Ongelooflijk goed inderdaad.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:24 schreef boskov het volgende:
Gisteren Kashmir gezien in de Melkweg, geweldig!
daar sluit ik me bij aan. kende ze helemaal niet maar ben nu wel benieuwd geworden naar hun albums.quote:
Kashmirquote:Op donderdag 9 november 2006 18:10 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
daar sluit ik me bij aan. kende ze helemaal niet maar ben nu wel benieuwd geworden naar hun albums.
Ik ga ze binnenkort in Breda zien! Ben erg benieuwdquote:Op donderdag 9 november 2006 11:24 schreef boskov het volgende:
Gisteren Kashmir gezien in de Melkweg, geweldig!
Nog niet gehoord, wel zeer benieuwdquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:02 schreef pfaf het volgende:
Wat vinden we van Bauer met het Metropool orkest? Ik vind het prachtig! [afbeelding]
Ik had laatst ergens een nieuw nummer gevonden, even kijken of ik nog kan achterhalen waar vandaan........quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:08 schreef tonks het volgende:
Is er eigenlijk de laatste tijd nog iets van voxtrot uitgekomen?
Album ligt hier al een tijdje, is nog niet uit toch? Nog geen tijd voor gehad om echt te luisteren, maar wat ik heel kort hoorde was zeker interessant.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:02 schreef pfaf het volgende:
Wat vinden we van Bauer met het Metropool orkest? Ik vind het prachtig! [afbeelding]
http://www.pitchforkmedia(...)644/Joanna_Newsom_Ysquote:Op maandag 11 september 2006 22:55 schreef de_man_in_beige het volgende:
Even terugkomen op Joanna Newsom...
-knip-
Het inzetten op de Pitchfork score kan beginnen. Ik ga voor 9.4!
Even deze link vermeldenquote:Op maandag 13 november 2006 16:21 schreef tonks het volgende:
Waar kunnen we die kerstdoos van sufjan bestellen?
Hulde! Zelf doet Joanna me niet veel trouwens, gaat snel vervelen.quote:Op maandag 13 november 2006 16:20 schreef de_man_in_beige het volgende:
Even mezelf quoten...
[..]
http://www.pitchforkmedia(...)644/Joanna_Newsom_Ys
![]()
![]()
![]()
![]()
"Boenk erop", zouden ze hier zeggen!
edit: hmm, beginnen al mijn posts met "even"?![]()
![]()
Voor de prijs hoef je het niet te laten, maar ik weet niet of ik het uithoudingsvermogen wel heb om een 5CD-box van Sufjan Stevens uit te zitten.quote:Op maandag 13 november 2006 16:56 schreef de_man_in_beige het volgende:
[..]
Even deze link vermelden![]()
http://www12.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=1070076
Het is ook nietszeggende gitaarrock hoor, da ben ik met je eens. Maar 1e album had een aantal zeer fijne songs, waar je naar een tijdje wel genoeg van hebt, maar in het begin is het niet verkeerd.quote:Op maandag 13 november 2006 17:48 schreef -Dries- het volgende:
De nieuwe Bloc Party is weer veel van hetzelfde neem ik aan? (nietszeggende gitaarrock dus) (sorry Jelle)
Inderdaad, A Certain Trigger behoort tot de absolute toppers van de 'stroming' samen met Entertainment!quote:Op maandag 13 november 2006 18:12 schreef Grobbel het volgende:
Als album zakte de eerste Bloc Party-CD tegen het einde wel in, maar op zich was het nog best een aardige CD, hoor - al het zure elitaire gemopper van zelf-verklaarde kenners ten spijt. Al is Maximo Park de enige band van die hele Britse golf die wel een debuut afleverde dat over de hele linie ijzersterk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |