abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 oktober 2006 @ 14:29:27 #26
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_42720380
ik vond het echt walgelijk

ze denkt dat echt ze heel belangrijk is, egoistische aap.
pi_42720470
Wat een belachelijk wijf zeg. Zeg dan gewoon eerlijk dat je kinderen je niet boeien. Ze kan ook maar beter winnen, want een normale werkgever zit niet te wachten op zo een agressieve tut
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_42720484
Ze denkt dat ze een BN 'er is. Misschien is ze nu wel bekend, maar eerder berucht. Dat wordt voor haar leuk de komende jaren als ze op straat loopt..die zal heel wat, terecht, naar haar hoofd geslingerd krijgen..vieze gore ZULU
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  maandag 16 oktober 2006 @ 14:46:44 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42720545
ik krijg steeds meer respect voor John en zijn team...de casting is deze keer ge-ni-aal gedaan!
Zo'n teringwijf, die iedereen intens en intens haat, vind je heus niet zomaar

Vwb Natasje, die mocht van mij sowieso al dood. Al is het alleen maar om die primitieve apenmuil
No way dat die al haar hele leven rechtop loopt
  maandag 16 oktober 2006 @ 14:54:29 #30
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42720678
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:46 schreef SHE het volgende:
ik krijg steeds meer respect voor John en zijn team...de casting is deze keer ge-ni-aal gedaan!
Zo'n teringwijf, die iedereen intens en intens haat, vind je heus niet zomaar

Vwb Natasje, die mocht van mij sowieso al dood. Al is het alleen maar om die primitieve apenmuil
No way dat die al haar hele leven rechtop loopt
Zeg...was het niets voor jou?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 16 oktober 2006 @ 14:57:02 #31
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42720731
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:54 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Zeg...was het niets voor jou?
Absoluut, maar ik kwam er te laat achter dat het programma bestond.
Ik had het meteen gedaan en het tot een dagtaak gemaakt iedereen binnen een week aan het huilen te krijgen.
Behalve Nena, daar had ik hele andere dingen mee gedaan
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:02:33 #32
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42720836
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:57 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik had het meteen gedaan en het tot een dagtaak gemaakt iedereen binnen een week aan het huilen te krijgen.
Ik heb begrepen dat je je nog steeds kunt aanmelden als "vervangingskandidaat"..dusse...wees een vent en meld je aan.
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:06:28 #33
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42720876
Ik heb nog steeds geen schlong tussen de benen, dus ik zal maar vrouws genoeg zijn dan.
Ik ga NU checken
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:06:53 #34
157239 CruelMan
Dat is JOUW probleem
pi_42720885
Het is ook maar beter dat Natasia in het huis blijft. Tenminste volgens mij dat gewoon beter voor haar kinderen. Zij zou geen kinderen mogen opvoeden...
Hallo!
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:10:01 #35
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42720923
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:06 schreef SHE het volgende:
Ik heb nog steeds geen schlong tussen de benen, dus ik zal maar vrouws genoeg zijn dan.
Ik ga NU checken
't Was ook een steekje onder water want ik weet dat je een kreng bent
pi_42720939
Lekker hypocriet allemaal weer, van Inkel zit regelmatig in decadente afkickklinieken om van zijn coke en alcohol verslaving af te komen en dan gaat hij en publique wel even vertellen hoe het wel moet.

Laat hem sowieso eens met wat meer geld over de brug komen dan die magere 10 ruggen. En niet helpen zoeken naar een baan, dat is ook een ruim begrip.
Ik vind dat gezeik om Natasia zo bizar, ik vraag me af waarom juist zij nou het mikpunt is van alles en iedereen, het is toch niet omdat zij zwart is?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:11:43 #37
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42720944
Nena is inderdaad wel een lekker ding
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:13:26 #38
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42720969
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:11 schreef JohnDope het volgende:
Lekker hypocriet allemaal weer, van Inkel zit regelmatig in decadente afkickklinieken om van zijn coke en alcohol verslaving af te komen.

Laat hem sowieso eens met wat meer geld over de brug komen dan die magere 10 ruggen. En niet helpen zoeken naar een baan, dat is ook een ruim begrip.
Ik vind dat gezeik om Natasia zo bizar, ik vraag me af waarom juist zij nou het mikpunt is van alles en iedereen, het is toch niet omdat zij zwart is?
't Is omdat ze 2 kinderen achterlaat zodat zij met haar dikke reet in een dik huis kan zitten..in haar EENTJE...
pi_42720997
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:57 schreef SHE het volgende:

[..]

Zo poeh heej, der heeft er 1tje een beetje te hoge dunk van der zelf
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42721031
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:13 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

't Is omdat ze 2 kinderen achterlaat zodat zij met haar dikke reet in een dik huis kan zitten..in haar EENTJE...
Die laten Angelique, Monique (uit BB) (en volgens mij Sabrina ook) achter.
pi_42721166
Ik las het net pas, maar Natasia confronteerde Van Inkel er mee en blijkt zelf ook kinderen te hebben (dat wist ik niet zeker).
quote:
Het gesprek krijgt een hele andere wending. “Voordat ik wat tegen mijn kinderen wil zeggen”, begint de moeder, “wil ik jou eerst nog wat vragen.” Jeroen is wel benieuwd: “Vraag maar Natasia.”
Dan steekt ze van wal: “Jij doet je voor als bezorgde papa, toch? Je hebt zoiets van je kinderen zijn ook jouw alles. Maar dan moet je mij eens vertellen, wat is nou erger: een moeder die een perfecte toekomst voor haar kinderen wil en daar ook een stap voor wilt nemen om bij ze weg te gaan en ze een jaar lang bij drie hele goede mama's en een goede vader achter te laten of een vader die zoiets heb van jongens ik trek het even niet meer, die raakt aan de drugs en de drank en laat zich opsluiten in Londen?"

Jeroen schrikt enorm van die aantijging en begrijpt het niet zo: “Wat is nou je vraag?”
Natasia verduidelijkt het nog eens: “Wat is belangrijker? Jij hebt jouw kindjes toch ook alleen gelaten. Jij was er toch even niet om voor je kindjes te zorgen?” Jeroen laat weten dat hij ze regelmatig kon zien en bovendien had ik een hele goede moeder die er was voor mijn kinderen. Zij was er op het moment dat ik het niet helemaal naar mijn zin had.” Natasia vindt dat dat voor haar niet anders is en gaat door met haar aanval: “De eerstvolgende keer dat je mij had willen helpen kom dan met wat zinnigs en heel mooi aanbod en niet met een soort reclamestunt!” Jeroen staat nog compleet achter zijn beslissing: “Ik vond het heel zinnig.” De aanval gaat door en uiteindelijk wordt het telefoongesprek zeer ongemakkelijk beëindigd. “Dag Jeroen!” Jeroen blijft verbaasd achter en laat weten eerst sympathie voor de moeder te hebben, maar dat die wel weg is nu. (talpa.tv)
Geniaal
pi_42721261
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:11 schreef JohnDope het volgende:
Lekker hypocriet allemaal weer, van Inkel zit regelmatig in decadente afkickklinieken om van zijn coke en alcohol verslaving af te komen en dan gaat hij en publique wel even vertellen hoe het wel moet.

je weet dat hij niet in een afkick-kliniek zat en dat hij zijn kinderen minder heeft gezien toen het niet liep tussen zijn vrouw en hem?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 oktober 2006 @ 19:43:24 #43
862 Arcee
Look closer
pi_42722890
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:31 schreef JohnDope het volgende:
Ik las het net pas, maar Natasia confronteerde Van Inkel er mee en blijkt zelf ook kinderen te hebben (dat wist ik niet zeker).

Geniaal
Inderdaad, die durft wel, zeg.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:49:25 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_42722962
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:43 schreef Arcee het volgende:

Inderdaad, die durft wel, zeg.
Wat een geniaal walgelijk wijf!
Dat was even top-TV!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 oktober 2006 @ 20:52:08 #45
862 Arcee
Look closer
pi_42723889
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:49 schreef APK het volgende:
Wat een geniaal walgelijk wijf!
Dat was even top-TV!
Ja, Van Inkel leek ineens een heel klein Jeroentje.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:48:23 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_42729496
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 13:57 schreef Erik_84 het volgende:
Vrije citaten:

N: "Maar ik ben blij met alle aandacht en.."
J: "De aandacht voor je kinderen Natasia!"
N: "Ja, maar aandacht voor mij gaat door naar mijn kinderen"

Het hele gesprek: http://www.q-music.nl/vid(...)andag%2016-10-06.mp3
Kolére!
Zij neemt het aanbod niet aan, hij vraagt wil je nog iets tegen jouw kinderen zeggen en ze begint over zijn vermeende drugs- en alcoholverslaving.
Aan het einde bedankt zij hem voor alle aandacht en publiciteit en vergeet ze wederom gewoon iets tegen haar kinderen te zeggen.

Wat een intens egoistisch teringwijf!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 02:36:09 #47
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_42731000
Nee ik ben nu nog belangrijker dankzij jou (huh ) en nee jij bent 3 weken weg en ik een jaar, maar toch ben jij erger Wat een trut is ze ook Ook weer na een gesprek dat ik op de streams opving, een echte bitch die van mij klappen zou mogen krijgen .

Ow en uiteraard gaat ze er voor 10k niet uit, ze is een geld beluste bitch , wat haar zoontje doormaakt interesseert haar totaal niet ze is blij dat ze nu van die ziekenhuis dingen af is en het over kan laten aan andere
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_42731403
Toekomstperspectief:

Nu voelt ze zich goed, maar binnenkort komt nog vast een videoboodschap van haar kind die jankt en haar moeder mist en smeekt dat haar moeder terug moet gaan. Daardoor krijgt ze allemaal gezeik van de 2e kamer en wordt ze aangeklaagd wegens kinderverwaarlozing. Tante laat zich niet kennen en zegt dat die kinderen ook aan haar moeten denken. Ondertussen gaat haar man een echtscheiding aanvragen en wil voogdij over haar kinderen. Kortom meer olie in t vuur!!!!
pi_42731415
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:41 schreef LoveProfusion het volgende:
vieze gore ZULU
!
pi_42732110
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 00:48 schreef APK het volgende:

[..]

Kolére!
Zij neemt het aanbod niet aan, hij vraagt wil je nog iets tegen jouw kinderen zeggen en ze begint over zijn vermeende drugs- en alcoholverslaving.
Aan het einde bedankt zij hem voor alle aandacht en publiciteit en vergeet ze wederom gewoon iets tegen haar kinderen te zeggen.

Wat een intens egoistisch teringwijf!
nouja, precies wat ik bedoelde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')