who de fuck ben jij? en tegen wie ben je aan het lullen????quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:51 schreef luciano het volgende:
Zitten wij op foto's van JOU te wachten dan ? WIE is er hier zo wanhopig !?
Joh, ik zou hier natuurlijk heel uitgebreid op kunnen reageren, iets naars over jouw snor kunnen zeggen en een discussie kunnen beginnen over wie er überhaupt op jou in het algemeen en je imbeciele posts in het bijzonder zitten te wachten. Maar ja. met jouw geweldig lage usernummer moet ik natuurlijk een klein beetje inbinden en mijn plek weten als newbie. ik doe het dus maar niet....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:51 schreef luciano het volgende:
Zitten wij op foto's van JOU te wachten dan ? WIE is er hier zo wanhopig !?
de nada , VRIEND !quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Joh, ik zou hier natuurlijk heel uitgebreid op kunnen reageren, iets naars over jouw snor kunnen zeggen en een discussie kunnen beginnen over wie er überhaupt op jou in het algemeen en je imbeciele posts in het bijzonder zitten te wachten. Maar ja. met jouw geweldig lage usernummer moet ik natuurlijk een klein beetje inbinden en mijn plek weten als newbie. ik doe het dus maar niet....
edit: Dank voor je tip![]()
Mike, VRIENDquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Joh, ik wil hier natuurlijk heel uitgebreid op reageren, iets naars over jouw snor zeggen en een discussie beginnen over wie er überhaupt op jou in het algemeen en je imbeciele posts in het bijzonder zitten te wachten. Maar ja. met jouw geweldig lage denkvermogen hoef ik natuurlijk absoluut niet in te binden. ik doe het dus maar niet....
edit: stil is![]()
helaas, ook je tips werken niet. Blijft dus over dat je posts nog steeds slecht een hoog imbecielen gehalte hebben...quote:
Helaas mag ik hier geen opmerkingen over maken anders heb ik weer een ban aan m'n reetquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:22 schreef luciano het volgende:
FRAUDE BIJ FOK ! DAY + FOK AANGEKLAAGD DOOR TALPA !
Zal ze leren !![]()
Nee dus....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:04 schreef luciano het volgende:
Nog steeds niet Mike ?
ja duhhh ik kan je niet PMenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echt wel......ik zat te wachten op je fotoo's ...
![]()
Ik heb afgelopen vrijdag de 24uurs spoedcursus zuigenophetrandje.nl/fok/vergevorderden gevolgd met goed succes !!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Helaas mag ik hier geen opmerkingen over maken anders heb ik weer een ban aan m'n reet
kunnen we geen polletje maken wie WE WILLEN luciano WEG HEBBEN INCL. usernummerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:04 schreef lhet volgende:
Nog steeds niet Mike ?
Wat ben jij in een valse bui vandaag Mike!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee dus....
Jij had vorig jaar toch ook een fotoboek? ik kan me tenminste herinneren dat er op die foto die nu in je avatar staat ook zo'n gehuurde Thaise stond?
hmzzzzzz kun je de samenvatting even gevenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:08 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vrijdag de 24uurs spoedcursus zuigenophetrandje.nl/fok/vergevorderden gevolgd met goed succes !!!
Thais ?????quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee dus....
Jij had vorig jaar toch ook een fotoboek? ik kan me tenminste herinneren dat er op die foto die nu in je avatar staat ook zo'n gehuurde Thaise stond?
... mijn foto's komen nog wel ... ooitquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:06 schreef Jappie het volgende:
Oortjes geen foto's ...Gladys geen fobo.....waar moet dat heen in deze wereld als het slechts ons lelijke kerels lukt om voor de plaatjes te zorgennn...![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:06 schreef luciano het volgende:
Bovenaan deze pagina : WIJZIG profiel / bovenaan : opties / onderaan : voorkeuren voor weergave / Laat FOK!Fotoboek icoontje zien = JA / drukken op WIJZIGEN onderaan ...........
als dat echt zo was waren we allang van die zielige praat verlost hierquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:08 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vrijdag de 24uurs spoedcursus zuigenophetrandje.nl/fok/vergevorderden gevolgd met goed succes !!!
Volgens mij is APK zelf omgebouwdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:10 schreef luciano het volgende:
[..]
Thais ?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mike
Geld voor sex uitgeven is niet mijn stijl ......... was dat niet APK die daar regelmatig rondscharrelt tussen die omgebouwden ???
Hmm.mmmquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... mijn foto's komen nog wel ... ooit
Lekker handig, je enige echte fan tegen je in het harnas jagen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:10 schreef luciano het volgende:
[..]
Thais ?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mike
Geld voor sex uitgeven is niet mijn stijl ......... was dat niet APK die daar regelmatig rondscharrelt tussen die omgebouwden ???
Volgens mij moet je daarvoor in het fobo gedeelte van fok iets activeren....maar ik weet het niet meer...tis al zo lang geleden...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
niet dus. Heeft volgens mij betrekking op de icoontjes van anderen... Staat in ieder geval al op "ja"
Ja, maar die handelt er in... Geld verdienen met sex is imho niets verkeerds aan, zoalng je het tenminste niet op je rug hoeft te doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:10 schreef luciano het volgende:
[..]
Thais ?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mike
krijg je op die leeftijd hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daarvoor in het fobo gedeelte van fok iets activeren....maar ik weet het niet meer...tis al zo lang geleden...![]()
ik ben een snelle leerling..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat ben jij in een valse bui vandaag Mike!![]()
uhh blijkbaar welquote:
Er loopt al een pol puntje .......... http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=148018quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
kunnen we geen polletje maken wie WE WILLEN luciano WEG HEBBEN INCL. usernummer
een ban van 48 uur
een ban van een week
een ban van een maand
gewoon helemaal deleten dus weg usernummer
zoiets
http://fotoboek.fok.nl/user/Mike1964 en dan bij instellingen wijzigen ... vinkje bij laat een icoon zien op het forum ...??? als die er al staat eerst ff weghalen .. en wijzigen en dan weer neer zetten en wijzigen !!!!quote:
ik wil er zelf 1 maken... en voor jouw is het mevrouw puntje!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:17 schreef luciano het volgende:
[..]
Er loopt al een pol puntje .......... http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=148018
klpt dus... Maar hij stond al op ja, ik heb nu alleen op "instellen" geklikt. Nu dus gelukt!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:17 schreef puntoortje het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/Mike1964 en dan bij instellingen wijzigen ... laat een icoon zie op het forum ...???
Oee.. ...ook al zo fanatiek....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik wil er zelf 1 maken... en voor jouw is het mevrouw puntje!!!!!!!!
dankzij mij???? joepiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
klpt dus... Maar hij stond al op ja, ik heb nu alleen op "instellen" geklikt. Nu dus gelukt!![]()
zoals ik al eerder zei ..schreef het is gewoon een sukkel die aandacht wil....helaas voor hem hou ik daar niet zo vanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oee.. ...ook al zo fanatiek....
Wat heeft Luis jullie in vredesnaam gedaan buiten het standaardzichzelf zijn?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
klpt dus... Maar hij stond al op ja, ik heb nu alleen op "instellen" geklikt. Nu dus gelukt!![]()
Misschien is ie irl wel reteliefquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
zoals ik al eerder zei ..schreef het is gewoon een sukkel die aandacht wil....helaas voor hem hou ik daar niet zo van![]()
Een écht fotoboek?quote:
een polllllllquote:
Mensen zullen versteld staan hoe ik irl ben . daarom kom ik ook ZEKER naar welke meet dan ook , dat beloof ik !quote:
of een sukkel...maar dat mag ik niet zeggen van mijn zoon dus ik schrijf het maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |