Ja je kunt me geen zaad teruggeven zoals ik doneerde bij jouw verjaardag.quote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:15 schreef tong80 het volgende:
Ja je kunt me geen zaad teruggeven zoals ik doneerde bij jouw verjaardag.
AXJAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:51 schreef Armageddon het volgende:
AXJAAAA!!!
2 pleonasmenquote:
Ashes to ashes, dust to dust.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:47 schreef tong80 het volgende:
Hou je wel een toespraak bij de crematie ?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ashes to ashes, dust to dust.
Zoiets?
Oké, ik huur Anneke Grönloh voor je in op het feestje van jouw crematieverjaardag.quote:
Snij je ook de taart aan ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, ik huur Anneke Grönloh voor je in op het feestje van jouw crematieverjaardag.
Uiteraard:quote:
En ook felicitaties aan de mascottequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:00 schreef DIGGER het volgende:
Gefeliciteerd Tong, mooie dag om jarig te zijn, zo samen met de mascotte
Is wel een beetje frisjes voor de tijd van het jaar, straks zit ze de hele tijd op je schoot te niezen.quote:
Op deze manier komt hij dus nooit aan zijn 300.000 postquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:57 schreef methodmich het volgende:
Van harte jongen! Je ziet er nog goed uit voor je leeftijd, moest ik doorgeven.
Dat NIVO ook maar mag winnen voor je verjaardag en dat vanavond deze dame maar op visite mag komen:
[afbeelding]
Mark heeft hem ook ontmoet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:04 schreef golfer het volgende:
Mijn liefste VBL-maatje is dus jarig.
En van alle users zijn Bluezz en ik, samen met Shmoopy, Doc en Kamagurka wat van de weinige users die dit fenomeen uit Zaltbommel in levende lijve ontmoet hebben.
quote:
quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
Is het topic nou nog open ? Wat een kutmods.
Dat hadden we doorquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:13 schreef borisz het volgende:
de ene is gekaapt, de ander het bos in en de derde is een Sandkasteel aan het bouwen
(de S is expres een S:P)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |