de Desperado van het jaar spreektquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:33 schreef luciano het volgende:
[..]
Mensen zullen versteld staan hoe ik irl ben . daarom kom ik ook ZEKER naar welke meet dan ook , dat beloof ik !
mevrouw puntje !!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:34 schreef luciano het volgende:
Zelf een poll maken puntje ? http://poll.dezeserver.nl/index.cgi
he schatquote:
PFT , een echte dame / mevrouw is niet zo onaardig tegen mij , en gaat niet alleen maar af op wat ze van die fakers en E10s hier hoort , BIG PFTTTTTTTTTTTTT PUNTJEquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:44 schreef yvonne het volgende:
Versabommie, gebanned wegens complotten smeden en gezagsondermijnend gedrag.
Hoi!quote:
Jij ook weer hier dwergquote:
een echte vrouw weet niet eens dat je bestaatquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:46 schreef luciano het volgende:
[..]
PFT , een echte dame / mevrouw is niet zo onaardig tegen mij , en gaat niet alleen maar af op wat ze van die fakers en E10s hier hoort , BIG PFTTTTTTTTTTTTT PUNTJE
Hellow SBR, gaan we zoenen? Lekker hoorquote:
ik had verwacht dat jij nog wel ff buiten westen zou zijn na vannachtquote:
dat je niet moet huilenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:48 schreef luciano het volgende:
Poll: WILLEN WE luciano WEG HEBBEN INCL. usernummer??? Verkapte banaanvraag .. en wat zegt de POLICIE daarover ?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een echte dame/mevrouw moet niets van huilbabies wetenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:46 schreef luciano het volgende:
[..]
PFT , een echte dame / mevrouw is niet zo onaardig tegen mij , en gaat niet alleen maar af op wat ze van die fakers en E10s hier hoort , BIG PFTTTTTTTTTTTTT PUNTJE
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:48 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Hellow SBR, gaan we zoenen? Lekker hoor![]()
lichtelijk beledigd, maar ik ben blij dat je nog van me houdt why not ( ach hij staat nu iig op 100% bij gewoon helemaal deleten dus weg usernummer )quote:
Nou nee niet bepaald, ben nog op zoek gemoeten naar een ander omdat je iets te snel uitgeput buiten westen ging.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik had verwacht dat jij nog wel ff buiten westen zou zijn na vannacht
doof??? mevrouw puntje en als je dat niet begijpt mag je het ook bij mevrouw houden... ik ga af op wat ik zelf lees....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:46 schreef luciano het volgende:
[..]
Average van 1 post per dagquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:51 schreef luciano het volgende:
23 augustus 2006 geregistreerd ..................![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Nou nee niet bepaald, ben nog op zoek gemoeten naar een ander omdat je iets te snel uitgeput buiten westen ging.
Sja, iemand geregistereerd in 99 heeft steevast een veel nuttigere, intelligentere en zinvollere bijdrage, onze excuses daarvoor. we kunnen niet allemaal even goed zijn in het huilen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:51 schreef luciano het volgende:
You're damn right you're good in bed, you can sleep for daysquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
toch aardig van je dat je me wel hebt laten verder slapen
poep praat snap ik nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:51 schreef luciano het volgende:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:55 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
You're damn right you're good in bed, you can sleep for days![]()
wat is hij toch een sukkelquote:
Eendjequote:
Ik heb alleen maar gelurkt BB6 ......... wie heeft er onder mijn account zitten baggeren ???quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:53 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ga af op wat ik zelf lees....![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:58 schreef puntoortje het volgende:
ik ga boodschappen doen ....:)
Badder then everquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:57 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Eendje![]()
Nu is het dan eindelijk gedaan met de rust
Een bad eendjequote:
tot later schoonheidquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:58 schreef puntoortje het volgende:
ik ga boodschappen doen ....:)
tis nu ff rustig gelukkig..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:34 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
neu, zat ff wat anders te doen, hoezo zit ie daar nog steeds te baggeren dan![]()
voor iemand die zich een expert op het gebied van zuigen en narren noemt, is tie wel erg makkelijk weg te krijgen zonder ook maar 1 post geplaatst te hebben waar iemand warm of koud van word, echt de aanfluiting van dit forum gewoon die lucianoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:43 schreef puntoortje het volgende:
zo ik ben er weer.. is die baggerkop vertrokken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |