbeelden uit mijn hoofd zijn Frank Gaarthuis(inmiddels weer weg), Terry Bosma, Nico Scheffer en Jordy de Vet.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:10 schreef Sersjee het volgende:
Wij (= ADO'20) heeft een samenwerkingsverband met Heerenveen en er lopen praktisch elke week scouts van AZ, Haarlem, Telstar en Ajax op het sportpark in de rondte...
Er spelen aardig wat jongens uit onze jeugd nu bij de diverse BVO's. Van de D1 waar ik een paar jaar terug leider van was spelen er nu 3 bij AZ, 1 bij Haarlem, 4 bij Telstar en 1 bij Heerenveen (die speelt ook bij het Oranje <16). Leuk voor hun, maar er blijft zo weinig over voor ons!
Hoe gaat dat bij Twente en Heracles?quote:
Beiden eigen jeugdspelers.quote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe gaat dat bij Twente en Heracles?
De beste gaan naar Twente, de mindere naar Heracles of brengen ze beide hun eigen jeugdspelers in?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |