nope, net te laatquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:04 schreef Ace1 het volgende:
Iemand screenshots van kotsende Natasia?
Waarom dan niet nu al een gedwongen opname?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
ik denk dat ze het van een ander wel hadden laten zien, maar Nataaaasia wordt uiteraard in bescherming genomen.
dit is de eerste keer dat ik de streams van dgk kijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:09 schreef Ace1 het volgende:
Meestal is het maar saai, ook de eerste x dat ik langer dan 1 minuut kijk.
Wist ik niet, waarom moet dat?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:10 schreef happyme28 het volgende:
ligt eraan wat ze gaan doen, dit is wel de eerste keer dat ze zoveel alcohol nuttigen. doordeweeks moeten ze altijd om 9.00 uur aangekleed in de woonkamer zijn, dus dan is het om een uur of 12 altijd wel rustig
lekker ventje?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef Djep het volgende:
[..]
nee, die linksboven, das een lekker ventje![]()
Nou ik vind 'm altijd al heel eng, maar het kan blijkbaar nog engerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:20 schreef Djep het volgende:
Sommige mannen worden heel eng als ze drinken. Die blonde met dat witte shirt wordt in ieder geval nu veeeeeel enger dan anders....
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:17 schreef Djep het volgende:
hoe komt die blonde aan die witte tanden?
of is t nog dr melkgebit?![]()
die is altijd eng, wat ik er van op TV gezien hebquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:20 schreef Djep het volgende:
Sommige mannen worden heel eng als ze drinken. Die blonde met dat witte shirt wordt in ieder geval nu veeeeeel enger dan anders....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |