Ah, de (s)linkse media weer natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het onderzoek niet echt uit betrouwbare bron komen. eerder een soort verkiezingsstuntje ingefluisterd door gl.
nou nee. juist niet media maar partijen die slinks zijn.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, de (s)linkse media weer natuurlijk.
Diervriendelijkheid kost veelal meer geld dan dieronvriendelijk. Geld dat je ook kan uitgeven aan een fraai vliegtuigje of hypotheekaftrek voor hen met een Ferrari voor de deur. En tja, dan moet je keuzes maken hè.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 13:52 schreef Genverbrander het volgende:
Conclusie: diervriendelijkheid is nog steeds een links thema. De reden is mij geheel onduidelijk.![]()
Vraag het aan de nummer 2 van jouw partij zou ik zeggen. Da's een van de meest diervriendelijke kamerleden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:10 schreef JohnDope het volgende:
Ik vraag me af hoe lief die dierenvrienden zijn voor wespen, muggen, vliegen en overige stekers?
En een vegetarier die Vis eet is geen Vegetarier, maar een verrader.
Ga eens met jouw Joost Eerdmans pratenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:21 schreef JohnDope het volgende:
Alles is beter dan een schijnheilige Vegetarier.....
En vliegen, etc dood slaan in huis is ook moord.
Ik praat liever met dierenfanatici die stiekem gewoom vliegen en ander prikkers in huis doodmaken. (dat zijn zeker minderwaardige dieren?)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga eens met jouw Joost Eerdmans praten![]()
en nu snel zijn avatar veranderdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik praat liever met dierenfanatici die stiekem gewoom vliegen en ander prikkers in huis doodmaken. (dat zijn zeker minderwaardige dieren?)
Jij moet er nu even niet om heen draaien..... Jij vindt het dus wel kunnen; muggen, vliegen en andere prikkers in huis doodmaken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:27 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
en nu snel zijn avatar veranderd![]()
Toch maar geen stem op EenNL?
Ja ik sla een mug wel eens dood, maar ik eet hem niet op, dus wat is je punt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij moet er nu even niet om heen draaien..... Jij vindt het dus wel kunnen; muggen, vliegen en andere prikkers in huis doodmaken?
Zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:06 schreef _The_General_ het volgende:
Wakker dier, dat is toch die extreem linkse criminele bende met leden die dierenhouders mishandelen, bedrijven overvallen etc etc etc ?
ik zie niet in wat er niet betrouwbaar aan is. Er had meer uitleg bij gemogen en meer cijfers, maar alle stemmingen van de tweede kamer zijn toch na te checken? Dan kan iedereen dit onderzoek nadoen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:51 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad![]()
Lekker betrouwbaar onderzoek..![]()
Post eens iets beters man. Altijd maar de bron in discussie trekken is zo 2001quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het onderzoek niet echt uit betrouwbare bron komen. eerder een soort verkiezingsstuntje ingefluisterd door gl.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |