dus je haalt mijn verhaal uit zijn verband en gaat dan lopen mekkeren ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gedeelte ben ik met je eens. Je had al door dat ik alleen het tweede deel van je opmerking citeerde![]()
alvast smakelijk en veel plezier vanaafquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:31 schreef Inodder het volgende:
ga in [kook modus] heb vanaaf verjaardag dus moet optijd weg
Ik haal niets uit het verband ik reageer op die onzinnige opmerking dat die bejaarden tijd zat hadden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
dus je haalt mijn verhaal uit zijn verband en gaat dan lopen mekkeren ?![]()
dat hebben ze toch ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik haal niets uit het verband ik reageer op die onzinnige opmerking dat die bejaarden tijd zat hadden.![]()
Mee eens, het kan elk moment met ze gedaan zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik haal niets uit het verband ik reageer op die onzinnige opmerking dat die bejaarden tijd zat hadden.![]()
heej PC eendquote:
whahahahaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mee eens, het kan elk moment met ze gedaan zijn![]()
Maar iemand met een béétje goede smaak wordt niet zo oud!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mee eens, het kan elk moment met ze gedaan zijn![]()
k zei niet dat k nu al weg ging tochquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
alvast smakelijk en veel plezier vanaaf
oww sorryquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
k zei niet dat k nu al weg ging toch![]()
Dan mag ik wel opschietenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:37 schreef demins het volgende:
[..]
Maar iemand met een béétje goede smaak wordt niet zo oud!![]()
langquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
k zal alleen wat minder snel reageren/meer afwezig zijn ben pas om n uur of 8 wegquote:
quote:
Wat mij betreft hoeft het niet lang meer voor je te duren...quote:
dat is het toch al ???quote:
dat was de HOOPquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen dat ligt dan wel aan haarzelfquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:45 schreef demins het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft het niet lang meer voor je te duren...![]()
![]()
hoezo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |