quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:25 schreef Supersheep het volgende:
Downloaden en mij vertellen van welk nummer dit de intro is!
maar dat is het nietquote:
Geen Airquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:26 schreef wyccie het volgende:
Air- dat ene nummer met die pratende mensen?
Anders had ik welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:51 schreef wyccie het volgende:
Ik denk niet dat het Aimee is en Sheep is maffen.
Welterusten
Ja! Puur door de hints of ken je het ook?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:54 schreef wyccie het volgende:
Zero7?
Nummer waar het in eerste instantie om ging was In The Waiting Line trouwensquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:56 schreef wyccie het volgende:
De hint vooral, en de naam ken ik wel.
Dan ga ik niet eens gokkenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:59 schreef wyccie het volgende:
't Is geen bekende naam, maar wel een aparte (vind ik).
Ligt er aan of je het wil kopen of niet natuurlijk. Kopen kan overal wel, downloaden is misschien wat lastigerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:04 schreef Gooitzen het volgende:
Ik ben trouwens al een hele tijd op zoek naar muziek die ik kan verkrijgen via het internet, van Julie Miller, ik ben bang dat niemand het kent. Zij heeft het origineel geschreven van I Still Cry, die dat Nederlanse meisje zo vreselijk heeft gecoverd. Iemand een idee waar ik moet zoeken?
Geen idee. De laatste die ik heb gelezen is volgens mij al tien jaar terug, van Imme Dros.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:04 schreef wyccie het volgende:
Dan geef ik haar achternaam, mogen jullie de voornaam erbij verzinnen.
.... Dumon Tak.
Niet kopen, dat kan iedereen. En dat kost zo duur. Als je eens wilt luisteren: http://www.buddyandjulie.com/broken.html. Dan moet je nummer 4 en 7 eens horen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ligt er aan of je het wil kopen of niet natuurlijk. Kopen kan overal wel, downloaden is misschien wat lastiger
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:10 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Niet kopen, dat kan iedereen. En dat kost zo duur. Als je eens wilt luisteren: http://www.buddyandjulie.com/broken.html. Dan moet je nummer 4 en 7 eens horen.
Geef de schuld maar aan het tijdstipquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:13 schreef Gooitzen het volgende:
Van harte. Doe maar wat literatuur als je wilt.
Ik heb het gevonden op Isohunt, maar vraag me af of ik het binnenkomt.
Je hebt gelijk. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Geef de schuld maar aan het tijdstip
Maar probeer het anders eens met Soulseek.
Ik ga slapen mensen!
En gefeliciteerd tong!
Wiccie+1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:18 schreef wyccie het volgende:
Dat is al lang geleden, zeg
Vera Lynn?
Ja, is een erg fijn programma. Ga geen linkjes geven, maar dat zul je begrijpen. Werkt iig erg simpel allemaalquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:19 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Slaap lekker.
Met Soulseek? Is dat te googlelen?
Ha, goed dat je het even zegt!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nogmaals hoi
...eh... wyccie? Ik zie dat ik in het vorige topic ben vergeten te editten dat de punten tot 333 gedaan zijn. Bij deze.
Graag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:22 schreef wyccie het volgende:
Moet ik nog een vraag stellen? (Ben nu ook aan het tellen)
[..]
Ha, goed dat je het even zegt! [afbeelding]
Mooi hoor.quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:39 schreef wyccie het volgende:
Mijn taak zit er op. Morgen heb ik weer een nieuwe taak.
Welterusten allemaal. En een fijne verjaardag Tong
Nee. Geboren in New York, een Latino.quote:
Anderes Se.....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:45 schreef tong80 het volgende:
Ja ik weet het weer.Maar de kunstenaar ben ik kwijt.
Het was Andres Serrano. Google maar eens. Nog over de kinderboeken:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:52 schreef tong80 het volgende:
Ik ga zo pitten.Maar een nieuwe vraag gaat er altijd in.
Nee. Die heeft ooit de prijs voor het beste Europese jeugdboek gekregen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen idee.
Thea Beckman met Kruistocht in spijkerbroek?
Dat weet ik niet, maar ik denk dat als je het hoort je het zeker weet. Tonke Dragt doet geen belletje rinkelen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 04:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Weet jij hoe lang het geleden is dat ik nog een (kinder)boek heb gelezen?
Werk ze, en slaap lekker.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 04:01 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen. Nog even rukken met de Penthouse. Trusten lieve mensen
Koning van Katoren is van Jan Terlouw.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 04:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tonke Dragt... Is dat niet die van Koning van Katoren?
Of sla ik nu echt wartaal uit?
Helaas. Er valt niets kwalijk te nemen. Ik ga ook plat. Werk ze dit weekeinde, veel plezier.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 04:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik weet het echt niet (meer).
Als je het me niet kwalijk neemt ga ik nu overigens plat. Zware week achter de rug, morgen een computer reanimeren en zondag schoolfeest van onze Falco...
quote:In 1873 begint Strauss nagels van paardendekens te gebruiken in zijn
broeken. Zo worden ze nog sterker. De 'spijkerbroek' is geboren.
Strauss geeft ze de naam 'Levi's 501'.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:44 schreef WooZ het volgende:
Voor strauss waren de party animals (hawaii 5-0) no.1 ?
Desnoods geef je gewoon het punt aan WooZ hoor, ik zit er niet mee (en hij vast ook nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:03 schreef ChopperMick het volgende:
Oops, niet gezien, ben er even een tijdje uitgeweest![]()
Het antwoord was dat dit het patentnummer was. Om toch een puntje te kunnen geven een raad vraag:
Wat kostte dit patent?
Je zit dichtst bij het gemiddelde dus ChopperMick +1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:05 schreef ChopperMick het volgende:
500 dan maar
en daarnaast heb je octrooien voor 6 en voor 20 jaar!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dit is echter de basisprijs. De totale kosten over 20 jaar kunnen oplopen tot 5000 euro. Ik heb mijn vraag echtern iet goed gesteld
dat heb ik dus opgezocht nadat het antwoord gegegeven was. De 90 e was een wilde gok, zoals altijd met dit soort vragen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:16 schreef ChopperMick het volgende:
Vond de octrooi vraag wel interessant en heb nog even gezocht, vind het antwoord van ¤90,- een beetje verdacht, zeker in combinatie met de opmerking dat er ook octrooien van 6 en 20 jaar zijn. Lijkt me dat dit haast geen parate kennis meer is.....![]()
eens, gevoel had ik ook een beetje.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:26 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik weet het niet hoor Jayhawk, maar jouw antwoord op die octrooivraag vind ik iets TE toevallig. Daarnaast ben je (was voor mijn tijd) al eens betrapt op Googlen.....
Nogmaals, ik zoek vaak na aanvullende informatie nadat een antwoord gegeven is (pure interesse). De laatste keer dat jullie dachten mij betrapt te hebben had ik de vraag niet goed gelezen. Ik kon me niet verdedigen want het oordeel was al geveld. Als je te veel weet, ben je al snel verdacht hier en dat is heel jammer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:26 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik weet het niet hoor Jayhawk, maar jouw antwoord op die octrooivraag vind ik iets TE toevallig. Daarnaast ben je (was voor mijn tijd) al eens betrapt op Googlen.....
klopt, MarkPeterse +1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:28 schreef MarkPeterse het volgende:
de janeiro dus, en het is dat jezusbeeld, toevallig gisteren opgezocht omdat dat kreng 75 jaar was geworden en er een vraag over werd gesteld (die ik niet wist)
geeft nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:35 schreef ChopperMick het volgende:
Mijn excuses Jayhawk, was misschien iets te snel met het uiten van twijfels. Ga er vanuit dat iedereen het spel netjes speelt. Sorry...![]()
ik pasquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:39 schreef MarkPeterse het volgende:
jayhawk, je kan je revancheren door deze vraag te weten.....
Nah ja, ik had ook geen idee, maar de seychellen was voor mij een wilde gok.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:40 schreef MarkPeterse het volgende:
ChopperMick +1
Dit vind ik wel een beetje tekenend hoor, een vraag met een plaatje en je ziet dat er twee mensen zijn die weten wat het ongeveer is, jayhawk zit daar niet bij....
ik heb heel weinig met kunst, weet je meteen wat mn zwakte isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:40 schreef MarkPeterse het volgende:
ChopperMick +1
Dit vind ik wel een beetje tekenend hoor, een vraag met een plaatje en je ziet dat er twee mensen zijn die weten wat het ongeveer is, jayhawk zit daar niet bij....
Nee, de vraag werd aangepast omdat hij de dag ervoor al was geweest. Helaas..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:52 schreef WooZ het volgende:
Chopper, krijg ik nog een punt?
Niet mee eens, het deel van het "kiezen"komt bij Mark niet aan bodquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:57 schreef Palau het volgende:
Ik vind marks antwoord eerlijk gezegd vollediger dan die van erkel..
Dat ' hey , dat is hem' is Marks versie van kiezen. Deze versie komt ook overeen met die uit Quest magazine in een uitgebreid artikel over het boeddhisme en de dalai lama. Ik neem aan dat de Quest wel enig onderzoek heeft gedaanquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Niet mee eens, het deel van het "kiezen"komt bij Mark niet aan bod
Ik had toch brezjnev moeten nemen.....maar dacht dat die te moeilijk zou zijn....quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:07 schreef ChopperMick het volgende:
kroetsjov (vergeef mijn spelling)
MarkPeterse +1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:15 schreef MarkPeterse het volgende:
met schoen op tafel slaan
WooZ +1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:44 schreef WooZ het volgende:
montparnasse?
Welnee ik gokte gewoon frankrijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:42 schreef belsen het volgende:
Vreemdelingen legioen, bedoelt Nesle?
'k Denk het niet, dan inderdaad nog eerder de Zwitserse garde.
Dus tochquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:01 schreef Grim. het volgende:
Mijter is inderdaad wat ik zoek.
Nesle+1
Ja, als je ff de complete naam geeftquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De Curie?
Nee, ik reken hem al goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of bedoel je ... van de heilige stoel?
Ik ben geen turk dus ik noem het Hagia Sophia, maar het antwoord is GOEDquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:05 schreef Neleos het volgende:
Aya Sofia?
Ik ken het alleen als de Aya Sofia, maar ik ben ook geen Turk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:07 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Ik ben geen turk dus ik noem het Hagia Sophia, maar het antwoord is GOED
Neleos +1
Sommige christenen willen dat Turkije meer doet om de oorspronkelijke schilderingen te onderhouden/bloot te leggen en zien dit als voorwaarde voor toetreding van Turkije. Als ze dit niet doen geven ze namelijk aan geen scheiding tussen kerk en staat te kennen, is de redenering van die mensen....
Mijn vriezer heeft ook ijsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:13 schreef Etcetera het volgende:ik heb ijs
JayHawk nog bezig geweest? of houdt die zich gedeisd tegenwoordig
Ik denk dat de supermarkt dichter bij isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:20 schreef MarkPeterse het volgende:
whoah, mijn second favorite, waar woon je etcetera?
die is dichtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik denk dat de supermarkt dichter bij is![]()
het was toch te ver voor jequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:24 schreef MarkPeterse het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn in fucking Drente de supermarkten langer open dan in Rotterdam
Etcetera is een aso, ole ole ole!
Het is NIET het Sint Pietersplein, ook niet in Rome, maar in een andere stad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:27 schreef MarkPeterse het volgende:
voor B&J ijs ben ik bereid ver te gaan
Nu is mijn gruwelijke spelfout trouwens vereeuwigd, bedankt etcetera
waar blijft die puntenuitdeling trouwens?
Nu ik er aan denk volgens mij heb ik nog nooit B&J ijs gegetenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:27 schreef MarkPeterse het volgende:
voor B&J ijs ben ik bereid ver te gaan
Nu is mijn gruwelijke spelfout trouwens vereeuwigd, bedankt etcetera
waar blijft die puntenuitdeling trouwens?
Ik ook niet, maar ik word wel benieuwd nu.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nu ik er aan denk volgens mij heb ik nog nooit B&J ijs gegeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |