Zeg...was het niets voor jou?quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:46 schreef SHE het volgende:
ik krijg steeds meer respect voor John en zijn team...de casting is deze keer ge-ni-aal gedaan!
Zo'n teringwijf, die iedereen intens en intens haat, vind je heus niet zomaar
Vwb Natasje, die mocht van mij sowieso al dood. Al is het alleen maar om die primitieve apenmuil
No way dat die al haar hele leven rechtop loopt![]()
Absoluut, maar ik kwam er te laat achter dat het programma bestond.quote:
Ik heb begrepen dat je je nog steeds kunt aanmelden als "vervangingskandidaat"..dusse...wees een vent en meld je aan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik kwam er te laat achter dat het programma bestond.
Ik had het meteen gedaan en het tot een dagtaak gemaakt iedereen binnen een week aan het huilen te krijgen.
Behalve Nena, daar had ik hele andere dingen mee gedaan![]()
't Was ook een steekje onder water want ik weet dat je een kreng bentquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:06 schreef SHE het volgende:
Ik heb nog steeds geen schlong tussen de benen, dus ik zal maar vrouws genoeg zijn dan.
Ik ga NU checken
't Is omdat ze 2 kinderen achterlaat zodat zij met haar dikke reet in een dik huis kan zitten..in haar EENTJE...quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:11 schreef JohnDope het volgende:
Lekker hypocriet allemaal weer, van Inkel zit regelmatig in decadente afkickklinieken om van zijn coke en alcohol verslaving af te komen.
Laat hem sowieso eens met wat meer geld over de brug komen dan die magere 10 ruggen. En niet helpen zoeken naar een baan, dat is ook een ruim begrip.
Ik vind dat gezeik om Natasia zo bizar, ik vraag me af waarom juist zij nou het mikpunt is van alles en iedereen, het is toch niet omdat zij zwart is?
Zo poeh heej, der heeft er 1tje een beetje te hoge dunk van der zelfquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik kwam er te laat achter dat het programma bestond.
Ik had het meteen gedaan en het tot een dagtaak gemaakt iedereen binnen een week aan het huilen te krijgen.
Behalve Nena, daar had ik hele andere dingen mee gedaan![]()
Die laten Angelique, Monique (uit BB) (en volgens mij Sabrina ook) achter.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is omdat ze 2 kinderen achterlaat zodat zij met haar dikke reet in een dik huis kan zitten..in haar EENTJE...
Geniaalquote:Het gesprek krijgt een hele andere wending. “Voordat ik wat tegen mijn kinderen wil zeggen”, begint de moeder, “wil ik jou eerst nog wat vragen.” Jeroen is wel benieuwd: “Vraag maar Natasia.”
Dan steekt ze van wal: “Jij doet je voor als bezorgde papa, toch? Je hebt zoiets van je kinderen zijn ook jouw alles. Maar dan moet je mij eens vertellen, wat is nou erger: een moeder die een perfecte toekomst voor haar kinderen wil en daar ook een stap voor wilt nemen om bij ze weg te gaan en ze een jaar lang bij drie hele goede mama's en een goede vader achter te laten of een vader die zoiets heb van jongens ik trek het even niet meer, die raakt aan de drugs en de drank en laat zich opsluiten in Londen?"
Jeroen schrikt enorm van die aantijging en begrijpt het niet zo: “Wat is nou je vraag?”
Natasia verduidelijkt het nog eens: “Wat is belangrijker? Jij hebt jouw kindjes toch ook alleen gelaten. Jij was er toch even niet om voor je kindjes te zorgen?” Jeroen laat weten dat hij ze regelmatig kon zien en bovendien had ik een hele goede moeder die er was voor mijn kinderen. Zij was er op het moment dat ik het niet helemaal naar mijn zin had.” Natasia vindt dat dat voor haar niet anders is en gaat door met haar aanval: “De eerstvolgende keer dat je mij had willen helpen kom dan met wat zinnigs en heel mooi aanbod en niet met een soort reclamestunt!” Jeroen staat nog compleet achter zijn beslissing: “Ik vond het heel zinnig.” De aanval gaat door en uiteindelijk wordt het telefoongesprek zeer ongemakkelijk beëindigd. “Dag Jeroen!” Jeroen blijft verbaasd achter en laat weten eerst sympathie voor de moeder te hebben, maar dat die wel weg is nu. (talpa.tv)
je weet dat hij niet in een afkick-kliniek zat en dat hij zijn kinderen minder heeft gezien toen het niet liep tussen zijn vrouw en hem?quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:11 schreef JohnDope het volgende:
Lekker hypocriet allemaal weer, van Inkel zit regelmatig in decadente afkickklinieken om van zijn coke en alcohol verslaving af te komen en dan gaat hij en publique wel even vertellen hoe het wel moet.
Laat hem sowieso eens met wat meer geld over de brug komen dan die magere 10 ruggen. En niet helpen zoeken naar een baan, dat is ook een ruim begrip.
Ik vind dat gezeik om Natasia zo bizar, ik vraag me af waarom juist zij nou het mikpunt is van alles en iedereen, het is toch niet omdat zij zwart is?
Inderdaad, die durft wel, zeg.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:31 schreef JohnDope het volgende:
Ik las het net pas, maar Natasia confronteerde Van Inkel er mee en blijkt zelf ook kinderen te hebben (dat wist ik niet zeker).
Geniaal
Wat een geniaal walgelijk wijf!quote:
Ja, Van Inkel leek ineens een heel klein Jeroentje.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:49 schreef APK het volgende:
Wat een geniaal walgelijk wijf!![]()
Dat was even top-TV!![]()
Kolére!quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:57 schreef Erik_84 het volgende:
Vrije citaten:
N: "Maar ik ben blij met alle aandacht en.."
J: "De aandacht voor je kinderen Natasia!"
N: "Ja, maar aandacht voor mij gaat door naar mijn kinderen"
Het hele gesprek: http://www.q-music.nl/vid(...)andag%2016-10-06.mp3
nouja, precies wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Kolére!![]()
Zij neemt het aanbod niet aan, hij vraagt wil je nog iets tegen jouw kinderen zeggen en ze begint over zijn vermeende drugs- en alcoholverslaving.
Aan het einde bedankt zij hem voor alle aandacht en publiciteit en vergeet ze wederom gewoon iets tegen haar kinderen te zeggen.
Wat een intens egoistisch teringwijf!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |