abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42647818
Gepubliceerd op vrijdag 13 oktober 2006

Radiostation Q-music heeft vrijdagochtend in het programma van Jeroen van Inkel deelneemster Natasia van De Gouden Kooi aangeboden de villa te verlaten. Q-music wil haar inleg (10.000 euro) betalen en haar helpen een baan te vinden. Planet sprak met Jeroen van Inkel over zijn 'bevrijdingsactie'
Waarom hebben jullie gekozen voor deze actie?
“We hebben het in mijn programma de hele week al over Natasia en de Gouden Kooi. Elke keer als we erover praten, bedenk ik me hoe raar ik het vind dat iemand ter meerdere eer en glorie van zichzelf, een jaar lang haar kinderen achterlaat. En er dus niet is voor haar twee kids, terwijl de jongste ernstig ziek is. Mensen moeten dat zelf weten, dat vind ik nog steeds, maar ik had wel een beetje dat bezorgde vader gevoel: toch raar dat er mensen zijn die dat doen.”

Hoe ben je op dit concrete idee gekomen?
“Gisteren in de auto vroeg ik me af wat ik kon doen, hoe kan ik mijn gewicht in de schaal gooien om haar op andere gedachten te brengen? Misschien bedenkt zij nu, twee weken nadat ze de Gouden Kooi in is gegaan, dat ze toch de goede keuze niet heeft gemaakt. Haar zoontje moest in de tussentijd geopereerd worden en ik kan me voorstellen dat ze begint te twijfelen. Maar doordat ze tienduizend euro heeft ingelegd, is de keuze wellicht moeilijker. Als ik haar dat geld nou geef, dacht ik gisteren in de auto, en haar help met het zoeken naar een baan, dan is dat wellicht een goede escape voor haar.”

En hoe zijn jullie toen aan de slag gegaan?
“Nou ja, we moesten het haar laten weten, maar in het huis hebben ze selectief toegang tot het nieuws. Dus we moesten deze boodschap bij haar zien te krijgen zonder dat daar iemand tussen kon komen. We besloten om vanuit een helikopter briefjes naar beneden te gooien en hebben uitgezocht of dat mocht. En wat bleek? Als iets minder dan 20 gram weegt, dan mag dat vanuit een helikopter naar beneden gegooid worden. Met z’n allen hebben we duizend briefjes gevouwen, gistermiddag en gezorgd voor een goede live-verbinding vanuit de helikopter. Dat is het leuke aan radio: het kan allemaal snel, zonder al te ingewikkeld te doen. Alles ging makkelijk, uniek eigenlijk, voor vrijdag de 13e.”

Jullie beloven Natasia ook haar te helpen zoeken naar een nieuwe baan. Hoe willen jullie dat doen?
“Ik zal in mijn radioprogramma een oproep doen aan alle luisterende werkgevers, en hun vragen Natasia aan te nemen. We hebben geen directiesecretaresses bij Q-Music, dus hier kan ze in elk geval niet aan het werk.”

Plannen jullie nog meer bevrijdingsacties?
“Nee. Ik vond haar de meest schrijnende moeder. Er is nog een andere moeder in de Gouden Kooi, maar haar kinderen zijn ouder en gezond. Natasia's zoon is ernstig ziek en haar dochter moest voor de camera hartverscheurend huilen. Als je als ouder weggaat om je gezin te onderhouden, voor je werk, dan begrijp ik dat. Maar ter meerdere glorie van jezelf vind ik onbegrijpelijk. Ga zes weken op vakantie als je rust nodig hebt, maar geef je kinderen niet het idee dat je in staat bent ze te verlaten. Ik zou dat zelf ook nooit doen. Het belang van mijn kinderen staat altijd voorop, dat moet ook, vind ik, als je die verantwoordelijkheid aangaat.”

Bron: Planet
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_42648657
Alsof er een bedrijf is dat zo'n wijf aanneemt...
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:07:58 #3
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42648745
Alsof ze voor die 10.000 euro en een baan, terug naar haar kinderen zou gaan.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:08:47 #4
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_42648766
Alsof het Natascha daadwerkelijk op andere gedachte gaat brengen...
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:22:52 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42649098
Ze heeft al gezegd dat ze het in overweging neemt, maar voor 10.000 doet ze het zowiezo niet.
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:39:50 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_42649542
Net in RTL-Boulevard. Ze doet het niet voor het geld. Maar :

'Ga maar omhoog met je 10.000 euro, dan denk ik er nog een keer over na.'

En ze leek nu echt op King Kong.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:57:28 #7
14806 CrashOne
100% compliant
pi_42650026
Ach, van Inkel en z'n zender zijn gewoon een tijd niet in het nieuws geweest en willen wat media aandacht. Voor ¤10K is dat geen geld he?
pi_42650093
Dat er ook echt mensen geld voor over hebben om haar eruit te krijgen . Het was haar eigen keuze om erin te gaan en ze wist van de gevolgen..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:58:54 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42651787
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Net in RTL-Boulevard. Ze doet het niet voor het geld. Maar :

'Ga maar omhoog met je 10.000 euro, dan denk ik er nog een keer over na.'

En ze leek nu echt op King Kong.

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_42656672
Voor 100.000 deed ze het wel, eerst rijbewijs plastische chirurgie van buikje en borsten...ik moest bijna braken
Hangplek voor vrije gedachten
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:27:36 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_42656851
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:22 schreef Lady-night het volgende:
Voor 100.000 deed ze het wel, eerst rijbewijs plastische chirurgie van buikje en borsten...ik moest bijna braken
Precies walgelijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:42:41 #12
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42657288
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:36 schreef Mike1964 het volgende:

Jullie beloven Natasia ook haar te helpen zoeken naar een nieuwe baan. Hoe willen jullie dat doen?
“Ik zal in mijn radioprogramma een oproep doen aan alle luisterende werkgevers, en hun vragen Natasia aan te nemen. We hebben geen directiesecretaresses bij Q-Music, dus hier kan ze in elk geval niet aan het werk.”

Plannen jullie nog meer bevrijdingsacties?
“Nee. Ik vond haar de meest schrijnende moeder. Er is nog een andere moeder in de Gouden Kooi, maar haar kinderen zijn ouder en gezond. Natasia's zoon is ernstig ziek en haar dochter moest voor de camera hartverscheurend huilen. Als je als ouder weggaat om je gezin te onderhouden, voor je werk, dan begrijp ik dat. Maar ter meerdere glorie van jezelf vind ik onbegrijpelijk. Ga zes weken op vakantie als je rust nodig hebt, maar geef je kinderen niet het idee dat je in staat bent ze te verlaten. Ik zou dat zelf ook nooit doen. Het belang van mijn kinderen staat altijd voorop, dat moet ook, vind ik, als je die verantwoordelijkheid aangaat.”

Bron: Planet
Bij Q Music zoeken ze dus met spoed een typmiep
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:44:39 #13
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42657343
Wat een achterlijk verhaal.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_42657481
quote:
Ik hoop dat ze er als eennalaatste uit gaat
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:56:50 #15
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_42657712
quote:
Wat een gestoord wijf.

Maar bedenk wel hoe deze situatie waarin zij zit is ontstaan. Deze maatschappij is werkelijk ziek tot op het bot.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:04:15 #16
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42658015
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:56 schreef ErikT het volgende:
Deze maatschappij is werkelijk ziek tot op het bot.
Ik vraag me af waarom zij het dan zo moeilijk heeft
Dat past toch perfect bij elkaar?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:09:16 #17
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_42658203
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:04 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom zij het dan zo moeilijk heeft
Dat past toch perfect bij elkaar?
Zij is de uitwas, het resultaat...hoe je het ook noemen wilt.

Zo'n mens dat denkt dat geld en op TV zijn de hoogst haalbare doelen zijn in de wereld.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:14:31 #18
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42658382
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef ErikT het volgende:

[..]

Zij is de uitwas, het resultaat...hoe je het ook noemen wilt.

Zo'n mens dat denkt dat geld en op TV zijn de hoogst haalbare doelen zijn in de wereld.
't Was rhetorisch bedoeld
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:16:32 #19
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_42658447
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:14 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

't Was rhetorisch bedoeld
Dat weet ik. Maar ik wilde het even zeggen
  Moderator maandag 16 oktober 2006 @ 11:14:56 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42717518
Natasia maakt weer eens nieuwe vrienden:

Ruzie op radio

Natasia laat vandaag aan Jeroen van Inkel, Q-Music, weten of ze het aanbod van 10.000 euro aanneemt. Het gesprek loopt niet helemaal zoals verwacht.
Natasia: “Goedemorgen Jeroen, hoe gaat het met u?” Ze laat weten het een superstunt te vinden: “Ik voel me nog belangrijker dan ik al ben.” Jeroen laat duidelijk weten dat het vooral om haar kinderen gaat. “Je hebt het hele weekend over de het aanbod kunnen nadenken. Wat doe je?”, vraagt de DJ.

“Ik ga je aanbod afwijzen”, laat Natasia weten. “Ik vind het heel lief, maar ik heb meer zekerheid in de Villa dan ik heb bij jou. Jij kan me geen baan bieden en wat ik wil bereiken kan ik beter hier.” De Surinaamse had in RTL Boulevard aangegeven meer geld te willen om de Villa te verlaten en daar is Jeroen wel benieuwd naar: “In wat voor context moet ik het zien dat je meer geld wil?” “Geld is voor mij geen prioriteit”, aldus de moeder. “Natasia is het belangrijkste in de Gouden Kooi en zij wil er als een nog betere moeder uitkomen dan ze al is!”

Het gesprek lijkt op zijn einde te lopen en Jeroen vraagt of Natasia nog wat tegen haar kinderen wil zeggen en dan komt Natasia zeer onverwachts uit de hoek.

Het gesprek krijgt een hele andere wending. “Voordat ik wat tegen mijn kinderen wil zeggen”, begint de moeder, “wil ik jou eerst nog wat vragen.” Jeroen is wel benieuwd: “Vraag maar Natasia.”
Dan steekt ze van wal: “Jij doet je voor als bezorgde papa, toch? Je hebt zoiets van je kinderen zijn ook jouw alles. Maar dan moet je mij eens vertellen, wat is nou erger: een moeder die een perfecte toekomst voor haar kinderen wil en daar ook een stap voor wilt nemen om bij ze weg te gaan en ze een jaar lang bij drie hele goede mama's en een goede vader achter te laten of een vader die zoiets heb van jongens ik trek het even niet meer, die raakt aan de drugs en de drank en laat zich opsluiten in Londen?"

