Mja, maar Entertainment! hoort weer tot een hele andere generatie. Dat is toch een van die meesterwerken van 3 decennia terug die de hele huidige Britse revival-golf uberhaupt mogelijk hebben gemaakt.quote:Op maandag 13 november 2006 18:22 schreef JelleS het volgende:
[..]
Inderdaad, A Certain Trigger behoort tot de absolute toppers van de 'stroming' samen met Entertainment!
neuh. Dodelijk saai en heel rustig enzo. Ik vind het niet zo leuk.quote:Op maandag 13 november 2006 17:48 schreef -Dries- het volgende:
De nieuwe Bloc Party is weer veel van hetzelfde neem ik aan? (nietszeggende gitaarrock dus) (sorry Jelle)
Is This Itquote:Op maandag 13 november 2006 18:33 schreef pfaf het volgende:
Zonder De Stijl en met name Is this it? was al die meuk natuurlijk nooit uitgebracht.
Overigens vind ik de nieuwe Brakes opvallend leuk. Zitten 2 a 3 best goede nummers tussen!
De Kaiser Chiefs vond ik eigenlijk ook niet echt boeiend, het zal mijn smaak niet zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 18:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mja, maar Entertainment! hoort weer tot een hele andere generatie. Dat is toch een van die meesterwerken van 3 decennia terug die de hele huidige Britse revival-golf uberhaupt mogelijk hebben gemaakt.
Gang of Four....quote:Op maandag 13 november 2006 18:41 schreef -Dries- het volgende:
[..]
De Kaiser Chiefs vond ik eigenlijk ook niet echt boeiend, het zal mijn smaak niet zijn.
Pfaf toch. Soms verbaas je me hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 17:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hulde! Zelf doet Joanna me niet veel trouwens, gaat snel vervelen.
Owja, dat was natuurlijk Employment van de kaiser chiefs, ik vond het al zo vreemd dat Grobbel die plaat een meesterwerk vondquote:
dat blijft natuurlijk een ijzersterke plaat, en ook live zijn ze nog stees erg goed. De bas gaat door merg en beenquote:Op maandag 13 november 2006 18:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mja, maar Entertainment! hoort weer tot een hele andere generatie. Dat is toch een van die meesterwerken van 3 decennia terug die de hele huidige Britse revival-golf uberhaupt mogelijk hebben gemaakt.
De oorspronkelijke postpunk doet al die zooi van nu verbleken ja.quote:Op maandag 13 november 2006 18:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Uiteraard, bedoelde er ook mee dat enkel A Certain Trigger in de buurt van dat meesterwerkje komt.quote:Op maandag 13 november 2006 18:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer wat overdreven, al die bands hebben minstens 1 prima nummer gemaakt, Gang Of Four is briljant, ook live, maar de hele Alpha zien springen op de Kaiser Chiefs is ook een leuk gezicht, en niet alles wat ze doen is natuurlijk 'gejat'...quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:26 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
De oorspronkelijke postpunk doet al die zooi van nu verbleken ja.
Nu maar hopen dat ie beter is dan Worlds Apart - ook al ben ik wel zo een beetje op die band uitgekeken ondertussen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:30 schreef Z het volgende:
Er is overigens een nieuwe Trail Of Dead onderweg (of al uit?). Hier een nummer:
http://www.myspace.com/trailofdead
Ik ga!quote:
Het jaarlijks terugkerende Sally Family Festival van Sally Forth Records wordt samen met fans en bevriende artiesten gevierd en georganiseerd. Sally Forth Records presenteert aan de 'familiy' en vrienden nieuwe bands als Campsite en the hot stewards en nieuw reportaire van this beautiful mess. Ook zullen veel Sally-gelieerde artiesten als Satellite7 en Silence is Sexy hun medewerking verlenen.
De band Campsite (dk), die speciaal voor dit festival naar Nederland komt, this beautiful mess (terug van weggeweest) en the hot stewards (dk/nl) komen uit eigen stal. Alle drie de bands zijn op het moment hard aan de weg aan het timmeren. Campsite in het buitenland (hun debut 'names, dates and places' is nu ook uit in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Scandinavië) en this beautiful mess aan hun comeback na twee jaar stilte. the hot stewards zijn hard bezig het zwarte schaap van de familie te worden door hun extravagante show. Dat belooft de 17de dus veel spektakel!!
Daarnaast zijn bevriende bands en artiesten uitgenodigd, zoals Ponoka, Satellite7, a red season shade (fr) en Silence is Sexy. Met dit gemengde en internationale gezelschap hoopt Sally Forth Records samen met de Melkweg een mooie en interessante 'day in the city' te presenteren.
Het programma (onder voorbehoud) :
Deur open / 18:00
Ponoka / 18:30 - 19:00
Silence Is Sexy / 19:15 - 19:45
A Red Season Shade / 20:00 - 20:30
Satelitte7 / 20:45 - 21:15
the hot stewards / 21:30 - 22:00
this beautiful mess / 22:15 - 23:00
Campsite / 23:15 - 23:45
Ponoka is de jongste telg van het label VOLKOREN, maar gedraagt zich erg volwassen. De band is vernoemd naar een klein dorpje in Canada waar zanger Rick de Gier opgroeide. Ponoka brengt americana in de stijl van Lemonheads, Pavement, Pedro the Lion en Eels.
Silence is Sexy won afgelopen jaar de Grote Prijs van Nederland en is hard bezig een stevige plek in de Nederlandse popscene te verwerven.
Nu-wave, rock, noise en emotie is wat SiS het publiek voorschotelt.
A Red Season Shade is een van de betere Franse indie/emo bands en zijn getekend door Gentlemen Records (o.a Appleseed Cast) in Zwitserland en erg geliefd bij de 'Sally Family'. Hun debut is geproduceerd door Minco Eggersman (medeoprichter van Sally Forth Records)
Satellite7 heeft onlangs een nieuw album 'like pavlov to a dog' uitgebracht. De band heeft hiermee hun groei door de jaren heen vastgelegd op schijf en zullen ze 17 november op het Sally Family Festival live ook laten zien. Mooie liedjes in de indie rock traditie.
the hot stewards zorgen voor nogal wat beroering binnen de Sally Family. De band heeft muzikaal en qua performance alles in zich om heel ver te komen, check hen dus uit op de vooravond van hun doorbraak! In 2007 komt deze band trouwens met hun debuut album, waar alle ogen/oren op zijn gericht.
Het album 'away with the swine' is het eerste teken van leven van this beautiful mess in twee jaar tijd. Nu ze weer actief zijn mogen ze niet gemist worden op het Sally Family Festival. Emotie, een sterke show en mooie muziek worden gepersonificeerd door this beautiful mess.
Campsite. De band van Sally Forth Records in 2006. Nederland hebben ze het afgelopen jaar vele malen plat gespeeld, maar vanaf afgelopen zomer moest Nederland hen delen met de Belgen, Duitsers, Zwitsers en natuurlijk de Denen, vandaar deze herkansing. Een waardige afsluiter dus voor het Sally Family Festival 'a day out in the city'.
De kaarten voor het Sally Family Festival - a day out in the city kosten 12 euro en ze te koop via de bekende voorverkooppunten.
Nieuwe Brakes? Wie wat waar wanneer hoeveelquote:Op maandag 13 november 2006 18:33 schreef pfaf het volgende:
Zonder De Stijl en met name Is this it? was al die meuk natuurlijk nooit uitgebracht.
Overigens vind ik de nieuwe Brakes opvallend leuk. Zitten 2 a 3 best goede nummers tussen!
wie wat waar en wanneer ook alweer?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:41 schreef MaJo het volgende:
Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe Maxïmo ParkDe nieuwe Bloc Party ga ik zo beluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |