Dat is Nicolaas. Hij probeert zich groot te houden, maar voelt 'm volgens mij bestquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:26 schreef dreamscape68 het volgende:
ik weet ook niet hoe doe blonde heet, maar hij kijkt vrij eng
Die ziet er altijd eng uit!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:20 schreef Djep het volgende:
Sommige mannen worden heel eng als ze drinken. Die blonde met dat witte shirt wordt in ieder geval nu veeeeeel enger dan anders....
Hij is stont bezopen en een spycho, maar dat is mijn meningquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is Nicolaas. Hij probeert zich groot te houden, maar voelt 'm volgens mij best
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:28 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
Hij is stront bezopen en een spycho, maar dat is mijn mening
Ze is die enige aan de bierquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:26 schreef ron1970 het volgende:
Sylvia ziet er nog vrij nuchter uit.
blonde man of blonde vrouw?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:28 schreef Darklight het volgende:
die blonde gaat zo ook kotsen
o ff checken, gnagna.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:28 schreef Darklight het volgende:
die blonde gaat zo ook kotsen
Ja haha, het moet nog ff loskomen. Zo'n avondje is voldoende gesprekstof.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:29 schreef Djep het volgende:
Je meent het, dit is pas deel 4?
We moeten de boel hier ff opfluffen
als er iets gebeurd krijg je meestal streamlocks... dit is de 1e keer dat de boel normaal blijft door lopen bij aktie (voor zover ik gezien heb)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:29 schreef Djep het volgende:
Je meent het, dit is pas deel 4?
We moeten de boel hier ff opfluffen
Dat is Nicolaas.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:30 schreef Darklight het volgende:
die gast in dat witte shirt, weeet zn naam niet, kijk het voor het eerst
thnxquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is Nicolaas.
Ruitjes blouse - Bart
Blauwe trui - Brian
Zwart hempje - Nena
Zwart / grijze trui - Eveline
Zwart coltrui -blond - Sylvia
Zwart shirt - krullend haar - Ilona
Is gewoon te koop. Speelde het ook regelmatig. Zeer populair onder studenten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:32 schreef Coraatje het volgende:
lijktme wel leuk dat spel maar kan der niks over vinden (ben ik nu blond?)
een idee,.. kijk eens in de spiegelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:32 schreef Coraatje het volgende:
lijktme wel leuk dat spel maar kan der niks over vinden (ben ik nu blond?)
Echt niet, is toppiequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef Djep het volgende:
sylvia is ook eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |