Je hebt gelijk, kennelijk is ExxonMobil Walmart weer voorbijgegaan het afgelopen jaar. In 2005 en 2004 was Walmart nog de grootste....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
"This is the top 10 as published on 24 July 2006"
En het gaat hier om de omzet en niet de winst
Ja, da's ook alweer zowat 100 topics geleden dat ik dat had gedaan. Zometeen zal ik even twee topics moeten tellen zie ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
En dank voor het openen van een nieuw topique
Ja is goed.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:36 schreef MarkPeterse het volgende:
acid house (weet niet wat het is, maar heb er weleens van gehoord)
een muziek instument ik dacht dat je een band bedoeldequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja is goed.
Markpeterse +1
Dit is de TB-303, op eBay kosten ze inmiddels ongeveer 1500 euro en dat voor een stuk elektronica van bijna 25 jaar oud.
[afbeelding]
Ik ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een muziek instument ik dacht dat je een band bedoelde![]()
![]()
Roland is een synthesizer-merk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een muziek instument ik dacht dat je een band bedoelde![]()
![]()
Toen ik de foto zag schoot het me inderdaad te binnen dat het een merk instrumenten wasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Roland is een synthesizer-merk.
De auteur danquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Is het Adam Smith?
Juistemquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Bank of china
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Daphne Deckers
Dat heb ik volgens mij wel eens een keertje gelezen/gehoord meet zou het op dit moment niet weten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Wat is de echt naam van Kevin Spacey?
Uiteindelijk wel, maar het viel vies tegen. Ik was nog steeds die oude ranglijst gewend, blijkt nu.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Lukt het tellen een beetje daff?
Ik was blij dat jij het topic als eerst opende.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, maar het viel vies tegen. Ik was nog steeds die oude ranglijst gewend, blijkt nu.
Nee, niet aan de methode. Wel aan de namen en hun volgorde.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Er is toch niets veranderd aan de methode van de ranglijst?
Nee maar als je nog de oude lijst gewend bent dan is de globale volgorde anders. Niet alle users zijn meer actief, er zijn een hoop nieuwe enzovoort.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Er is toch niets veranderd aan de methode van de ranglijst?
Je zou de algeheleranglijst na deel 501 maar moeten updatenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, niet aan de methode. Wel aan de namen en hun volgorde.
Wehehesquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
En het ergste is nog dat ik gewoon Asmo aan de top verwachtte, maar dat is nu die griet jongedame met een tubgirl als avatar...
Een bedgirl was het tochquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
En het ergste is nog dat ik gewoon Asmo aan de top verwachtte, maar dat is nu die griet jongedame met een tubgirl als avatar...
TheSilentEnigma +1quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Extras!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
dat is .... uit De muppets
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou zeggen van de Muppets, een handpop.
Ik dacht Animal maar die ziet er anders uit.
Ik heb de dvd net binnen. Ongelovelijk goed. Die Ricky Gervais is een genie, want the office was ook al geniaal!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
TheSilentEnigma +1Yuri. Eén aflevering.
De serie gaat over 2 filmfiguranten. En één aflevering zijn ze figurant bij een film met Jackson en gaat het constant over racisme. Echt supervet.
www.lando.co.uk voor het downlooooie
Onder aan de pagina: Tues 30th Aug 2005 - Quiet here innitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Kan niks om te daunlooie vinden op die site. Betreffende Extras, that is. De rest wel, gebookmarked, nuttig.
Ik ga ook maar eens bestellen. Ik dacht dat het bij deze 5 was gebleven, lees ik net dat seizoen 2 bijna afgelopen is..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik heb de dvd net binnen. Ongelovelijk goed. Die Ricky Gervais is een genie, want the office was ook al geniaal!
Ik meende dat ze die nog aan het filmen waren. Met Orlando Bloom (wat die met humor te maken heeft?) en die kneus van Harry Potter. En volgens mij David Bowie en Chris Martin.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens bestellen. Ik dacht dat het bij deze 5 was gebleven, lees ik net dat seizoen 2 bijna afgelopen is..
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:57 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik meende dat ze die nog aan het filmen waren. Met Orlando Bloom (wat die met humor te maken heeft?) en die kneus van Harry Potter. En volgens mij David Bowie en Chris Martin.
Deze zondag, 23:50 op BBC2quote:Andy wil serieus genomen worden en neemt een rol aan in een toneelstuk dat geregisseerd wordt door Ian McKellen. Z'n manager heeft hem niet verteld dat het stuk over homoseksuele liefde gaat...
Jammer hoor, dan zondag maar even kijken, en donderdag zelfde tijd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Deze zondag, 23:50 op BBC2
Lees ik zojuist ergens anders. De laatste aflevering komt Donderdag.
Hee!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:02 schreef Supersheep het volgende:
Shrimp?
Dat staat inderdaad in de link van het plaatje ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:02 schreef Supersheep het volgende:
Shrimp?
had ik niet naar gekeken hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad in de link van het plaatje ja.
Nope.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De naam Maurice komt in me op, heet ie zo?
Pepe le Pew.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:19 schreef Jayhawk het volgende:
pepe la poe ofzoiets
die jah!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pepe le Pew.
Je moet het natuurlijk wel goed Googlen
Meneer Ferris?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
"Kijckt daer! Eenen reuzenrad..."
Zie hier...een reuzenrad:
[afbeelding]
Wie wordt beschouwd als de uitvinder van het "moderne" reuzenrad?
quote:
quote:The modern Ferris wheel is named after George Washington Gale Ferris, Jr., who designed a 80 meter (264 foot) wheel for the World's Columbian Exposition in Chicago, Illinois in 1893. It was designed as a rival to the Eiffel Tower, the centerpiece of the 1889 Paris exhibition.
tuuttuuttuuttuuttuut goed!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Lingo
Jeejquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
tuuttuuttuuttuuttuut goed!
Yurithemaster +1
Bijnaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
Nee wacht..Eye of London
Nee, een heel klein aantal topics hebben 301 postsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:36 schreef Homdeck het volgende:
deze dus
die posts tellen niet meequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, een heel klein aantal topics hebben 301 posts
Nee...dat zou de sex zelf best nog plezierig kunnen zijnquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:45 schreef Homdeck het volgende:
hij wordt opgegeten na de sex door het vrouwtje
Neuh..quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Omdat hij na de 'daad' dood gaat?
Het vrouwtje hakt zijn kop afquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom is sex voor een mannetjes bidsprinkhaan geen leuke bezigheid?
wordt ie tijdens de daad verorberd?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee...dat zou de sex zelf best nog plezierig kunnen zijn
Lijkt me ook geen garantie voor een lekker potje biljarten...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wordt ie tijdens de daad verorberd?![]()
Stuk gaat 'ie zekerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:47 schreef Gooitzen het volgende:
Omdat zijn dingetje achterblijft in het vrouwtje, en daar gaat hij stuk van.
Als hij probeert om haar voor zich te winnen. Het wil nog wel eens voorkomen dat mevrouw een slechte dag heeft of hem simpelweg voor een hapje aanziet.quote:
Eh niet helemaal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als hij probeert om haar voor zich te winnen. Het wil nog wel eens voorkomen dat mevrouw een slechte dag heeft of hem simpelweg voor een hapje aanziet.
quote:De mannetjes-bidsprinkhaan kan niet ketsen als zijn kop nog op zijn romp zit.De vrouwtjes geven dus aan seks te willen, door de kop van z'n romp te trekken.( Schat, ik ben thuis! ohoh....!!!)
Dat is ook niet vriendelijk. Rare jongens, die bidsprinkhanen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh niet helemaal.
Maar ik ga je toch het punt geven...
Supersheep +1
[..]
Omdat je goed had dat zijn kop eraf getrokken wordt. En dat vond ik wel genoegquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:51 schreef Supersheep het volgende:
Waarom krijg ik het punt dan als ik het fout heb?
Beetje vreemde manier van de dames om aan te geven dat ze iemand leuk vinden, maar goed doe wat je niet laten kan als vrouw zijndequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je goed had dat zijn kop eraf getrokken wordt. En dat vond ik wel genoeg
Ach..wat maakt 't uit?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Beetje vreemde manier van de dames om aan te geven dat ze iemand leuk vinden, maar goed doe wat je niet laten kan als vrouw zijnde![]()
Hiep Hoi!quote:
Oef, dat is een statement. Verder alles goed?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach..wat maakt 't uit?
Een sprinkhaanvrouwtje trekt je kop eraf, een mensenvrouwtje trekt je hart eruit.
Resultaat van allebei hetzelfde
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:02 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Oef, dat is een statement. Verder alles goed?
Er is jou flink wat onrecht aangedaan zo te horen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach..wat maakt 't uit?
Een sprinkhaanvrouwtje trekt je kop eraf, een mensenvrouwtje trekt je hart eruit.
Resultaat van allebei hetzelfde
Radioheadquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:01 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hiep Hoi!
Die songteksten vind ik wel leuk. Ik zal niets van Gunther vragen, dus van wie is dit?
I'm on a roll,
I'm on a roll this time
I feel my luck could change.
Kill me Sarah,
kill me again with love,
it's gonna be a glorious day.
Denk je? Als je gewoon aan het begin van de regel de punten zet, dan moet je wel heel dronken zijn om het verschil niet te zien...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overigens...als mensen posts quoten waarin punten zijn uitgedeeld...zou die persoon dan de punten uit de quote willen editten?
Het zou wel eens verwarrend kunnen zijn voor tellers
Ik raak er nooit van in de war iigquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overigens...als mensen posts quoten waarin punten zijn uitgedeeld...zou die persoon dan de punten uit de quote willen editten?
Ik vind het wel mee vallenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yo, ik zag dat ik niet naar het nummer had gevraagd, en Radiohead vind ik ook al heel prima. Weet je het nummer ook?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er is jou flink wat onrecht aangedaan zo te horen?![]()
[..]
Radiohead
Helegaar niet. Maar het is toch een algemeen geaccepteerde cliché?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Er is jou flink wat onrecht aangedaan zo te horen?![]()
[..]
Ik was in mijn antwoord al aan het schrijven dat ik het nummer zo niet wist. Toen zag ik je vraag opnieuw en heb ik het maar weggehaald voordat ik het posttequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:07 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Yo, ik zag dat ik niet naar het nummer had gevraagd, en Radiohead vind ik ook al heel prima. Weet je het nummer ook?
Ja, maar zo erg hoeft het niet te zijn hoorquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet. Maar het is toch een algemeen geaccepteerde cliché?
Lucky, prachtig nummer. Niet hun mooiste, maar ja, wie is het met me eens dat Idiotheque hun mooiste is...?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:08 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik was in mijn antwoord al aan het schrijven dat ik het nummer zo niet wist. Toen zag ik je vraag opnieuw en heb ik het maar weggehaald voordat ik het postte
Ik moest bijna kotsen toen ik Bon Jovi las, maar Aerosmith is goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:14 schreef Homdeck het volgende:
nee aerosmith -i don't wanna miss a thing
ik weet niet wat me bezieldequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik moest bijna kotsen toen ik Bon Jovi las, maar Aerosmith is goed
Maar ik moest wel huilenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:15 schreef Gooitzen het volgende:
dat is die van Armageddon. Die suikerfilm.
Yakult?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:20 schreef Homdeck het volgende:
Welk dranje heeft onder andere melkserum, melkzuur en cyclaamzuur als ingrediënten?
Ik ook, maar ik kan niet zo goed tegen zielige films. Het helpt om bij de scene dat Willis achterblijft Yippee-ki-yay, motherfucker te denken.quote:
Erg goed nummer maar niet hun mooiste imho, dat blijft nog steeds High And Dryquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:12 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Lucky, prachtig nummer. Niet hun mooiste, maar ja, wie is het met me eens dat Idiotheque hun mooiste is...?
ahw, wat liefquote:
het is redelijk gangbaar, maar het is ook niet mijn dingquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:25 schreef Gooitzen het volgende:
Iets vies, heel vies.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:24 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan niet zo goed tegen zielige films. Het helpt om bij de scene dat Willis achterblijft Yippee-ki-yay, motherfucker te denken.
Het is dat ik al naar films met Bruce gevraagd heb.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:28 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Bruce Willis leuk
Welterusten Hom
Het is geen nare man, maar hij heeft te veel slechte films gemaakt om serieus te nemen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:28 schreef wyccie het volgende:
Ik vind Bruce Willis leuk
Welterusten Hom
GI Janequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het is dat ik al naar films met Bruce gevraagd heb.
Noem maar 5 films met Demi Moore
trusten Hom!
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe kom je in Jezus' naam op Rivella als we het over melkserum hebben?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:25 schreef Gooitzen het volgende:
Iets vies, heel vies.
lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het is redelijk gangbaar, maar het is ook niet mijn ding
Alle 5 op een rijtje goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
A Gew good men
Indecent Proposal
Charlie's Angels; Full Throttle
GI Jane
Disclcosure?
That 70's Showquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:38 schreef wyccie het volgende:
Och ja Ghost
Mag ik dan 4 films/series van Ashton Kutcher?![]()
Yurithemaster +1quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:41 schreef Yurithemaster het volgende:
En punk'd
Was ook een gokje...dacht dat hij het was...dus ik vind het best zoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yurithemaster +1
Nem, ik zie op IMDb nergens Roswell staan. Als het wel zo is, krijg jij alsnog het punt.
Jeejquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yurithemaster +1
Nem, ik zie op IMDb nergens Roswell staan. Als het wel zo is, krijg jij alsnog het punt.
Hoi!, hoiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:48 schreef kniertjeh het volgende:
Hoi!, ben er effe kort....anyway, hoi
Anthony Hopkinsquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Hee MaJo.
(Wie is je favoriete acteur?)
14quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoeveel nummer 1 hits hebben de beatles in nederland gehad
Geschiedenisquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:57 schreef MaJo het volgende:
Jee![]()
![]()
Ik haat het om Beatles vragen fout te hebben
Uhm, weet geen nieuwe vraagCategorie?
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:00 schreef lienelien het volgende:
Gary Lightbody
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:00 schreef lienelien het volgende:
Gary Lightbody
verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:03 schreef MaJo het volgende:
Je had ook mogen antwoorden Gary Lightbody![]()
![]()
![]()
![]()
kijk...dát zijn nog eens woordenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:03 schreef MaJo het volgende:
Bij mij is het op het moment elke dag feest, ben daarom niet op mijn scherpst nu
Hij is getrouwd, ik ben verliefd, hij gaat scheiden en dan zijn we samenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden?
Ik voel me weer 4![]()
Ennuh...weet híj dat ook?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is getrouwd, ik ben verliefd, hij gaat scheiden en dan zijn we samenDat is het plan
was ik aan het bij- en voorslapenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
En dinsdag dan?
Ik ben er nog aan het werkenquote:
quote:Where did the name 'Snow Patrol' come from?
SP were orginally called Polar Bear but had to change their name due to the Jane's Addiction bassist also having a side project called Polar Bear.
The name Snow Patrol came from a friend of the band who while called Polar Bear always referred to the group as Snow Patrol.
When the time to change the name came it was logical step.
vervelend, hèquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:10 schreef Supersheep het volgende:
Dejes vallen hier met bakken uit de lucht
![]()
neuh, het is een studentenvereniging, antword was goed genoeg vond ikquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
oh he wat? Was dat een incrowd-vraag?
Ohja..is mijn favo smiley aller tijden
Jij hebt tog geen bijl bij je hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:10 schreef Gooitzen het volgende:
Here's Johnny!
Misschien alleen een hamer om je spelling wat bij te komen spijkerenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij hebt tog geen bijl bij je he![]()
Ai... Dat doet me verdriet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij hebt tog geen bijl bij je he![]()
Hawaiiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:15 schreef MaJo het volgende:
Waar wordt de serie Lost opgenomen?
dat zeg...rare weetjesquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:14 schreef lienelien het volgende:
meisjesvraaaaaag
Een fan? Ik ga zo weer kijkenquote:
Gemeen hequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:17 schreef lienelien het volgende:
hè, ik was jullie kwijt. Ineens stiekum naar pagina 6 gegaan
Wéér een fles rosé op zeker?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:17 schreef lienelien het volgende:
hè, ik was jullie kwijt. Ineens stiekum naar pagina 6 gegaan
Ik ben een fannetje jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een fan? Ik ga zo weer kijken
Schapie + 1
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:18 schreef Nembrionic het volgende:
Of druk aan het flirten met Ron(derbroek)?
Als het maar in die omgekeerde volgerde is gebeurdquote:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:18 schreef Nembrionic het volgende:
Of druk aan het flirten met Ron(derbroek)?
http://xs.toquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben een fannetje ja
Hoe heet die uploadsite ook alweer?
geen puntenvraag overigens
oja, en cola.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het maar in die omgekeerde volgerde is gebeurd![]()
Ik heb er hier nog ééntje. Moet je 'm wel zelf op komen halenquote:
oh dat yousendit.com ?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:20 schreef Supersheep het volgende:
fileupload bedoel ik, en dan niet keepmyfile maar die ander die hier wel eens gebruikt wordt
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog ééntje. Moet je 'm wel zelf op komen halen![]()
Tegenwoordig wordt je van water al dik en krijg je AIDS van een bos rozen.quote:
Ik snap um nietquote:
En Peter-Ronquote:
quote:
dank jequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:21 schreef wyccie het volgende:
yousendit.com?
Er was ook nog geen werkende linkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:25 schreef wyccie het volgende:
Dat downloaden heb ik nog niet helemaal in de vingers
Das waar. Ik kan je spijkerbroeken ook afraden.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt je van water al dik en krijg je AIDS van een bos rozen.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:25 schreef wyccie het volgende:
Dat downloaden heb ik nog niet helemaal in de vingers
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:25 schreef MaJo het volgende:
Is wel handig als je even een linkje geeft
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:25 schreef lienelien het volgende:
wat moet ik downloaden wat ik sws niet ga doen aangezien ik dringen m'n bed in moet
uhh.. het is laat of zoquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er was ook nog geen werkende link
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 02:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ga slapen, dat lijkt me het beste voor iedereen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |