lienelien is de koningin van dit topic..Miss Indie Rarity herselfquote:Op maandag 4 december 2006 14:39 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
hahaha jij bent wel heel erg indie![]()
Dat wou ik ook zeggenquote:Op maandag 4 december 2006 15:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
lienelien is de koningin van dit topic..Miss Indie Rarity herself
Dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn. En als ik jouw voorkeur een beetje juist inschat met jij ook meer van het 'popperige'.quote:Op maandag 4 december 2006 15:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Antics. Misschien komt het juist daardoor. Dus omdat ik zo'n fan van Antics was en ben, ik het eerste album niet echt eens kans heb gegeven, ofzo
Pas op hoor, ik slinger de 'wat is indie' discussie weer aan!quote:Op maandag 4 december 2006 15:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
lienelien is de koningin van dit topic..Miss Indie Rarity herself
Waag het nietquote:Op maandag 4 december 2006 15:09 schreef Z het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik slinger de 'wat is indie' discussie weer aan!
Ik vind pop een vies woordquote:Op maandag 4 december 2006 15:08 schreef Z het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn. En als ik jouw voorkeur een beetje juist inschat met jij ook meer van het 'popperige'.
Je kan het wel een vies woord vinden maar het blijft popmuziek.quote:Op maandag 4 december 2006 15:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Waag het niet![]()
ik ben hardstikke indie, natuurlijk
[..]
Ik vind pop een vies woordMaar ik kan me net zo goed vermaken met Razorlight en The Strokes, als met Guillemots en Voxtrot
![]()
kijk, daar zit de fout.quote:Op maandag 4 december 2006 14:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
[..]
Van TOTBL vind ik 2 nummers maar echt leuk, de rest luister ik niet naar, omdat ze me gewoon niets doen. Antics kan ik dan juist wel weer meerdere keren achter elkaar aanhoren
Op vrijdagavond stonden ze ook gewoon in de kleine zaal hoor, heb ze toen in de grote zaal op het videoscherm gezien.quote:Op maandag 4 december 2006 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stonden ze op vrijdag in de grote zaal dan? Ja ze waren echt superZit nu steeds naar een paar nummers te luisteren op myspace.com/747s. Alleen jammer dat het veel gelikter klinkt
Ik vind het niet indie dat je dat zegtquote:Op maandag 4 december 2006 15:27 schreef Z het volgende:
Het is trouwens niet erg indie om indie te zijn.
In het woordje leuk?quote:
oepsquote:Op maandag 4 december 2006 16:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik ben nu officieel een breezah indie!
ach, synoniem enzoquote:Op maandag 4 december 2006 17:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, zulke nummers (van Interpol dus nu) vind je eerder ''goed'', dan ''leuk''
inderdaad, als ik naar NYC of Leif Erikson luister denk ik nooit ''goh, wat een leuk nummer''.quote:Op maandag 4 december 2006 17:48 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, zulke nummers (van Interpol dus nu) vind je eerder ''goed'', dan ''leuk''
Cosmia is ook fenomenaal. Die moet je nu gewoon even zes keer na elkaar draaien.quote:Op maandag 4 december 2006 09:26 schreef Z het volgende:
[..]
Het Newson kwartje is bij mij langzaam aan het vallen. Vooral de twee lange stukken, 'Emily' en 'Only Skin' vind ik ondertussen mooi. Maar het blijft wel typische muziek.
Maaaaaan, waar ben jij geweest?quote:Op maandag 4 december 2006 17:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Ola!![]()
Tijd niet geweest hier... Nog wat spannends gemist?
De nieuwe Sun City Girls (voor de MTV2-kiddo's hier: doe maar opzoeken, zijn culthelden!), is bij vlagen weer briljant! Of niet soms?
Tripje van een aantal maanden gemaakt door Zuid-Amerika. Smaakte naar meer, dus ga op zeer korte termijn weer terug!quote:Op maandag 4 december 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maaaaaan, waar ben jij geweest?
Wilde je al bijna opgeven voor Spoorloos.
747's vond ik op London Calling een verrassing...quote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Muzikaal gezien mogelijkerwijs dus het een en ander misgelopen. Nog dingen die ik zeker moet luisteren voor het einde van het jaar?
Joanna Newsom, Sandy Dillon, Albert Hammond, jr. , Xiu Xiu, nieuwe Mountain Goats (hoewel minder dan normaal), nieuwe Sukilove (hoewel minder dan voorheen), OST van I'm Your Man, nieuwe Lucky Jim..... Dan ben je er zo ongeveer wel denk ik. En Mercelis, had je die nu al eens gehoord?quote:Op maandag 4 december 2006 19:17 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Tripje van een aantal maanden gemaakt door Zuid-Amerika. Smaakte naar meer, dus ga op zeer korte termijn weer terug!
Muzikaal gezien mogelijkerwijs dus het een en ander misgelopen. Nog dingen die ik zeker moet luisteren voor het einde van het jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |