aah ja johquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:45 schreef Cinch het volgende:
[..]
Niks, maar je post zo actief en reageert op alles enzo
tokt euh erm kloptquote:
Ruim 3/4 van al mijn posts zijn geplaatst in een NB topic... #39 was mijn eerstequote:
koeliejoeliequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:47 schreef Acryl het volgende:
en de verloofde/stalker van PsyCha(en dronken)
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ruim 3/4 van al mijn posts zijn geplaatst in een NB topic... #39 was mijn eerste![]()
nb 1 de mijnequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ruim 3/4 van al mijn posts zijn geplaatst in een NB topic... #39 was mijn eerste![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
koeliejoelie
waar is de schone deerne nu dan ?
nee vertelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die heeft eebn deadline met betrekking tot zijn postcount te halen. remember?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die heeft eebn deadline met betrekking tot zijn postcount te halen. remember?
soms welquote:
een nb lurkerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:50 schreef Cinch het volgende:
Mijn eerste NB waar ik poste was 13, de eerst die ik las was utieraard 1
ftp://www.openftp.net/ftp/Update_2006/Videoclips/t/Tokyo%20Ghetto%20Pussy-I%20Kiss%20Your%20Lips.aviquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:49 schreef Qunix het volgende:
I KISS YOUR LIPS AND CLOSE MY EYES
TAKE YOU BACK TO PARADISE
make everybody seen that i love you and you love me...
Mushi mushi
Tokyo ghetto pussy desu!
De eerste nb die ik maaktte was 1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:50 schreef Cinch het volgende:
hoaxelaar!quote:
Ik zoek het topic al maar de search kan het niet aanquote:
Shoot, shoot, shoot all the clownsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:49 schreef Qunix het volgende:
Mushi mushi
Tokyo ghetto pussy desu!
gleihoofdquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:54 schreef Qunix het volgende:
Dit is zeg maar hetzelfde als je nu een gabber plaat uitbrengt... Kanloos dus...
Orgineel is beter (1990-1999) dus.... En dat is met dit soort topic reeks NachtBar oftewel NachtPub wat er was.
Ik nr 2 volgensmij. Mijn icoon staat er sinds dien wel al bijquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:50 schreef Cinch het volgende:
Nachtbarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:54 schreef Qunix het volgende:
Dit is zeg maar hetzelfde als je nu een gabber plaat uitbrengt... Kanloos dus...
Orgineel is beter (1990-1999) dus.... En dat is met dit soort topic reeks NachtBar oftewel NachtPub wat er was.
quote:
Heejquote:
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI PSquote:
Beetje kunnen slapen ?quote:
vroegah toen je poep met een lange oe schreefquote:
Stroquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI PS![]()
gedroogd gras!quote:
Niet echt... maar geeft nietquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beetje kunnen slapen ?![]()
quote:
En de bakker altijd binnen kwam als ik en mijn kleinere broertje in de wasteil zatenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:00 schreef Acryl het volgende:
vroeger, toen je 1x in de week in bad ging, en met zn 14e in het zelfde water moest
Zie hier het resultaatquote:
en toen joep de schillenboer nog langskwam|!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En de bakker altijd binnen kwam als ik en mijn kleinere broertje in de wasteil zaten
toen zal fok wel helemaal traag geweest zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
Nachtbar... Nu geopend!
Dat is lang, heel lang geleden![]()
Toen waren er veel minder usersquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen zal fok wel helemaal traag geweest zijn![]()
Wij hadden een Bertus al schillenboer... zoeen mannetje zonder tanden maar wel met een paard en wagen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
en toen joep de schillenboer nog langskwam|!
Usernamen die ik nog nooit heb gezienquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
Nachtbar... Nu geopend!
Dat is lang, heel lang geleden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |