Een hattrick scoren in De Kuip is altijd leuk. Met de snoekduik die hij oefende met Vermeegen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:05 schreef jna het volgende:
[..]
Alsof ie wat te doen zou hebben volgende week tegen Harry or Ali B![]()
Jaja, en die trein in Nieuwerkerk a/d IJssel is gesloopt door kaboutertjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:59 schreef Sethje het volgende:
Het is hier al heel vaak over gegaan.
Trein staat stil,kakkerlakken op het spoor, ja dan loopt het uit de hand.
Als de ns gewoon direct naar de kuip rijdt is er weinig aan de hand lijkt me.
Idd!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:12 schreef Erwtensoep het volgende:
We hebben Jaap morgen harder nodig dan volgende week.
Ik vind het zowiezo niet boeiend als het aan mij ligt slopen we alles maar dat was meer om in te gaan op die opmerking.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jaja, en die trein in Nieuwerkerk a/d IJssel is gesloopt door kaboutertjes.
Maar gezellig dat jullie toch nog komen. Gedragen jullie je wel.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind het zowiezo niet boeiend als het aan mij ligt slopen we alles
Heerlijk nieuws, mijn weekend (en ook volgend weekend) is helemaal goed!quote:
ach, er is vervoer in ieder geval. en als er niets gebeurt, dan gaat de prijs misschien wel weer omlaagquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:13 schreef jorienvdherik het volgende:
duur grapje voor jullie zondag
Zou het niet zo zijn dat de voorrangsuitkaarthouders (3x de woordwaarde) al aan de beurt zijn geweest en dat nu ook de "gewone" uitkaarthouders aan de beurt zijn???quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:27 schreef M0NTANA het volgende:
Nope, ik heb geen voorrangsuitkaart, dus verwacht dat de verrkoop voor mij maandag/dinsdag begint.
Had Jaap niet een 4e gele kaart opgelopen tegen Utrecht waardoor ie geschorst is?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:58 schreef Radegast het volgende:
Treintje is bij mijn weten toch wel gesloopt?
Anyhoe, speelt Stam morgen mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |