Ryan Adams.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:20 schreef JelleS het volgende:
Ik moet nog steeds aan disc twee beginnen van Wowee Zowee... Ik blijft maar Amy van Ryan Adams luisteren.
Staat ook op die meesterlijke DVD van ze, inclusief leuke clip waarin Spiral Stairs de macht grijpt en de hele band ontslaat.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ryan Adams.![]()
Van WZ:SS had ik vooral No More Kings en Painted Soldiers al jaren op CD willen hebben. Echt prachtige nummers.![]()
Ik vind de Mountain Goats wel veel minder dan de vorige keer, de echte spanning, power en emotie is er niet deze keer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Staat ook op die meesterlijke DVD van ze, inclusief leuke clip waarin Spiral Stairs de macht grijpt en de hele band ontslaat.
Xiu Xiu en Mountain Goats zijn ook weer erg sterk trouwens.
En Arab Strap, blijft genieten van die mannen. Zonde dat ze zijn gestopt.
Ah toch een reactiequote:Op donderdag 16 november 2006 12:09 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
beetje late reactie, maar ach: "Drop Your Head" van Creeper Lagoon spreekt me nog altijd heel erg aan. Jonah Matranga omschreef het als "The most depressing song in the world", hij heeft 't gecoverd.
Ik was gisteren bij een ronduit waanzinnig optreden van die gastquote:Op donderdag 16 november 2006 19:51 schreef JelleS het volgende:
Nosfell zal echter bovenaan blijven staan, of er moet plots een uiterst geniale tijdloze plaat uitkomen. Iemand nog de moeite gedaan om het een kans te geven?
Na Tallahassee zijn de platen allemaal iets minder, maar desondanks staan er weer enkele juweeltjes op.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind de Mountain Goats wel veel minder dan de vorige keer, de echte spanning, power en emotie is er niet deze keer.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:45 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij een ronduit waanzinnig optreden van die gast![]()
En die plaat die ze aan jou hadden opgedragen heeft je nooit kunnen bekoren?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:20 schreef Z het volgende:
En ik ben eigenlijk na 'The Tennessee Fire' afgehaakt.
Ik na At Dawn, die ik toch tegenvallend vond na alle door The Tennessee Fire gewekte verwachtingen.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:20 schreef Z het volgende:
Of is Okonokos er op CD en DVD ofzo? Ik heb ze wel eens live gezien en dat was belabberd (dat kwam deels door een erg goed voorprogramma). En ik ben eigenlijk na 'The Tennessee Fire' afgehaakt.
Dat vond ik ondanks die ode best een goede plaat...quote:Op woensdag 22 november 2006 17:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En die plaat die ze aan jou hadden opgedragen heeft je nooit kunnen bekoren?
Mooie titel inderdaad, maar de cd, nee ...quote:Op woensdag 22 november 2006 17:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En die plaat die ze aan jou hadden opgedragen heeft je nooit kunnen bekoren?
Ik ben toch maar niet gegaan. Op dezelfde avond stond Curlee Wurlee in Rotterdam, dus...quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:22 schreef spacemangraig het volgende:
Yo la tengo was fantastisch, na afloop heb ik Ira Kaplan m'n shirt laten signeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |