ikke wel....MET een date voor volgende week ...quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ikke wel....MET een date voor volgende week ...![]()
bij de albert heijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Waar doe jij je boodschappen? Ik kom hooguit thuis met spullen die ik niet nodig heb,,,
zonder date voor volgende week gok ik?quote:
hm.. ik doe iets fout dusquote:
en waarom ben jij zo slechtgehumeurd???quote:
als jij buiten de AH gaat staan wil ik ook met jou uitquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
als jij buiten de AH gaat staan wil ik ook met jou uit![]()
![]()
als je PMt wil ik ook best met jou daten hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]zegt ze nu.. vanochtend verdorie 2 uur staan blauwbekken voor de AH
Dato? das toch wasmiddel?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ikke wel....MET een dato voor volgende week ...![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
als je PMt wil ik ook best met jou daten hoor![]()
Sta bij de kassa vraagt zon Arrogant kut wijf of ze voor mag:"ik heb maar vier dingen?"quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
zonder date voor volgende week gok ik?
Nog wat krantjes verkocht?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:58 schreef teamlead het volgende:
[..]zegt ze nu.. vanochtend verdorie 2 uur staan blauwbekken voor de AH
Ja, op die manier krijg je nooit een date voor volgende week natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Sta bij de kassa vraagt zon Arrogant kut wijf of ze voor mag:"ik heb maar vier dingen?"
k blijf netjes en zeg gewoon "eh nou nee"
Kijkt ze me aan alof ik Beelzebub zelf ben.![]()
Mog ze wel voor bij de kassa achter me![]()
![]()
"Je mag hier wel voor hoor" ook vies kijkend naar mij
Kon me ff nie inhouden:" Hoelang denk je dat ik hier werk heb dan n UUR OFZO! Hoe weinig je ook hebt je kunt toch wel ff 2 minuten wachten MENS!"
Ik had n kratje vol boodschappen ben ik nog eerder weg bij de kassa als die kut bitch ook![]()
![]()
![]()
Ze zat te kloten met kleingeld enzo ik betaal gewoon met pin en Weg
Ik had die teef dus voor moeten laten terwijl ze nog langer werk heefd als mij![]()
ja, een paar vaste klanten. maar je merkt toch dat het eind van de maand nadert he.. die lullige 2 euro kunnen er vaak al niet meer vanaf.. en ondertussen wel karrenvrachten boodschappen naar buiten slepenquote:
quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:00 schreef teamlead het volgende:
[..]volgens mij heb je een hele schare aanbidders die me spontaan gaan vierendelen dan
hoe weet jij nou wat ik wel of niet met m ga doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee hoor... maar als je me niet wilt PMen dan mag je dat ook gewoon zeggen hoor !!!
![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee hoor... maar als je me niet wilt PMen dan mag je dat ook gewoon zeggen hoor !!!
![]()
quote:
Ik neem altijd de snelkassa als ik wil speeddatenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:04 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja, op die manier krijg je nooit een date voor volgende week natuurlijk!![]()
wha vierendelen is mischien ook wel n beetje overkillquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:00 schreef teamlead het volgende:
[..]volgens mij heb je een hele schare aanbidders die me spontaan gaan vierendelen dan
zelfs ik weet dat !...dat soort dozen heb ik ook altijd... als ze het NIET vragen laat ik ze voor anders kunnen ze me rug op ...als ze haast hebben dan hadden ze maar lekker eerder naar de winkel moeten gaan ...toch???quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Sta bij de kassa vraagt zon Arrogant kut wijf of ze voor mag:"ik heb maar vier dingen?"
k blijf netjes en zeg gewoon "eh nou nee"
Kijkt ze me aan alof ik Beelzebub zelf ben.![]()
Mog ze wel voor bij de kassa achter me![]()
![]()
"Je mag hier wel voor hoor" ook vies kijkend naar mij
Kon me ff nie inhouden:" Hoelang denk je dat ik hier werk heb dan n UUR OFZO! Hoe weinig je ook hebt je kunt toch wel ff 2 minuten wachten MENS!"
Ik had n kratje vol boodschappen ben ik nog eerder weg bij de kassa als die kut bitch ook![]()
![]()
![]()
Ze zat te kloten met kleingeld enzo ik betaal gewoon met pin en Weg
Ik had die teef dus voor moeten laten terwijl ze nog langer werk heefd als mij![]()
he meisquote:
ik heb nog lang op je gewacht, maar je kwam maar nietquote:
waar heb jij het over als ik vragen mag???quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
hoe weet jij nou wat ik wel of niet met m ga doen![]()
Ik ben al niet in zon goed humeur![]()
of van die bejaarden die gewoon voordringenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zelfs ik weet dat !...dat soort dozen heb ik ook altijd... als ze het NIET vragen laat ik ze voor anders kunnen ze me rug op ...als ze haast hebben dan hadden ze maar lekker eerder naar de winkel moeten gaan ...toch???
heej oortjequote:
zelfs als ze niets vragen laat ik ze niet voor hoe lang kan t nu helemaal duren met mn volste kar heb ik volgens mij nog nooit meer dan 2-3 min werk gehad dat kun je toch wel ff wachten GVDquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:14 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zelfs ik weet dat !...dat soort dozen heb ik ook altijd... als ze het NIET vragen laat ik ze voor anders kunnen ze me rug op ...als ze haast hebben dan hadden ze maar lekker eerder naar de winkel moeten gaan ...toch???
ik kwam al voordat ik hier kwam hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb nog lang op je gewacht, maar je kwam maar niet
vierendelenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
waar heb jij het over als ik vragen mag???
Getver wat en kutopmerkingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
Die mensen hebben tijd zat en omdat ze oud zijn zouden ze dat wel mogen ?
op je werk?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik kwam al voordat ik hier kwam hoormaar goed ik was er rond 1en... tja ik moest werken he
![]()
voordringers daar kan ik helemaal niet tegen.. en die ouwtjes...zucht...heel de dag/week hebben ze de tijd maar die moeten altijd gaan als het mega druk is ... nou dan kun je net als ik gewoon wachten op je beurt!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
of van die bejaarden die gewoon voordringenen als je dan wat zegt kijkt iedereen je aan zo van hoe haal je het in hoofd
Die mensen hebben tijd zat en omdat ze oud zijn zouden ze dat wel mogen ?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb nog lang op je gewacht, maar je kwam maar niet
hahaha neequote:
quote:
preciesquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
voordringers daar kan ik helemaal niet tegen.. en die ouwtjes...zucht...heel de dag/week hebben ze de tijd maar die moeten altijd gaan als het mega druk is ... nou dan kun je net als ik gewoon wachten op je beurt!!!
jij bent vast zo'n bejaardequote:
.. als je zo kijkt wordt ik bang dus....quote:
Hoelang wacht je al?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou dan kun je net als ik gewoon wachten op je beurt!!!
Nee hoor maar ik heb wel familie die wat ouder is. Die lopen staan inderdaad wat minder goed en kunnen best blij zijn als ze wat sneller klaar zijn.quote:
Ik wacht al zo lang op n BEURT van je ! mag ik ech nie ff voordringen? Ik ben toch nog wel eerder als die dato van volgende week hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
voordringers daar kan ik helemaal niet tegen.. en die ouwtjes...zucht...heel de dag/week hebben ze de tijd maar die moeten altijd gaan als het mega druk is ... nou dan kun je net als ik gewoon wachten op je beurt!!!
dan kunnen ze op zijn minst vragen of ze voor mogen... en niet gewoon voor mij in de rij kruipen... verder nog wat ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik heb wel familie die wat ouder is. Die lopen staan inderdaad wat minder goed en kunnen best blij zijn als ze wat sneller klaar zijn.
Verder nog grappige opmerkingen ?![]()
zon kar is toch net n Rollator geen probleem dus steunen ze daar maar opquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik heb wel familie die wat ouder is. Die lopen staan inderdaad wat minder goed en kunnen best blij zijn als ze wat sneller klaar zijn.
Verder nog grappige opmerkingen ?![]()
Dat gedeelte ben ik met je eens. Je had al door dat ik alleen het tweede deel van je opmerking citeerdequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
dam kunnen ze op zijn minst vragen of ze voor mogen... en niet gewoon voor mij in de rij kruipen... verder nog wat ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |