Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Hij was serieus nog aan het laden en toen stond die er alquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:21 schreef Bierbroeder het volgende:
truste
Dat is het geheim van de broeder van het bierquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:22 schreef PeZu het volgende:
dag bierbroeder
hoe broed je trouwens bier![]()
op het flesje zittenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:22 schreef PeZu het volgende:
dag bierbroeder
hoe broed je trouwens bier![]()
Bedenk een betere danquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:23 schreef PeZu het volgende:
matige tt t-_t!
ok top bedankt dan weet ik dat ook weerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:23 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Dat is het geheim van de broeder van het bier
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij was serieus nog aan het laden en toen stond die er alZo krijg ik toch nooit de FIPO
![]()
ja!quote:
Idd. Verpest zijn ze toch al omdat er reklame links tussen staan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De OP loopt ook weer 8 deeltjes achterIk zeg weghalen die vorige deeltjes maarjah
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:24 schreef PeZu het volgende:
de f5 verkrachters
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd. Verpest zijn ze toch al omdat er reklame links tussen staan.
Ik heb al een paar keer een NB gemaakt zonder die vorige deeltjes maar ze gingen er niet mee doorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd. Verpest zijn ze toch al omdat er reklame links tussen staan.
blijf van me f5 huis topicquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:26 schreef PeZu het volgende:
[NB#168] Het huis van de F5 verkrachters
quote:
Okquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:26 schreef PeZu het volgende:
[NB#168] Het huis van de F5 verkrachters
En dat is dus verneukerijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Als ik hem had geopend was het [NB] #168 Ik ga slapen
Nu kan ik niet meer slapen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dat is dus verneukerij![]()
![]()
ok goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:29 schreef Bierbroeder het volgende:
Nou is het klaar.
* Bierbroeder gaat naar bed![]()
als link in de op bedoel je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De vorige deeltjes mogen weg?
Ja weg er mee
Nee ik lees graag na
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
kipjes pikkenquote:
Ja die linkjes onderaan de OP gaan dan weg.. dus niet meer 150 151 152 153 154quote:
ooh ja wat mij betreft mochten die allang wegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja die linkjes onderaan de OP gaan dan weg.. dus niet meer 150 151 152 153 154![]()
zal ik dan ook maar even stemmenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja wat mij betreft mochten die allang weg
quote:
ik ben een lieve kip (vraag maar aan PsyCha)quote:
psycha is hier lang niet geweestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:32 schreef Acryl het volgende:
[..]
ik ben een lieve kip (vraag maar aan PsyCha)
allang gezienquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]Kijk mijn post in de boemdikkie SC
![]()
quote:
PsyCha en ik moeten nog steeds een trouwdatum pikken prikkenquote:
Dan ga ik ze zo even weg halenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet belangrijk. Ik heb dan ook ja gestemd![]()
jij ook alquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:34 schreef Acryl het volgende:
[..]
PsyCha en ik moeten nog steeds een trouwdatum pikken prikken
soms welquote:
deze tt is da best evahquote:
soms welquote:
Ik was al onlinequote:
dat heeft helemaal niets met diafragma's te maken!quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heeft helemaal niets met diafragma's te maken!
TIMMEH!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:42 schreef Qunix het volgende:
hej twy
Ejquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:42 schreef Qunix het volgende:
hej twy
in de oorlog had je geen kapteins, alleen duitsersquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:42 schreef PeZu het volgende:
en toch dan k ik dat het verhaal van kapitein ortega best eens waar zou kunnen zijn
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]Kijk mijn post in de boemdikkie SC
![]()
verdamt!@EINSA!!@!!~!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:43 schreef Acryl het volgende:
[..]
in de oorlog had je geen kapteins, alleen duitsers
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ej
en wat is er Acryl?je post steeds mn avatar
verklaar u nader?quote:
Ik ben de koning van NBquote:
hij heeft me gebitch-slappedquote:
op de plaats af!@quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben de koning van NB![]()
![]()
Net als S-F trouwensquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:45 schreef Cinch het volgende:
[..]
Niks, maar je post zo actief en reageert op alles enzo
quote:
aah ja johquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:45 schreef Cinch het volgende:
[..]
Niks, maar je post zo actief en reageert op alles enzo
tokt euh erm kloptquote:
Ruim 3/4 van al mijn posts zijn geplaatst in een NB topic... #39 was mijn eerstequote:
koeliejoeliequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:47 schreef Acryl het volgende:
en de verloofde/stalker van PsyCha(en dronken)
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ruim 3/4 van al mijn posts zijn geplaatst in een NB topic... #39 was mijn eerste![]()
nb 1 de mijnequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ruim 3/4 van al mijn posts zijn geplaatst in een NB topic... #39 was mijn eerste![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
koeliejoelie
waar is de schone deerne nu dan ?
nee vertelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die heeft eebn deadline met betrekking tot zijn postcount te halen. remember?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die heeft eebn deadline met betrekking tot zijn postcount te halen. remember?
soms welquote:
een nb lurkerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:50 schreef Cinch het volgende:
Mijn eerste NB waar ik poste was 13, de eerst die ik las was utieraard 1
ftp://www.openftp.net/ftp/Update_2006/Videoclips/t/Tokyo%20Ghetto%20Pussy-I%20Kiss%20Your%20Lips.aviquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:49 schreef Qunix het volgende:
I KISS YOUR LIPS AND CLOSE MY EYES
TAKE YOU BACK TO PARADISE
make everybody seen that i love you and you love me...
Mushi mushi
Tokyo ghetto pussy desu!
De eerste nb die ik maaktte was 1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:50 schreef Cinch het volgende:
hoaxelaar!quote:
Ik zoek het topic al maar de search kan het niet aanquote:
Shoot, shoot, shoot all the clownsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:49 schreef Qunix het volgende:
Mushi mushi
Tokyo ghetto pussy desu!
gleihoofdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:54 schreef Qunix het volgende:
Dit is zeg maar hetzelfde als je nu een gabber plaat uitbrengt... Kanloos dus...
Orgineel is beter (1990-1999) dus.... En dat is met dit soort topic reeks NachtBar oftewel NachtPub wat er was.
Ik nr 2 volgensmij. Mijn icoon staat er sinds dien wel al bijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:50 schreef Cinch het volgende:
Nachtbarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:54 schreef Qunix het volgende:
Dit is zeg maar hetzelfde als je nu een gabber plaat uitbrengt... Kanloos dus...
Orgineel is beter (1990-1999) dus.... En dat is met dit soort topic reeks NachtBar oftewel NachtPub wat er was.
quote:
Heejquote:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI PSquote:
Beetje kunnen slapen ?quote:
vroegah toen je poep met een lange oe schreefquote:
Stroquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI PS![]()
gedroogd gras!quote:
Niet echt... maar geeft nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beetje kunnen slapen ?![]()
quote:
En de bakker altijd binnen kwam als ik en mijn kleinere broertje in de wasteil zatenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:00 schreef Acryl het volgende:
vroeger, toen je 1x in de week in bad ging, en met zn 14e in het zelfde water moest
Zie hier het resultaatquote:
en toen joep de schillenboer nog langskwam|!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En de bakker altijd binnen kwam als ik en mijn kleinere broertje in de wasteil zaten
toen zal fok wel helemaal traag geweest zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
Nachtbar... Nu geopend!
Dat is lang, heel lang geleden![]()
Toen waren er veel minder usersquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen zal fok wel helemaal traag geweest zijn![]()
Wij hadden een Bertus al schillenboer... zoeen mannetje zonder tanden maar wel met een paard en wagen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toen joep de schillenboer nog langskwam|!
Usernamen die ik nog nooit heb gezienquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
Nachtbar... Nu geopend!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
Nachtbar... Nu geopend!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wij hadden een Bertus al schillenboer... zoeen mannetje zonder tanden maar wel met een paard en wagen.
ja die zijn er nu helemaal niet meerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wij hadden een Bertus al schillenboer... zoeen mannetje zonder tanden maar wel met een paard en wagen.
doei dan maar!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:05 schreef Qunix het volgende:
lapo
Het was een enge Bertusquote:
och arme kom maa rhier hoorquote:
Jaja, ik was ook ff wegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:05 schreef TwyLight het volgende:
En hoi T_T natuurlijk! nog helemaal geen hoi gezecht
De voddenman zie je ook niet meerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die zijn er nu helemaal niet meer![]()
Zoiets zei hij ookquote:
om van de lompenboer nog maar te zwijgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De voddenman zie je ook niet meer
oshiro de voddenman?quote:
*ril* *ril*quote:
dat had je echt niet hoeven doen hoorquote:
Neuj useres op fok doet mee aan de miss pub verkiezingquote:
Zo ongeveer jaquote:
Ik had ook ooit een Bertus die ik krop sla noemdequote:
zo niet, dan tochquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat had je echt niet hoeven doen hoor
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik had ook ooit een Bertus die ik krop sla noemde
werd ook tijdquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik had ook ooit een Bertus die ik krop sla noemde
Omdat Bertus dat zei ril of omdat hij dat tegen mij zei?quote:
quote:
jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Omdat Bertus dat zei ril of omdat hij dat tegen mij zei?
Dat was bij Klaas hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:11 schreef Acryl het volgende:
[..]je kon kooltjes bij hem kopen voor de kachel, voor de koude wintermaandjes
Je bent dus al goed vol getankt ?quote:
Scaryquote:
de kolenboer met zijn roetkop en kolenschep, wat een ventquote:
Owkeejquote:
ja hij leek eigelijk meer op een bloemkool maar goedquote:
En zijn zak legend over de poes die in het kolenhok zatquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
de kolenboer met zijn roetkop en kolenschep, wat een vent![]()
Daar komt het op nee ja, vandaar dat ik ook zo lang over mn posts doequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent dus al goed vol getankt ?![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:14 schreef TimC het volgende:
avond mensen..
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En zijn zak legend over de poes die in het kolenhok zat
Ik ga bijna denken dat je hem echt kentquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hij leek eigelijk meer op een bloemkool maar goed
dacht dat het de postbode was? van gleuf tot gleuf tot zn zak leeg was?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die verhalen deden vele jaren later nog de ronde
Wacht jij maar af... Over 4 jaar staat dit er net zo voor. Allemaal kapotte avatars en users die al meer dan een jaar weg zijnquote:
Dat heb je in dorpenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die verhalen deden vele jaren later nog de ronde
mijn vader zei altijd: daar gaat met een vaart, die ouwe krentebaard!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat je hem echt kent
Men... zelden iemand gezien die meer puisten en putten in zijn gezicht had dan hij.
soms welquote:
Kolenboeren waren de voorloper van de postbodequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:16 schreef Acryl het volgende:
[..]
dacht dat het de postbode was? van gleuf tot gleuf tot zn zak leeg was?
siemeNquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:16 schreef Acryl het volgende:
[..]
dacht dat het de postbode was? van gleuf tot gleuf tot zn zak leeg was?
Das Bertus dusquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn vader zei altijd: daar gaat met een vaart, die ouwe krentebaard!
Zo ver laat ik het niet komenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wacht jij maar af... Over 4 jaar staat dit er net zo voor. Allemaal kapotte avatars en users die al meer dan een jaar weg zijn![]()
soms welquote:
In dorpen hebben mensen zonder dat ze het weten vaak een spannender leven dan ze in werkelijkheid hebben ... volgens de roddels danquote:
t was stiekum 1 persoonquote:
en spuit elf geeft modderquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:19 schreef Acryl het volgende:
en dan de brandweerdie spuiten als ze uitgerukt zijn
hehe mooi is dat tcohquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
In dorpen hebben mensen zonder dat ze het weten vaak een spannender leven dan ze in werkelijkheid hebben ... volgens de roddels dan
hoe ver dan welquote:
ik ben het levende bewijs van het tegendeelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
In dorpen hebben mensen zonder dat ze het weten vaak een spannender leven dan ze in werkelijkheid hebben ... volgens de roddels dan
Scheelt eraan wat de roddel is.quote:
daar heb jij dan weer gelijk in maarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Scheelt eraan wat de roddel is.
vooral bij de kapperquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar heb jij dan weer gelijk in maar
maar roddels smoddels, mensen prsaten nu eenmaal graag
delft is geen dorpquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
ik ben het levende bewijs van het tegendeel
Daarom woon ik ook niet in delftquote:
Kapperquote:
ooh nee?quote:
Hier nog eenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
ik ben het levende bewijs van het tegendeel
Ben benieuwd hoe Fok! er over 4 jaar uitziet en welke users er dan nog over zijn van de oude garde...quote:
wat is het tegendeel danquote:
Vooral burenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
daar heb jij dan weer gelijk in maar
maar roddels smoddels, mensen prsaten nu eenmaal graag
Dat moet ik nog zien te bewijzenquote:
pff ja alsof ze zelf geen fok uuh ernm leven hebbenquote:
doe maarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien te bewijzen
Heej Kipjequote:
Ik deed niet, ik herhaal NIET posten in BeF de laatste wekenquote:
Wat is een muziek?quote:
Neequote:
okquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik deed niet, ik herhaal NIET posten in BeF de laatste weken
Ik zal mn best doenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Fok! er over 4 jaar uitziet en welke users er dan nog over zijn van de oude garde...
ok danquote:
mezzelsquote:
Dat is een Domo-Kun, jeweetsquote:
Q, trustenquote:
Ik welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik deed niet, ik herhaal NIET posten in BeF de laatste weken
waar is hij eigelijk? ik mis hem!quote:
Mooi... dan is het nu tijd voor mij om te gaan pitten, nou ja, pitten, naar bed te gaan en hopen te kunnen slapenquote:
Post dan, als je durftquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:27 schreef TwyLight het volgende:
Dienst mededeling:
Ik ben weer terug.
Dag PSquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mooi... dan is het nu tijd voor mij om te gaan pitten, nou ja, pitten, naar bed te gaan en hopen te kunnen slapen
Trusten voor later![]()
ok truste, slaap zacht knuf!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mooi... dan is het nu tijd voor mij om te gaan pitten, nou ja, pitten, naar bed te gaan en hopen te kunnen slapen
Trusten voor later![]()
Ik zag hem vandaag nogquote:
goed tok!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:31 schreef Acryl het volgende:
ik ga slapen
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag nog![]()
Ik ook, net iets teveel eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag nog![]()
Met de kippen op stoko ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:31 schreef Acryl het volgende:
ik ga slapen
of gewoo nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
kom laten we met zijn allen keihard roepen: DOMO-KUN KOM SNEL!!!!!!
misschien dat ie dan komt
blijfquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:31 schreef Acryl het volgende:
ik ga slapen
jawelquote:
SOL komt zo rustig maarquote:
Ik kan hier echt niet tegenquote:
We wachten verdomme niet op sinterklaas ofzoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
kom laten we met zijn allen keihard roepen: DOMO-KUN KOM SNEL!!!!!!
misschien dat ie dan komt
alvast zzzzzippppquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SOL komt zo rustig maar![]()
Goed puntquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We wachten verdomme niet op sinterklaas ofzo![]()
Wat is een tegen?quote:
nee op domo-kun!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We wachten verdomme niet op sinterklaas ofzo![]()
weet ik veelquote:
stimmtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:38 schreef PeZu het volgende:
die luie kloon wil niet komen
ja daarom!quote:
Domo-kun we missen jequote:
quote:
maar het blijft toch een kutuserquote:
Ik ook wel jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:43 schreef PeZu het volgende:
Ik ben benieuwd van wie hij een kloon is!
mn libido, wat doe jequote:
?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:44 schreef oshiro het volgende:
Op zich is het een hele eer om als newbie met een bekende user vergeleken te worden
ja denk es na, is toch zoquote:
ik weet niet hoor maar waar heb je het over?quote:
Ja ik speel ook muziekquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:47 schreef oshiro het volgende:
ik hoor eens D&B van een band waarvan ik niet eens wist dat ze d&b maakten
noshiaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:47 schreef oshiro het volgende:
ik hoor eens D&B van een band waarvan ik niet eens wist dat ze d&b maakten
Als een kutnewbie een post plaatst waarmee hij lijkt op een bekende user, dan is ie eigenlijk wel goed bezigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet hoor maar waar heb je het over?
incubusquote:
maar wat heeft dat met mij en domo-kun te maken?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als een kutnewbie een post plaatst waarmee hij lijkt op een bekende user, dan is ie eigenlijk wel goed bezig
niks met jou, en alles met domo-kunquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat heeft dat met mij en domo-kun te maken?![]()
aphroditequote:
mooi!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
niks met jou, en alles met domo-kun![]()
TRUEquote:
quote:
ik luister nu Sneakerz - the album (mixed by g. salto en flg)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:52 schreef oshiro het volgende:
post scriptum: ik luister nu Deftones - Dai The Flu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |