abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42672128
Speel je zelf of iemand uit je familie of omgeving bij een BVO? Heeft je amateurvoetbalclub een samenwerkingsverband met een amateurclub? Stroomt er jeugdig talent door naar het eerste van je favoriete club?

Hier kun je het allemaal kwijt
pi_42675184
Nee. Ben je op zoek naar handtekeningen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_42676332
Nee naar leuke anekdotes.
pi_42677691
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 15:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft je amateurvoetbalclub een samenwerkingsverband met een amateurclub?
Profclub bedoel je denk ik?

Ik ken wel mensen die in de jeugd bij Sparta en Dordt spelen. Maar daar heb ik niet echt leuke anekdotes over.

Mogen verhalen over medewerkers bij BVO jeugdopleidingen ook hier?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42677731
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mogen verhalen over medewerkers bij BVO jeugdopleidingen ook hier?
Dat lijkt me ook wel leuk om te lezen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_42678177
Dat bedoel ik inderdaad. MM. Alles mag
pi_42678269
OJC heeft een samenwerkingsverband met FC Den Bosch .
Slechte tvp .
  woensdag 22 november 2006 @ 04:53:15 #8
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43771998
Bij Roda stroomt niet echt iets van de jeugd door. Laatste speler die echt doorbrak was Fatih Sonkaya.

Wel is recent afgesproken dat Roda meer gaat doen met de amateurclubs uit de regio, en hierdoor mochten diezelfde amateurclubs gratis naar Roda JC - ASWH in de KNVB Beker.

Verder onderzoeken Roda JC, MVV & Fortuna Sittard de mogelijkheden om gezamelijk 1 topjeugdopleiding ernaast te hebben waar de toptalenten van de 3 clubs zouden spelen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43774609
En hoe gaat het dan met de verdeling van de spelers?
pi_43780382
Neefje speelt in de F van de jeugdopleiding van Feyenoord en ik ken een oud speler van Feyenoord.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:01:34 #11
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43780747
quote:
Op woensdag 22 november 2006 10:22 schreef TerroRobbie het volgende:
En hoe gaat het dan met de verdeling van de spelers?
Er word nog uitvoerig over gesproken. Ze willen een bepaald percentage in de Eredivisie en een bepaald in de Jupiler League.

Oftewel:
  • Het beste naar Roda JC
  • Het minst slechte naar MVV
  • Het slechste naar Fortuna

Alleen wilt Fortuna nu ondertussen ook gaan kijken of ze zo'n jeugdtopsportplan niet zelf kunnen opstellen. Tuurlijk jongens, met welk geld?
  • Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_43781770
    Ik ben zelf teambegeleider bij de D<13 (D1) van FC Den Bosch. Voor het 3e seizoen alweer. Hebben dit jaar een mindere lichting dan de afgelopen jaren. Toch gaat het best redelijk. hieronder wat wedstrijd verslagjes van de afgelopen 4 weken:

De D<13 speelde afgelopen zaterdag in Eindhoven tegen PSV. De thuisploeg combineerde vanaf het begin beter en had overduidelijk het meeste balbezit. Daar tegenover zette FC Den Bosch een aanzienlijke dosis werklust. Daardoor bleef de wedstrijd qua stand lang in evenwicht, tot even voor de pauze om precies te zijn. Toen scoorden de mannen uit de lichtstad 3 maal in 5 minuten, alle ke-ren uit een standaardsituatie. Een geflatteerde 3-0 ruststand.
    Na de thee eenzelfde spelbeeld. We zagen nog twee treffers van PSV en een treffer (de 4-1) van Rida . Rida profiteerde in de 52e minuut goed van een foutje van de Eindhovense keeper. Ondanks de nederlaag houdt de D<13 toch een goed gevoel over aan deze wedstrijd. Niet weggespeeld, hard gewerkt. Een goede basis voor het volgende competitieduel, volgende week thuis tegen RKC. 5-1

De D<13 begon zowel in de eerste als in de tweede helft slap tegen RKC. Gevolg, twee keer snel een treffer tegen. Voor rust kon de averij nog teniet gedaan worden door doelpunten van Dirk en Aerton . Maar na de pauze trokken de Waalwijkers met twee goede spitsen toch aan het langste eind. Alleen spits Dirk kon nog een keer tegen scoren. 3-4

Blije gezichten bij de D<13. FC Dordrecht werd op eigen veld met 0-5 verslagen. De mannen van Ronald H, begonnen ijzersterk. Binnen een halve minuut had spits Dirk al zijn eerste van twee doelpunten gemaakt. Bij vlagen werd er goed gecombineerd en met name Djoey was aardig op dreef. Na de 0-2 bood de thuisploeg nog even wat serieuze tegenstand. Maar na de 0-3, tevens russtand, was dat hele-maal over. Na de pauze hebben we geen goed voetbal meer gezien op het door het vele regenwater slecht bespeelbare veld. De scheidsrechter liet bovendien veel fysiek geweld toe. Coach H. was na afloop tevreden over de inzet van zijn spelers: “De jongens hebben hard gewerkt en ze zijn fysiek niet afgetroefd!”

Na een hele goede wedstrijd tegen FC Dordrecht was het tegen die andere ploeg uit Dordrecht voor de D<13 afgelopen zaterdag iets minder. Maar ondanks dat won de ploeg van Ronald H. wel dik verdient van EBOH. Na een ruststand van 1-0 werd er uiteindelijk in de 2e helft nog 2 keer gescoord, wat de eindstand van 3-0 op de borden bracht. Ondanks dat het veldspel misschien vandaag wat minder was, bleef de ploeg wel kei-hard werken en dat is iets wat de ploeg nooit ontzegd kan worden. De D<13 bezet halverwege de competitie de 6e plaats, een plaats die op het einde van het seizoen (dit hangt van de KNVB af) misschien wel eens heel belangrijk kan zijn, voor een eventueel nieuw te vormen ‘Topklasse’.
    pi_43782833
    Zit er een beetje talanten bij?

Waar speelt Sonkaya nu?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      woensdag 22 november 2006 @ 15:49:57 #14
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_43784437
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
    D'r is sinds Sonkaya niks meer doorgebroken en zover ik weet staat er ook niks op doorbreken... De rekening van jarenlang niet omkijken naar de jeugdopleiding dus
    quote:
    Waar speelt Sonkaya nu?
    Hij is door FC Porto verhuurd aan een andere Portugese club. Namelijk Académica Coimbra.
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_43784525
    De vraag was voor Robbie maar bedankt
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      woensdag 22 november 2006 @ 15:53:34 #16
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_43784574
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:52 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
    De vraag was voor Robbie maar bedankt
    Je hebt je antwoord op Sonkaya iig
    Planning:
    -
      woensdag 22 november 2006 @ 16:01:48 #17
    101281 Robjuhhh
    Ultras Kerkrade
    pi_43784915
    Tja een oud-teamgenoot van me zit nu bij de selectie van Roda JC. Hij maakte vorig seizoen zijn debuut uit bij PSV en bij die ene wedstrijd is het vooralsnog gebleven. Zijn naam is Olaf Rompelberg, paar jaar jonger dan mij, maar deed bij ons op de amateurclub vroeger al met de hogere elftallen mee voor zijn leeftijd.

Daarnaast speelt er ook nog een vriend van me in de A1 bij Roda JC en is wisselspeler bij Jong Roda JC, zijn naam is Merijn de Haan.
    Forza Roda
      woensdag 22 november 2006 @ 16:04:17 #18
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_43785019
    De clubwaar ik speel heeft rechtsreeks contact met Go Ahead, Zwolle, FC Twente/Heracles. Zo nu en dan zie je ook scouts langskomen, wel leuk.
    pi_43785269
    Wij (= ADO'20) heeft een samenwerkingsverband met Heerenveen en er lopen praktisch elke week scouts van AZ, Haarlem, Telstar en Ajax op het sportpark in de rondte...
    Er spelen aardig wat jongens uit onze jeugd nu bij de diverse BVO's. Van de D1 waar ik een paar jaar terug leider van was spelen er nu 3 bij AZ, 1 bij Haarlem, 4 bij Telstar en 1 bij Heerenveen (die speelt ook bij het Oranje <16). Leuk voor hun, maar er blijft zo weinig over voor ons!
    Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
    pi_43785275
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Lopen een paar aardige voetballertjes rond. Maar het is nu nog heel moeilijk te zeggen. Afwachten hoe ze zich de komende jaren ontwikkelen en hoe ze fysiek groeien etc.
    pi_43786663
    Waar komen die spelertjes vandaan?

Den Bosch, Rosmalen, Balkom, Vught, Gestel en zo?
      woensdag 22 november 2006 @ 16:42:19 #22
    101585 hippo-clippo
    Feijenoord, m'n leven!
    pi_43786675
    2 spelers met wie ik in de jeugd heb gespeeld, spelen nu bij fc den bosch in het 2e. Danny Lijffijt en Thijs Attevelt. Komen allebei uit de jeugd van Fc Utrecht, waarvan Danny pas in de a en thijs al vanaf de c-jeugd.

Vorig jaar speelde Daniël Makkee in de a1 van den bosch, weet niet waar hij nu speelt zal het eens een keer navragen.

Rob van der Sluijs heeft ook vanaf de c-jeugd bij Fc Utrecht gevoetbald, daar heb ik nog 3 jaar mee samengespeeld. Maar ik weet nu ook niet meer waar hij nu balt, niet meer bij Utrecht in ieder geval.

Tja nog 2 gasten die ik via via ken, die de hele jeugd van psv hebben doorlopen. Elvin Hardeveld en Mike Louwaars. Elvin speelt nu bij zaterdaghoofdklasser Geinoord.

Dit zijn dus allemaal gasten uit Nieuwegein, dus je kunt wel stellen dat er best goede voetballers rondlopen. Ik heb het helaas nooit zover geschopt

Verder heeft er een maat van mij uit mijn zaalvoetbalteam de jeugd doorlopen van Helmond Sport, maar die speelt nu bij evv.

En een kennis speelt nu bij Fc Eindhoven, maar die komt ook van Helmond Sport.

Poeh poeh nog best wel een rijtje
    I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
    pi_43787916
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Waar komen die spelertjes vandaan?

Den Bosch, Rosmalen, Balkom, Vught, Gestel en zo?
    Nee veel groter.
    Noordoostbrabant, Omgeving rotterdam dodrecht, omgeving utrecht.

En in hogere elftallen door heel het land eigenlijk.
    pi_43788092
    Waarom gaan die spelers naar FCDB toe en niet naar de clubs in de buurt of in de eredivisie?
      woensdag 22 november 2006 @ 17:18:59 #25
    101585 hippo-clippo
    Feijenoord, m'n leven!
    pi_43788153
    tja blijkbaar te licht bevonden door die clubs en dat de selecties al volzitten en er geen 2e team komt
    I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')