Jeroen schrikt enorm van die aantijging en begrijpt het niet zo: “Wat is nou je vraag?”
Natasia verduidelijkt het nog eens: “Wat is belangrijker? Jij hebt jouw kindjes toch ook alleen gelaten. Jij was er toch even niet om voor je kindjes te zorgen?” Jeroen laat weten dat hij ze regelmatig kon zien en bovendien had ik een hele goede moeder die er was voor mijn kinderen. Zij was er op het moment dat ik het niet helemaal naar mijn zin had.” Natasia vindt dat dat voor haar niet anders is en gaat door met haar aanval: “De eerstvolgende keer dat je mij had willen helpen kom dan met wat zinnigs en heel mooi aanbod en niet met een soort reclamestunt!” Jeroen staat nog compleet achter zijn beslissing: “Ik vond het heel zinnig.” De aanval gaat door en uiteindelijk wordt het telefoongesprek zeer ongemakkelijk beëindigd. “Dag Jeroen!” Jeroen blijft verbaasd achter en laat weten eerst sympathie voor de moeder te hebben, maar dat die wel weg is nu. (talpa.tv)

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42718844
De lamme helpt de blinde, maar de blinde schopt tegen het goede poot en de lamme ligt op zijn bek.

En toch blijf ik een pleuris hekel hebben aan die trut, want een ziek kind achter laten dat kan er gewoon niet in bij mij.
  maandag 16 oktober 2006 @ 12:23:41 #22
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_42719045
ja... het was echt schitterend.... wat een doos is dit...

elke avond moet ik weer meekijken... en elke keer als ik haar hoor praten gaat die stem weer door merg en been.
zij valt voor mij in de categorie mensen die zich sowieso niet hadden mogen voortplanten.
vreselijk wijf.

Maar ik moet wel zeggen in haar gesprek... ze sprak het niet uit, maar het geld is nu belangrijker dan bij haar kinderen zijn.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_42719898
wat een trut zeg zat echt met open mond te luisteren vanochtend
pi_42719953
OMG! Ze is nog lomper dan ik al dacht.
Maar het zorgt wel voor heerlijke Televee.
pi_42720020
Vrije citaten:

N: "Maar ik ben blij met alle aandacht en.."
J: "De aandacht voor je kinderen Natasia!"
N: "Ja, maar aandacht voor mij gaat door naar mijn kinderen"

Het hele gesprek: http://www.q-music.nl/vid(...)andag%2016-10-06.mp3
  maandag 16 oktober 2006 @ 14:29:27 #26
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_42720380
ik vond het echt walgelijk

ze denkt dat echt ze heel belangrijk is, egoistische aap.
pi_42720470
Wat een belachelijk wijf zeg. Zeg dan gewoon eerlijk dat je kinderen je niet boeien. Ze kan ook maar beter winnen, want een normale werkgever zit niet te wachten op zo een agressieve tut
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_42720484
Ze denkt dat ze een BN 'er is. Misschien is ze nu wel bekend, maar eerder berucht. Dat wordt voor haar leuk de komende jaren als ze op straat loopt..die zal heel wat, terecht, naar haar hoofd geslingerd krijgen..vieze gore ZULU
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  maandag 16 oktober 2006 @ 14:46:44 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42720545
ik krijg steeds meer respect voor John en zijn team...de casting is deze keer ge-ni-aal gedaan!
Zo'n teringwijf, die iedereen intens en intens haat, vind je heus niet zomaar

Vwb Natasje, die mocht van mij sowieso al dood. Al is het alleen maar om die primitieve apenmuil
No way dat die al haar hele leven rechtop loopt
  maandag 16 oktober 2006 @ 14:54:29 #30
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42720678
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:46 schreef SHE het volgende:
ik krijg steeds meer respect voor John en zijn team...de casting is deze keer ge-ni-aal gedaan!
Zo'n teringwijf, die iedereen intens en intens haat, vind je heus niet zomaar

Vwb Natasje, die mocht van mij sowieso al dood. Al is het alleen maar om die primitieve apenmuil
No way dat die al haar hele leven rechtop loopt
Zeg...was het niets voor jou?
  maandag 16 oktober 2006 @ 14:57:02 #31
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42720731
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:54 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Zeg...was het niets voor jou?
Absoluut, maar ik kwam er te laat achter dat het programma bestond.
Ik had het meteen gedaan en het tot een dagtaak gemaakt iedereen binnen een week aan het huilen te krijgen.
Behalve Nena, daar had ik hele andere dingen mee gedaan
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:02:33 #32
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42720836
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:57 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik had het meteen gedaan en het tot een dagtaak gemaakt iedereen binnen een week aan het huilen te krijgen.
Ik heb begrepen dat je je nog steeds kunt aanmelden als "vervangingskandidaat"..dusse...wees een vent en meld je aan.
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:06:28 #33
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42720876
Ik heb nog steeds geen schlong tussen de benen, dus ik zal maar vrouws genoeg zijn dan.
Ik ga NU checken
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:06:53 #34
157239 CruelMan
Dat is JOUW probleem
pi_42720885
Het is ook maar beter dat Natasia in het huis blijft. Tenminste volgens mij dat gewoon beter voor haar kinderen. Zij zou geen kinderen mogen opvoeden...
Hallo!
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:10:01 #35
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42720923
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:06 schreef SHE het volgende:
Ik heb nog steeds geen schlong tussen de benen, dus ik zal maar vrouws genoeg zijn dan.
Ik ga NU checken
't Was ook een steekje onder water want ik weet dat je een kreng bent
pi_42720939
Lekker hypocriet allemaal weer, van Inkel zit regelmatig in decadente afkickklinieken om van zijn coke en alcohol verslaving af te komen en dan gaat hij en publique wel even vertellen hoe het wel moet.

Laat hem sowieso eens met wat meer geld over de brug komen dan die magere 10 ruggen. En niet helpen zoeken naar een baan, dat is ook een ruim begrip.
Ik vind dat gezeik om Natasia zo bizar, ik vraag me af waarom juist zij nou het mikpunt is van alles en iedereen, het is toch niet omdat zij zwart is?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:11:43 #37
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42720944
Nena is inderdaad wel een lekker ding
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:13:26 #38
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42720969
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:11 schreef JohnDope het volgende:
Lekker hypocriet allemaal weer, van Inkel zit regelmatig in decadente afkickklinieken om van zijn coke en alcohol verslaving af te komen.

Laat hem sowieso eens met wat meer geld over de brug komen dan die magere 10 ruggen. En niet helpen zoeken naar een baan, dat is ook een ruim begrip.
Ik vind dat gezeik om Natasia zo bizar, ik vraag me af waarom juist zij nou het mikpunt is van alles en iedereen, het is toch niet omdat zij zwart is?
't Is omdat ze 2 kinderen achterlaat zodat zij met haar dikke reet in een dik huis kan zitten..in haar EENTJE...
pi_42720997
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:57 schreef SHE het volgende:

[..]

Zo poeh heej, der heeft er 1tje een beetje te hoge dunk van der zelf
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42721031
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:13 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

't Is omdat ze 2 kinderen achterlaat zodat zij met haar dikke reet in een dik huis kan zitten..in haar EENTJE...
Die laten Angelique, Monique (uit BB) (en volgens mij Sabrina ook) achter.
pi_42721166
Ik las het net pas, maar Natasia confronteerde Van Inkel er mee en blijkt zelf ook kinderen te hebben (dat wist ik niet zeker).
quote:
Het gesprek krijgt een hele andere wending. “Voordat ik wat tegen mijn kinderen wil zeggen”, begint de moeder, “wil ik jou eerst nog wat vragen.” Jeroen is wel benieuwd: “Vraag maar Natasia.”
Dan steekt ze van wal: “Jij doet je voor als bezorgde papa, toch? Je hebt zoiets van je kinderen zijn ook jouw alles. Maar dan moet je mij eens vertellen, wat is nou erger: een moeder die een perfecte toekomst voor haar kinderen wil en daar ook een stap voor wilt nemen om bij ze weg te gaan en ze een jaar lang bij drie hele goede mama's en een goede vader achter te laten of een vader die zoiets heb van jongens ik trek het even niet meer, die raakt aan de drugs en de drank en laat zich opsluiten in Londen?"

Jeroen schrikt enorm van die aantijging en begrijpt het niet zo: “Wat is nou je vraag?”
Natasia verduidelijkt het nog eens: “Wat is belangrijker? Jij hebt jouw kindjes toch ook alleen gelaten. Jij was er toch even niet om voor je kindjes te zorgen?” Jeroen laat weten dat hij ze regelmatig kon zien en bovendien had ik een hele goede moeder die er was voor mijn kinderen. Zij was er op het moment dat ik het niet helemaal naar mijn zin had.” Natasia vindt dat dat voor haar niet anders is en gaat door met haar aanval: “De eerstvolgende keer dat je mij had willen helpen kom dan met wat zinnigs en heel mooi aanbod en niet met een soort reclamestunt!” Jeroen staat nog compleet achter zijn beslissing: “Ik vond het heel zinnig.” De aanval gaat door en uiteindelijk wordt het telefoongesprek zeer ongemakkelijk beëindigd. “Dag Jeroen!” Jeroen blijft verbaasd achter en laat weten eerst sympathie voor de moeder te hebben, maar dat die wel weg is nu. (talpa.tv)
Geniaal
pi_42721261
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:11 schreef JohnDope het volgende:
Lekker hypocriet allemaal weer, van Inkel zit regelmatig in decadente afkickklinieken om van zijn coke en alcohol verslaving af te komen en dan gaat hij en publique wel even vertellen hoe het wel moet.

je weet dat hij niet in een afkick-kliniek zat en dat hij zijn kinderen minder heeft gezien toen het niet liep tussen zijn vrouw en hem?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 oktober 2006 @ 19:43:24 #43
862 Arcee
Look closer
pi_42722890
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:31 schreef JohnDope het volgende:
Ik las het net pas, maar Natasia confronteerde Van Inkel er mee en blijkt zelf ook kinderen te hebben (dat wist ik niet zeker).

Geniaal
Inderdaad, die durft wel, zeg.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 16 oktober 2006 @ 19:49:25 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_42722962
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:43 schreef Arcee het volgende:

Inderdaad, die durft wel, zeg.
Wat een geniaal walgelijk wijf!
Dat was even top-TV!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 oktober 2006 @ 20:52:08 #45
862 Arcee
Look closer
pi_42723889
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:49 schreef APK het volgende:
Wat een geniaal walgelijk wijf!
Dat was even top-TV!
Ja, Van Inkel leek ineens een heel klein Jeroentje.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:48:23 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_42729496
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 13:57 schreef Erik_84 het volgende:
Vrije citaten:

N: "Maar ik ben blij met alle aandacht en.."
J: "De aandacht voor je kinderen Natasia!"
N: "Ja, maar aandacht voor mij gaat door naar mijn kinderen"

Het hele gesprek: http://www.q-music.nl/vid(...)andag%2016-10-06.mp3
Kolére!
Zij neemt het aanbod niet aan, hij vraagt wil je nog iets tegen jouw kinderen zeggen en ze begint over zijn vermeende drugs- en alcoholverslaving.
Aan het einde bedankt zij hem voor alle aandacht en publiciteit en vergeet ze wederom gewoon iets tegen haar kinderen te zeggen.

Wat een intens egoistisch teringwijf!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 02:36:09 #47
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_42731000
Nee ik ben nu nog belangrijker dankzij jou (huh ) en nee jij bent 3 weken weg en ik een jaar, maar toch ben jij erger Wat een trut is ze ook Ook weer na een gesprek dat ik op de streams opving, een echte bitch die van mij klappen zou mogen krijgen .

Ow en uiteraard gaat ze er voor 10k niet uit, ze is een geld beluste bitch , wat haar zoontje doormaakt interesseert haar totaal niet ze is blij dat ze nu van die ziekenhuis dingen af is en het over kan laten aan andere
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_42731403
Toekomstperspectief:

Nu voelt ze zich goed, maar binnenkort komt nog vast een videoboodschap van haar kind die jankt en haar moeder mist en smeekt dat haar moeder terug moet gaan. Daardoor krijgt ze allemaal gezeik van de 2e kamer en wordt ze aangeklaagd wegens kinderverwaarlozing. Tante laat zich niet kennen en zegt dat die kinderen ook aan haar moeten denken. Ondertussen gaat haar man een echtscheiding aanvragen en wil voogdij over haar kinderen. Kortom meer olie in t vuur!!!!
pi_42731415
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:41 schreef LoveProfusion het volgende:
vieze gore ZULU
!
pi_42732110
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 00:48 schreef APK het volgende:

[..]

Kolére!
Zij neemt het aanbod niet aan, hij vraagt wil je nog iets tegen jouw kinderen zeggen en ze begint over zijn vermeende drugs- en alcoholverslaving.
Aan het einde bedankt zij hem voor alle aandacht en publiciteit en vergeet ze wederom gewoon iets tegen haar kinderen te zeggen.

nouja, precies wat ik bedoelde
pi_42733288
Wat een kutwijf is het ook
pi_42735884
quote:

[..]

Kolére!

Ze is in ieder geval minder erg dan Jeroen van Inkel __________________

Dit was echt typisch de pot verwijt de ketel.

En ik zag gister de beelden terug en ik vond Natasia het ijzersterk doen! Die van Inkel wist niet meer waar hij het zoeken moest
pi_42736243
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En ik zag gister de beelden terug en ik vond Natasia het ijzersterk doen! Die van Inkel wist niet meer waar hij het zoeken moest
waarom is ze minder erg dan?
pi_42736288
Wat is het toch ook een kutwijf. Ze is nog erg dom ook. Ik dacht dat je voor directiesecretaresse ook een beetje IQ moet hebben?!?!?
pi_42736409
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:52 schreef Erik_84 het volgende:

[..]

waarom is ze minder erg dan?
dat van Inkel als verantwoordelijke vader zijn heil zoekt in de drank en drugs, dan ben je al helemaal niet de juiste persoon om Natasia op de vingers te tikken.

Een beter milieu begint bij jezelf en dat geldt ook voor de BlankePolitiekCorrectePolitici die op zondag het vlees snijden.
pi_42736650
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

dat van Inkel als verantwoordelijke vader zijn heil zoekt in de drank en drugs, dan ben je al helemaal niet de juiste persoon om Natasia op de vingers te tikken.

Een beter milieu begint bij jezelf en dat geldt ook voor de BlankePolitiekCorrectePolitici die op zondag het vlees snijden.
jij gebruikt dezelfde bronnen als Natasia?
pi_42737478
Ik kan die Natasia wel schieten maar dat ze zo'n radiopresentator afzeikt vind ik dan wel weer grappig
pi_42737743
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 15:19 schreef JohnDope het volgende:
Die laten Angelique, Monique (uit BB) (en volgens mij Sabrina ook) achter.
Maar die kinderen zijn, voor zover bekend, niet ernstig ziek. Eén kind van Natasia is dat wel.
amokaapjeeh O+
pi_42737766
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:49 schreef Coconut het volgende:

[..]

Maar die kinderen zijn, voor zover bekend, niet ernstig ziek. Eén kind van Natasia is dat wel.
Big brother is ook maar 2 maandjes, als 't niet minder is.
pi_42738219
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:49 schreef Coconut het volgende:

[..]

Dat is ook weer zoiets, het betekent dus wanneer je als ouder een ernstig ziek kind hebt, nooit meer tijd voor jezelf mag nemen?
Ik weet zeker dat deze discussie ook was geweest wanneer ze geen Ziek Kind had gehad.
Ik vind het echt schandelijk om er alles bij te halen. Het lijkt wel of ze ten kosten van alles de poten onder Natasia's stoel aan het wegzagen zijn.

Types als Jeroen Dijsselbloem: "Ow het is niet mogelijk om de kinderen bij Natasia weg te halen, hummm owja ze blijkt ook een uitkering te hebben, ok bel de Pers maar".

pi_42738279
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:50 schreef Taurus het volgende:

[..]

Big brother is ook maar 2 maandjes, als 't niet minder is.
Die monique en sabrina zijn echt wel erger, het is misschien > 2 maandjes, maar de schade die monique en haar gezin hebben opgelopen doordat monique de 'hoer' uithing op tv was dan ongekender.
pi_42738471
Juist omdat Jeroen van Inkel van z'n kinderen gescheiden was doet hem denk ik beseffen hoe erg het is voor de kinderen van Natasia. En die Natasia trekt álles naar het negatieve! Ooit wel eens gezien dat ze iemand positief benaderd? Ze is argwanend, denkt dat iedereen het maar over haar heeft...Het is geen een keer in haar opgekomen dat Jeroen het wel eens écht aardig bedoelde, want dat bedankje aan het begin was nep. Daarna kwam de doodsteek naar hem en die was van te voren al bedacht. Het is een eng mens en heel berekend!
pi_42738706
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik denk dat het hele relaas wat zij daar door de telefoon deed haar lekker ingefluisterd is door ene Heer de Mol want ik acht haar nooit zo bijdehand om daar zelf op te komen.
pi_42738736
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:16 schreef crohntje het volgende:
Juist omdat Jeroen van Inkel van z'n kinderen gescheiden was doet hem denk ik beseffen hoe erg het is voor de kinderen van Natasia. En die Natasia trekt álles naar het negatieve! Ooit wel eens gezien dat ze iemand positief benaderd? Ze is argwanend, denkt dat iedereen het maar over haar heeft...Het is geen een keer in haar opgekomen dat Jeroen het wel eens écht aardig bedoelde, want dat bedankje aan het begin was nep. Daarna kwam de doodsteek naar hem en die was van te voren al bedacht. Het is een eng mens en heel berekend!
Klopt ze is argwanend, ze is ook niet mijn type, maar als je mensen aan de andere kant van het glas ziet praten en die 1ne kijkt ook nog eens jouw kant op (per toeval) net op het moment dat jij om kijkt, dan is het niet onlogisch dat je dan denkt dat ze dan over jouw zitten te praten, zeker in een gouden kooi waar alles achter de ellebogen is.

En ik weet niet of jeroen het aardig bedoelde, het kwam in ieder geval over als een een letterlijke en figuurlijke goedkope manier om veel reclame te krijgen voor zijn programma.

En die doodsteek van Natasia was terecht en ijzersterk, ik vraag me af of ik het beter had gedaan....

Wat ik me afvroeg; is dat radiostation waar van inkel werkt ook niet op 1 of andere manier via 1 of andere ingewikkelde fiscale constructie gelieerd aan Talpa?
pi_42738821
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:23 schreef enermid het volgende:

[..]

Ik denk dat het hele relaas wat zij daar door de telefoon deed haar lekker ingefluisterd is door ene Heer de Mol want ik acht haar nooit zo bijdehand om daar zelf op te komen.
Oooooh dat had ik allang bedacht, maar ik dacht ik meld het niet om vermoeiende discussies te voorkomen.

Maargoed alles wat jij op Televisie ziet is ingefluisterd, dus dit zou er ook nog wel bij kunnen, maargoed iemand die de roddelbladen/programma's leest/kijkt had dit gewoon zelf kunnen bedenken, ik bedacht het zelfs getuige mijn berichten.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:33:11 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42738975
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 11:14 schreef Gert het volgende:

Het gesprek lijkt op zijn einde te lopen en Jeroen vraagt of Natasia nog wat tegen haar kinderen wil zeggen en dan komt Natasia zeer onverwachts uit de hoek.

ik kijk geen gouden kooi maar heb wel enkele artikelen gelezen dat pvda een moeder onoirbaar in de kooi vindt zitten en het verweer van de mol daarop. verder ben ik niet gekomen.

maar wat een waanzinnig topantwoord op inkel is dit!! van die 'domme moeder'.

damn dan ben je echt compleet uitgeluld en heeft die scheinheilige populistische poep die hij gemaakt heeft, ineens volstrekt geen waarde meer.

wat een fucking goede pawn!!!einz miljard!!!:D

(ik had bijna de neiging het vette in caps te zetten, maar daar heb ik slechte ervaringen mee, driewerf hulde aan natasia, ik wil dat ze wint )
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_42739401
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik kijk geen gouden kooi maar heb wel enkele artikelen gelezen dat pvda een moeder onoirbaar in de kooi vindt zitten en het verweer van de mol daarop. verder ben ik niet gekomen.

damn dan ben je echt compleet uitgeluld en heeft die scheinheilige populistische poep die hij gemaakt heeft, ineens volstrekt geen waarde meer.

(ik had bijna de neiging het vette in caps te zetten, maar daar heb ik slechte ervaringen mee, driewerf hulde aan natasia, ik wil dat ze wint )
Ik ben het volledig met je eens want die van Inkel is een eikel eerste klas daar is echt nog nooit wat zinnigs uitgekomen, maar het is wel dat hij toen wel het boetekleed had aangetrokken en iedereen vertelde wat er aan de hand was, terwijl dat lelijke wijf waar niks anders als gezeik uitkomt wat haar nog voorgezegd wordt het handje boven haar hoofd wordt gehouden. Zij hoort gewoon thuis bij haar kinderen te zitten en niet voor zichzelf te kiezen en lekker egoistisch te zeggen dat ze daar voor haat toekomst zit.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:56:40 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42739650
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:48 schreef enermid het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens want die van Inkel is een eikel eerste klas daar is echt nog nooit wat zinnigs uitgekomen, maar het is wel dat hij toen wel het boetekleed had aangetrokken en iedereen vertelde wat er aan de hand was, terwijl dat lelijke wijf waar niks anders als gezeik uitkomt wat haar nog voorgezegd wordt het handje boven haar hoofd wordt gehouden. Zij hoort gewoon thuis bij haar kinderen te zitten en niet voor zichzelf te kiezen en lekker egoistisch te zeggen dat ze daar voor haat toekomst zit.
ach mannen zijn zo vaak jaren weg. wordt veel minder moeilijk over gedaan.

sterker nog, de omgangsregelingen van rechters zijn er haast op gericht dat een van de twee het kind nauwelijks meer ziet. dus zo moreel onfatsoenlijk vind ik het niet van natasia.

misschien heeft ze wel een kamertje waar ze haar kinderen elke dag even privé kan toespreken, weten wij veel.

daarnaast. prima intrigantje om in zo'n huis te zitten
pi_42739694
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:06 schreef JohnDope het volgende:
Dat is ook weer zoiets, het betekent dus wanneer je als ouder een ernstig ziek kind hebt, nooit meer tijd voor jezelf mag nemen?
Ik weet zeker dat deze discussie ook was geweest wanneer ze geen Ziek Kind had gehad.
Ik vind het echt schandelijk om er alles bij te halen. Het lijkt wel of ze ten kosten van alles de poten onder Natasia's stoel aan het wegzagen zijn.

Types als Jeroen Dijsselbloem: "Ow het is niet mogelijk om de kinderen bij Natasia weg te halen, hummm owja ze blijkt ook een uitkering te hebben, ok bel de Pers maar".

[afbeelding]
Als iemand (met een ernstig ziek kind) zich minimaal een jaar lang laat opsluiten noem jij dat tijd voor jezelf nemen?
amokaapjeeh O+
pi_42739792
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:57 schreef Coconut het volgende:

[..]

Als iemand (met een ernstig ziek kind) zich minimaal een jaar lang laat opsluiten noem jij dat tijd voor jezelf nemen?
Jij wilt om deze reden meteen als 1 of andere nazi meteen de kinderen weghalen
pi_42739849
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laat ze maar goed zagen dan... Misschien dat ze haar nek ook nog breekt met het vallen op de grond....!!

pi_42739900
Ik heb niks gezegd over kinderen weghalen, dus geen idee waar je op doelt.
En meteen het woord nazi erbij halen...Arm joch.
amokaapjeeh O+
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:09:09 #73
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42740050
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:02 schreef WesHell het volgende:

[..]

Laat ze maar goed zagen dan... Misschien dat ze haar nek ook nog breekt met het vallen op de grond....!!

vind je haar zo irritant?

ik hoop dat ze wint. ze heeft haar vuurdoop gehad lijkt me. misschien is alles wel vooropgezet spel. who's next?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:30:49 #74
6941 APK
Factual, I think.
pi_42740646
quote:

Tijd voor een talkshow voor deze sympathieke medelander.
pi_42740758
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:30 schreef APK het volgende:

[..]

Maar dan wel met 'ingebouwde geluidsdenper mag ik hopen

Hoi APK
Ga jij je telefoon nog eens opnemen
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:37:39 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42740843
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:30 schreef APK het volgende:

[..]

ik ga meer gdk kijken.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:43:39 #77
6941 APK
Factual, I think.
pi_42741069
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:35 schreef lurf_doctor het volgende:

Hoi APK
Ga jij je telefoon nog eens opnemen
Nee, ik denk dat ik 'em af ga laten sluiten.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:01:58 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42741564
quote:

[..]

Dan ben je net zo dom als die tuthola.
Er is nogal een verschil, tussen je kind een paar weken bij mama laten om jezelf op te lappen, nadat je slachtoffer bent geworden van een verslaving, iets wat altijd sterker is dan jijzelf. Of gewoon heel bewust je (zieke) kinderen voor minimaal een jaar , achterlaten.
Als jij die nuance niet ziet, ben je net zo achterlijk als dat loeder.
Then again, ook haar soort zal nu eenmaal medestanders hebben. Ook met een puur egoistische inborst en beperkt verstandelijk vermogen.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:02:54 #79
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42741588
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:01 schreef SHE het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil, tussen je kind een paar weken bij mama laten om jezelf op te lappen, nadat je slachtoffer bent geworden van een verslaving, iets wat altijd sterker is dan jijzelf. Of gewoon heel bewust je (zieke) kinderen voor minimaal een jaar , achterlaten.
Then again, ook haar soort zal nu eenmaal medestanders hebben. Ook met een puur egoistische inborst en beperkt verstandelijk vermogen.
En? Al gekeken/ingeschreven?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:03:32 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42741608
quote:

[..]

Kolére!

dat dus.
los van het feit dat een deal bestaande uit plastische chirurgie en een luxebaantje haar interesse meer wekken dan de toestand van haar kinderen.
Nu vraag ik je.
pi_42741616
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:43 schreef APK het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat ik 'em af ga laten sluiten.
Ow
Owkee
Vaarwel dan maar
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:04:29 #82
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_42741625
heeft iemand een pict van dat wijf?
heb nog nooi naar dat programma gekeken. maar na de recties gelezen te hebben ben ik wel benieuwd hoe dat kalf eruit ziet eigenlijk.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:04:45 #83
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42741634
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:02 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En? Al gekeken/ingeschreven?
Dat laatste. En mocht het zo zijn dat er echt nog kandidaten in mogen, dan zweer ik bij deze dat ik het tot mijn persoonlijke dagtaak maak, dat kreng het leven zuur te maken.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:06:16 #84
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42741662
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:01 schreef SHE het volgende:

[..]

even afgezien van jouw vergelijkingen met mij en die 'tuthola' wilde ik nog even iets kwijt.

misschien is het maar beter, zoals jij de psyche van 'haar soort', 'de aap' (oudere post)' omschrijft, dat ze de opvoeding van haar kinderen uit handen geeft.

je zegt het eigenlijk nog enger: "Vwb Natasje, die mocht van mij sowieso al dood. Al is het alleen maar om die primitieve apenmuil No way dat die al haar hele leven rechtop loopt"

kan je misschien ff normaal gaan doen en je pillen slikken, dit wordt niks zo.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:09:50 #85
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42741769
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat laatste. En mocht het zo zijn dat er echt nog kandidaten in mogen, dan zweer ik bij deze dat ik het tot mijn persoonlijke dagtaak maak, dat kreng het leven zuur te maken.
Goeie ontwikkeling
pi_42741782
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:04 schreef _GdR_ het volgende:
heeft iemand een pict van dat wijf?
heb nog nooi naar dat programma gekeken. maar na de recties gelezen te hebben ben ik wel benieuwd hoe dat kalf eruit ziet eigenlijk.
Het DGK forum heb je gevonden, maar [De bewoners] Natasia # 1 kon je niet vinden
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:15:44 #87
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_42741923
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:10 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Het DGK forum heb je gevonden, maar [De bewoners] Natasia # 1 kon je niet vinden
heb ik daar gepost dan?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:27:35 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42742272
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

even afgezien van jouw vergelijkingen met mij en die 'tuthola' wilde ik nog even iets kwijt.

misschien is het maar beter, zoals jij de psyche van 'haar soort', 'de aap' (oudere post)' omschrijft, dat ze de opvoeding van haar kinderen uit handen geeft.

je zegt het eigenlijk nog enger: "Vwb Natasje, die mocht van mij sowieso al dood. Al is het alleen maar om die primitieve apenmuil No way dat die al haar hele leven rechtop loopt"

kan je misschien ff normaal gaan doen en je pillen slikken, dit wordt niks zo.
dichterlijke vrijheid, knul.
Het stoort je alleen maar omdat je vriendin donker is.
Was Natasje, een hysterische blanke geweest dan was je net zo anti...maar jij werpt je in elke , mogelijk precaire discussie over negroide mensen, altijd op als de nieuwe verlosser.
Doe normaal.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:35:43 #89
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42742500
Ik vond het eigenlijk ook geen 'dichterlijke vrijheid' maar dat is wellicht de reden dat ik jou graag in dat huis zie
pi_42742801
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:15 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

heb ik daar gepost dan?
Volgens je history niet, maar wat doet dat ertoe
pi_42742923
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:58 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij leest dus ook de bladen......die niet de waarheid vertellen......
Want dat is dus niet waar!!!!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:54:37 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_42743035
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:27 schreef SHE het volgende:

[..]

dichterlijke vrijheid, knul.
Het stoort je alleen maar omdat je vriendin donker is.
Was Natasje, een hysterische blanke geweest dan was je net zo anti...maar jij werpt je in elke , mogelijk precaire discussie over negroide mensen, altijd op als de nieuwe verlosser.
Doe normaal.
is dit serieus
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:58:50 #93
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42743156
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:49 schreef Joke42 het volgende:

[..]

Jij leest dus ook de bladen......die niet de waarheid vertellen......
Want dat is dus niet waar!!!!
Ah..jij bent Jeroen van Inkel's vrouw?
pi_42743212
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:58 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Lijkt wel zo hé...
pi_42743290
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:58 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Niet eens.

Kun je nagaan..............
pi_42743329
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:01 schreef WesHell het volgende:

[..]

Lijkt wel zo hé...
Nee hoor, misschien gewoon een Jeroen van Inkel fan!!!

Mijn mening was gewoon dat haar reaktie er niet toe doet wat hij heeft gedaan....geen peren met appels vergelijken zoals hij al reageerde.
pi_42743400
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:06 schreef Joke42 het volgende:

[..]

Nee hoor, misschien gewoon een Jeroen van Inkel fan!!!

Mijn mening was gewoon dat haar reaktie er niet toe doet wat hij heeft gedaan....geen peren met appels vergelijken zoals hij al reageerde.
Dan kunnen we jou misschien ook maar beter met een korreltje zout nemen..
pi_42743402
Begrijp ik het nou goed dat ze een uitkering heeft?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:19:46 #99
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_42743618
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 16:08 schreef TheVin het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat ze een uitkering heeft?
duh...

tis een neger hoor.
pi_42743652
Moet je niet een bepaald aantal solicitatiebrieven per maand sturen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')