Dat is Nicolaas. Hij probeert zich groot te houden, maar voelt 'm volgens mij bestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:26 schreef dreamscape68 het volgende:
ik weet ook niet hoe doe blonde heet, maar hij kijkt vrij eng
Die ziet er altijd eng uit!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:20 schreef Djep het volgende:
Sommige mannen worden heel eng als ze drinken. Die blonde met dat witte shirt wordt in ieder geval nu veeeeeel enger dan anders....
Hij is stont bezopen en een spycho, maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is Nicolaas. Hij probeert zich groot te houden, maar voelt 'm volgens mij best
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:28 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
Hij is stront bezopen en een spycho, maar dat is mijn mening
Ze is die enige aan de bierquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:26 schreef ron1970 het volgende:
Sylvia ziet er nog vrij nuchter uit.
blonde man of blonde vrouw?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:28 schreef Darklight het volgende:
die blonde gaat zo ook kotsen
o ff checken, gnagna.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:28 schreef Darklight het volgende:
die blonde gaat zo ook kotsen
Ja haha, het moet nog ff loskomen. Zo'n avondje is voldoende gesprekstof.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:29 schreef Djep het volgende:
Je meent het, dit is pas deel 4?
We moeten de boel hier ff opfluffen
als er iets gebeurd krijg je meestal streamlocks... dit is de 1e keer dat de boel normaal blijft door lopen bij aktie (voor zover ik gezien heb)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:29 schreef Djep het volgende:
Je meent het, dit is pas deel 4?
We moeten de boel hier ff opfluffen
Dat is Nicolaas.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:30 schreef Darklight het volgende:
die gast in dat witte shirt, weeet zn naam niet, kijk het voor het eerst
thnxquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is Nicolaas.
Ruitjes blouse - Bart
Blauwe trui - Brian
Zwart hempje - Nena
Zwart / grijze trui - Eveline
Zwart coltrui -blond - Sylvia
Zwart shirt - krullend haar - Ilona
Is gewoon te koop. Speelde het ook regelmatig. Zeer populair onder studenten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:32 schreef Coraatje het volgende:
lijktme wel leuk dat spel maar kan der niks over vinden (ben ik nu blond?)
een idee,.. kijk eens in de spiegelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:32 schreef Coraatje het volgende:
lijktme wel leuk dat spel maar kan der niks over vinden (ben ik nu blond?)
Echt niet, is toppiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef Djep het volgende:
sylvia is ook eng
welke blonde???quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:47 schreef dreamscape68 het volgende:
die blonde, weet geen houding te nemen, best grappig
nicolaas heb ik net gehoordquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:54 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
Die blonde...... man.. weet ik hoe die heet.. di!!!
valt weinig toe te geven, hoor hem eens brallen met zn dubbele tong, dat hoort de rest hopelijk ook welquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:55 schreef Myriam1978 het volgende:
Nicolaas is lam als een zak maar dat gaat ie natuurlijk absoluut niet toegeven aan Bart!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef n1ek het volgende:
Hoop echt dat die Nicolaas hard op zn bek klapt
Ik ook, gelukkig kwam het op 2 streamsquote:
en nog steeds... whaahhaaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:02 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
geweldige cap, zit me kapot te lachen![]()
Tja, lam he?quote:
Weet ik niet, wat zag je?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:10 schreef dreamscape68 het volgende:
kan iemand dat vertellen wat ik op stream 3 zag???
Nena huppelen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:10 schreef dreamscape68 het volgende:
kan iemand dat vertellen wat ik op stream 3 zag???
Proost !quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:12 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
weet ik niet meer, was ook zo vaag
crewhok achter de onewaymirror !quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:12 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
weet ik niet meer, was ook zo vaag
evelien is een beetje in de ban van d'r vriendje, misschien daarom?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:18 schreef n1ek het volgende:
wat doet die evelien moeilijk over een zoen op de wang
O ja?? Vertelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia is wel lesbisch hoor...
Dat zegt ze alleen tegen jou, maar ondertussenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia is wel lesbisch hoor...
Ja zoiets, en ze kreeg gister een videobericht van die vriend dat ie echt verliefd op d'r was.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:22 schreef Coraatje het volgende:
ehh nu kijk ik voor het eerst maar evelien heeft toch een vriend en een sponsor die ook iets in de trend van de titel vriend verdiend?
Brian ook, beetje nuchter blijvenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:34 schreef ron1970 het volgende:
Nou Eveline is wel een spelbreekster.
over blowenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Niets zeggen over wat?!
Zekerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:43 schreef Myriam1978 het volgende:
wat een zeikerd die Sylvia!
Ja inderdaad niet echt, neequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Angélique is idd echt niet grappig!
Tjaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:56 schreef dreamscape68 het volgende:
maar mag ik het zeggen... EINDELIJK BB MOMENTEN.. applause... yhoehoe
Tuurlijk, waar mensen zijn, kun je iets beleven.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:58 schreef dreamscape68 het volgende:
deze show kan nog wel leuk worden denk ik zo... deze ep. is bijna ten einde lijkt me zo
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:00 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena: "iedereen is gescreend op iets geks!" nee nee Nena iedereen is gescreend omdat ze een stereotype zijn!
Kijk je via mijn site?, druk dan ff op 6 tot 9 voor een lekker muziekje (volume met je muiswiel)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:18 schreef dreamscape68 het volgende:
nu nog wat lanzame muziek op de achtergrond... jongens .. dit verkoopt als een tiet
sorry, zal er aan denken.... mar leuke show maken ze ervan, vind je niet??..!!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
eh als je zelf iets als laatste hebt gezegt, kun je dat in 1 bericht zetten. middelste icoontje (edit)
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:22 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
sorry, zal er aan denken.... maar leuke show maken ze ervan, vind je niet??..!!!
heb je het bierspel nog gezien?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:21 schreef Kaleddis het volgende:
Is het bashing al lang aan de gang eigenlijk, of begint het nu pas eenbeetje op gang te komen ?
Ja, daar heb ik het laatste stuk van gezien. Hoezo ? (Kijk de streams voor de 2e keer ofzo)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:23 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
heb je het bierspel nog gezien?
en nog keuze ookquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijk je via mijn site?, druk dan ff op 6 tot 9 voor een lekker muziekje (volume met je muiswiel)
of is dat te heftig voor je?![]()
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
Nena 'ik ben een plaatje, geen karakter'
Ze is toch niet zo dom als je op het 1e gezicht zou zeggequote:
Ach, je weet wat er met jesus gebeurt isquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:34 schreef dreamscape68 het volgende:
ojeee.. ze gaan derzelf god voelen omdat ze UITVERKOZEN zijn
ja, die had/heeft veel plubiekquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, je weet wat er met jesus gebeurt is![]()
En dan met Baileys terugkomen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:27 schreef Gert het volgende:
Nico: wil je nog wat drinken?
Nena: ja
Nico: wat?
Nena: maakt niet uit
Nico: iets frisserigs?
Nena: ja, doe maar iets frisserigs.
echt waar.. prachtig..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En dan met Baileys terugkomen.
Dat heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:36 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En dan met Baileys terugkomen.
LOLquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Haha ! "Mijn zusje zei: Dat kan je makkelijk, je hebt al 4 jaar niks gedaan"
Over of Nena het vol kon houden.
Shit, toen was ik net naar bed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
Evelien komt er ook weer bij
(zender checke)
mmm, smulle, weer lekker over natasia!![]()
Verhalen willen we! Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:51 schreef Fikkert het volgende:
pffff... eveline is alleen maar bezig over het voor lul staan op tv/intenet,... en inderdaad, ze stond gisteren goed voor lul toen ze nena ging vertellen dat ze naar bed moest (als een kleuterjuf),.. nena heeft alleen maar punten gescoord, ze zoop alle deelnemers van het bierspel onder tafel, en als enige toegeven dat ze wel aangeschoten was
gisteren hebben ze het bierspel gespeeld (zie cos3 [DGK COS #3] Babbelen over de streams &4),... heeft leuke plaatjes opgeleverd, de bewoners/miljonairs gingen aardig los. vooral nena.... nicolaas moest hinkelen en ging zwaar op zn bek.... heerlijk streamavondje bij DGKquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Verhalen willen we! Wat is er gebeurd?![]()
![]()
Noem je dat ochtend? Ik noem dit een gevisualiseerde nachtmerrie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:20 schreef Maraca het volgende:
En het is weer ochtend in de Gouden Kooi
[afbeelding]
Natasia heeft een kater?
Ze kunnen Nena moeilijk gaan dwingen om zich wat minder verhuld om te kleden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:14 schreef shmoopy het volgende:
Oh, en ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er snel meer bloot komt.
Tja, het scoort.
meer spelletjes in combinatie met drankquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze kunnen Nena moeilijk gaan dwingen om zich wat minder verhuld om te kleden.
Wat zijn ze van plan dan? Tipje sluier? Camera ín de douchecabine?
Heeft gisteren niet tot wilde sex geleid.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:31 schreef Fikkert het volgende:
[..]
meer spelletjes in combinatie met drank
wacht maar tot over een paar maanden, dan zijn ze de camera's echt wel grotendeels vergeten of maakt het ze niets meer uit hahahaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft gisteren niet tot wilde sex geleid.![]()
Meer blootshots in de uitzendingen, want iedereen gaat bloot, maar dat laten ze natuurlijk niet steeds zien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze kunnen Nena moeilijk gaan dwingen om zich wat minder verhuld om te kleden.
Wat zijn ze van plan dan? Tipje sluier? Camera ín de douchecabine?
gewoon een goede taktiek, heeft m nu wel het geld opgeleverd, volgende keer iemand anders ... als ze allemaal hetzelde doen pakken ze meer geld omdat er dan minder geluld wordtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:35 schreef marky het volgende:
Het blijft een griezel, ook nu weer met zijn 'Ik gun het mij het meest', als ik het niet had gekregen, had ik het tot 0 laten doorgaan.
Wat een naaistreek van Nicolaas zegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:18 schreef marky het volgende:
Vanmiddag weer 50.000 euro vergeven. Elke minuut dat ze er over deden om een unaniem besluit te nemen, ging er 1.000 euro af.
Na 2,5 minuut was besloten dat Nicolaas het geld krijgt. Onder andere omdat hij zei dat hij zou vertrekken. Dit trok hij direct weer in nadat hij het geld gekregen had. Direct gingen er stemmen op om hem bij ontslagdag volgende week donderdag naar huis te stemmen. Hier werd positief op gereageerd, dus ik ben benieuwd.
Ja, Nico heeft vrienden gemaakt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:55 schreef happyme28 het volgende:
Bart en Brian hadden net wel een leuk gesprek over hoe het is gebeurd dat Nico uiteindelijk het geld heeft gekregen. Bart probeert Brian te overtuigen dat als het nog eens langskomt, wel iemand van de eerste 6 dit moet krijgen. Ze vinden allebei dat Nico en Brian er geen recht meer op hebben.
Nico komt eraan en ze gaat snel over de paardestront lullen. Bart gaat het uit de bak scheppen. Als Nico weer weg is lopen ze in de bak en praten weer verder over het geld en de prijs.
ik ben wel benieuwd of Nena nog flink gaat zingen. Maar denk niet dat Eveline zich nog laat zien. Ze zit lekker met saaie stephan in de gameroom.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Fikkert het volgende:
en eveline gaat straks bepalen wat nena wel en niet mag
ik dacht zelfs dat ie had gezegd dat ie er niets mee te maken wil hebben ?!?!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:52 schreef happyme28 het volgende:
Wel lollig dat Nico zo meedoet. Ik had gedacht dat hij Karaoke echt niets zou vinden. Hij doet het leuk als Guus Meeuwis whahaha
Yep ze is echt the manipulator van het stel!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:41 schreef Fikkert het volgende:
en eveline gaat straks bepalen wat nena wel en niet mag
afentoe luister ik wat ze zegt,... maar eigenlijk steeds hetzelfde dus.... MUTE !quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:15 schreef Myriam1978 het volgende:
maar ze is echt niet goed christelijk bezig! Wat een kreng!
ja lachen he,... ik zelf vind karaoke ook geen moer aan maar daarom hoef je ze nog niet af te zeiken,... ga jezelf lekker vermakenquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:33 schreef Flyduck het volgende:
haha die bart en stephan en eveline zitten zich helemaal gek te ergeren aan dat "kinderachtige gedoe" spelend op hun xbox
Da's alleen doordeweeks volgens mijquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:51 schreef Gert het volgende:
De regel dat er elke morgen om 09:00 dient te worden opgestaan, is niet spijkerhard geloof ik.
Yep maar dat was te verwachten...Bart moet meer confronterend zijn!quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:55 schreef dnzl het volgende:
Ze worden dus gewoon aangestuurd vang ik op uit het gesprek van Bart en Nena
Binnenkort?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena realiseert zich heel goed dat het eigenlijk een kut spel is, beetje laat maar ja ze heeft het nu door...ze gaat er gewoon uit...
Geloof ik niet...Ze weet dondersgoed dat Bart op Lesley valt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:35 schreef dnzl het volgende:
Nena = verliefd op Bart en wil met deze 'twijfel-actie' peilen of hij het heel erg vind als zij weg gaat. Mocht hij haar nu voldoende aandacht geven dan zal ze blijven denk ik.
*stilte*quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:09 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Geloof ik niet...Ze weet dondersgoed dat Bart op Lesley valt.
het paardenmeisjequote:
de hele middag hebben ze stuk voor stuk een gesprek gehad met Sjonquote:
Want?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat zijn dat 2 grote eikels die Nicolaas en die Bart!
Want die genieten volop dat ze de dwarsliggers zijn. Dwarsliggers trouwens op verzoek van Sjonnie...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |