quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is wel belachelijk inderdaad. Ik kan het wel ophoesten, maar dat concert van Interpol met Bloc Party in het voorprogramma (in 2004 of zo?) was maar 15 euro toentertijd. Ze durven wel wat te vragen voor die kaartjes, in ieder geval.![]()
Ik denk niet dat het Nosfell van de 1e plaats kan stoten. Een 2e plek verwacht ik echter al wel, aangezien haar 1e plaats al meteen de top 20 van men top 100 binnen stormde.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zakt alles logischerwijs één plaatsje. Voordeel voor jou: je hebt dan al een top 6.
The Milk-eyed Mender mocht zich in 2004 verheugen over de tweede plaats in mijn jaarlijst.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:46 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Nosfell van de 1e plaats kan stoten. Een 2e plek verwacht ik echter al wel, aangezien haar 1e plaats al meteen de top 20 van men top 100 binnen stormde.
Nu aan het genieten van de kerstep's van Sufjan Stevens. Maar die kan je niet echt tot 2006 rekenen.
Bloc Party was toen nog niet echt bekend (alleen de EP was toen uit, moest ik toen nog uit de VS laten importeren).quote:
Lieve Grobbel, jij beticht mij hier van gebrek aan bandkennis.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bloc Party was toen nog niet echt bekend (alleen de EP was toen uit, moest ik toen nog uit de VS laten importeren).
Ik las ergens dat ze tijdens het opnemen van hun nieuwe plaat al drie keer uit elkaar gegaan zijn. Loopt niet echt soepel kennelijk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Waarom wist ik dat niet![]()
![]()
Zou Interpol nog ooit eens richting hier komen? Vast niet zeker nu ze met een nieuw album bezig zijn
Dat jaar heb ik Bloc Party een keer of die in voorprogramma's gezien inderdaad. En die concerten van nu zijn duur omdat de vraag naar concerten enorm toegenomen is de afgelopen twee jaar, daarvoor was bijna alles goed betaalbaar en verkocht bijna nooit wat uit. (vroegah ...quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bloc Party was toen nog niet echt bekend (alleen de EP was toen uit, moest ik toen nog uit de VS laten importeren).
Mja, zulke geruchten hoorde ik ook al idd. Beetje zondequote:Op zaterdag 2 december 2006 20:39 schreef Z het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze tijdens het opnemen van hun nieuwe plaat al drie keer uit elkaar gegaan zijn. Loopt niet echt soepel kennelijk.
Interpol had Turn On The Bright Lights nooit moeten maken, enkel Anticsquote:Op zondag 3 december 2006 15:42 schreef methodmich het volgende:
Interpol had zich na het debuut natuurlijk ook gewoon moeten opheffen.
Begin nu toch wel te twijfelen. Wat een album zegquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:46 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Nosfell van de 1e plaats kan stoten. Een 2e plek verwacht ik echter al wel, aangezien haar 1e plaats al meteen de top 20 van men top 100 binnen stormde.
Ik zit al bijna een jaar nu in een Guillemots-trip. Wat een meesterlijke band is dat toch!quote:Op zondag 3 december 2006 21:07 schreef MaJo het volgende:
Iemand bekend met de 747's? Was voor mij de grote verrassing van London Calling. Erg leuk bandjeVerder The Long Blondes als nieuwe ontdekking, klinkt erg leuk. En ik zit in een Guillemots trip de laatste paar dagen
De 747s waren erg leuk op London Calling. Ik was dan ook blij verrast dat op de zaterdagavond in de kleine zaal ineens de 747s weer voor mijn neus stondenquote:Op zondag 3 december 2006 21:07 schreef MaJo het volgende:
Iemand bekend met de 747's? Was voor mij de grote verrassing van London Calling. Erg leuk bandjeVerder The Long Blondes als nieuwe ontdekking, klinkt erg leuk. En ik zit in een Guillemots trip de laatste paar dagen
Het Newson kwartje is bij mij langzaam aan het vallen. Vooral de twee lange stukken, 'Emily' en 'Only Skin' vind ik ondertussen mooi. Maar het blijft wel typische muziek.quote:Op zondag 3 december 2006 22:21 schreef Grobbel het volgende:
Nosfell en Joanna Newsom zal ik toch nog wat vaker moeten horen, merk ik.
Ja echt een meesterlijke bandquote:Op zondag 3 december 2006 22:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik zit al bijna een jaar nu in een Guillemots-trip. Wat een meesterlijke band is dat toch!
Blijft balen dat ze een (copy-protected) itunes-only EP hebben uitgebracht (Of the Night genaamd), wat is er eigenlijk mis met simpel vinyl of een CD?![]()
Stonden ze op vrijdag in de grote zaal dan? Ja ze waren echt superquote:Op maandag 4 december 2006 07:00 schreef LondonCalling het volgende:
[..]
De 747s waren erg leuk op London Calling. Ik was dan ook blij verrast dat op de zaterdagavond in de kleine zaal ineens de 747s weer voor mijn neus stonden![]()
hahaha jij bent wel heel erg indiequote:Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Interpol had Turn On The Bright Lights nooit moeten maken, enkel Antics![]()
Dat is echt onzin. Alhoewel er wel meer mensen zijn die dat vinden.quote:Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Interpol had Turn On The Bright Lights nooit moeten maken, enkel Antics![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 14:44 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Alhoewel er wel meer mensen zijn die dat vinden.
Van TOTBL vind ik 2 nummers maar echt leuk, de rest luister ik niet naar, omdat ze me gewoon niets doen. Antics kan ik dan juist wel weer meerdere keren achter elkaar aanhorenquote:Op maandag 4 december 2006 14:39 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
hahaha jij bent wel heel erg indie![]()
Antics. Misschien komt het juist daardoor. Dus omdat ik zo'n fan van Antics was en ben, ik het eerste album niet echt eens kans heb gegeven, ofzoquote:Op maandag 4 december 2006 15:01 schreef Z het volgende:
TOTBL is wat duisterder. Welke plaat heb je als eerst gehoord van hen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |