abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42647818
Gepubliceerd op vrijdag 13 oktober 2006

Radiostation Q-music heeft vrijdagochtend in het programma van Jeroen van Inkel deelneemster Natasia van De Gouden Kooi aangeboden de villa te verlaten. Q-music wil haar inleg (10.000 euro) betalen en haar helpen een baan te vinden. Planet sprak met Jeroen van Inkel over zijn 'bevrijdingsactie'
Waarom hebben jullie gekozen voor deze actie?
“We hebben het in mijn programma de hele week al over Natasia en de Gouden Kooi. Elke keer als we erover praten, bedenk ik me hoe raar ik het vind dat iemand ter meerdere eer en glorie van zichzelf, een jaar lang haar kinderen achterlaat. En er dus niet is voor haar twee kids, terwijl de jongste ernstig ziek is. Mensen moeten dat zelf weten, dat vind ik nog steeds, maar ik had wel een beetje dat bezorgde vader gevoel: toch raar dat er mensen zijn die dat doen.”

Hoe ben je op dit concrete idee gekomen?
“Gisteren in de auto vroeg ik me af wat ik kon doen, hoe kan ik mijn gewicht in de schaal gooien om haar op andere gedachten te brengen? Misschien bedenkt zij nu, twee weken nadat ze de Gouden Kooi in is gegaan, dat ze toch de goede keuze niet heeft gemaakt. Haar zoontje moest in de tussentijd geopereerd worden en ik kan me voorstellen dat ze begint te twijfelen. Maar doordat ze tienduizend euro heeft ingelegd, is de keuze wellicht moeilijker. Als ik haar dat geld nou geef, dacht ik gisteren in de auto, en haar help met het zoeken naar een baan, dan is dat wellicht een goede escape voor haar.”

En hoe zijn jullie toen aan de slag gegaan?
“Nou ja, we moesten het haar laten weten, maar in het huis hebben ze selectief toegang tot het nieuws. Dus we moesten deze boodschap bij haar zien te krijgen zonder dat daar iemand tussen kon komen. We besloten om vanuit een helikopter briefjes naar beneden te gooien en hebben uitgezocht of dat mocht. En wat bleek? Als iets minder dan 20 gram weegt, dan mag dat vanuit een helikopter naar beneden gegooid worden. Met z’n allen hebben we duizend briefjes gevouwen, gistermiddag en gezorgd voor een goede live-verbinding vanuit de helikopter. Dat is het leuke aan radio: het kan allemaal snel, zonder al te ingewikkeld te doen. Alles ging makkelijk, uniek eigenlijk, voor vrijdag de 13e.”

Jullie beloven Natasia ook haar te helpen zoeken naar een nieuwe baan. Hoe willen jullie dat doen?
“Ik zal in mijn radioprogramma een oproep doen aan alle luisterende werkgevers, en hun vragen Natasia aan te nemen. We hebben geen directiesecretaresses bij Q-Music, dus hier kan ze in elk geval niet aan het werk.”

Plannen jullie nog meer bevrijdingsacties?
“Nee. Ik vond haar de meest schrijnende moeder. Er is nog een andere moeder in de Gouden Kooi, maar haar kinderen zijn ouder en gezond. Natasia's zoon is ernstig ziek en haar dochter moest voor de camera hartverscheurend huilen. Als je als ouder weggaat om je gezin te onderhouden, voor je werk, dan begrijp ik dat. Maar ter meerdere glorie van jezelf vind ik onbegrijpelijk. Ga zes weken op vakantie als je rust nodig hebt, maar geef je kinderen niet het idee dat je in staat bent ze te verlaten. Ik zou dat zelf ook nooit doen. Het belang van mijn kinderen staat altijd voorop, dat moet ook, vind ik, als je die verantwoordelijkheid aangaat.”

Bron: Planet
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_42648657
Alsof er een bedrijf is dat zo'n wijf aanneemt...
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:07:58 #3
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42648745
Alsof ze voor die 10.000 euro en een baan, terug naar haar kinderen zou gaan.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:08:47 #4
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_42648766
Alsof het Natascha daadwerkelijk op andere gedachte gaat brengen...
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:22:52 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42649098
Ze heeft al gezegd dat ze het in overweging neemt, maar voor 10.000 doet ze het zowiezo niet.
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:39:50 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_42649542
Net in RTL-Boulevard. Ze doet het niet voor het geld. Maar :

'Ga maar omhoog met je 10.000 euro, dan denk ik er nog een keer over na.'

En ze leek nu echt op King Kong.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:57:28 #7
14806 CrashOne
100% compliant
pi_42650026
Ach, van Inkel en z'n zender zijn gewoon een tijd niet in het nieuws geweest en willen wat media aandacht. Voor ¤10K is dat geen geld he?
pi_42650093
Dat er ook echt mensen geld voor over hebben om haar eruit te krijgen . Het was haar eigen keuze om erin te gaan en ze wist van de gevolgen..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:58:54 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42651787
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Net in RTL-Boulevard. Ze doet het niet voor het geld. Maar :

'Ga maar omhoog met je 10.000 euro, dan denk ik er nog een keer over na.'

En ze leek nu echt op King Kong.

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_42656672
Voor 100.000 deed ze het wel, eerst rijbewijs plastische chirurgie van buikje en borsten...ik moest bijna braken
Hangplek voor vrije gedachten
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:27:36 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_42656851
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:22 schreef Lady-night het volgende:
Voor 100.000 deed ze het wel, eerst rijbewijs plastische chirurgie van buikje en borsten...ik moest bijna braken
Precies walgelijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:42:41 #12
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42657288
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:36 schreef Mike1964 het volgende:

Jullie beloven Natasia ook haar te helpen zoeken naar een nieuwe baan. Hoe willen jullie dat doen?
“Ik zal in mijn radioprogramma een oproep doen aan alle luisterende werkgevers, en hun vragen Natasia aan te nemen. We hebben geen directiesecretaresses bij Q-Music, dus hier kan ze in elk geval niet aan het werk.”

Plannen jullie nog meer bevrijdingsacties?
“Nee. Ik vond haar de meest schrijnende moeder. Er is nog een andere moeder in de Gouden Kooi, maar haar kinderen zijn ouder en gezond. Natasia's zoon is ernstig ziek en haar dochter moest voor de camera hartverscheurend huilen. Als je als ouder weggaat om je gezin te onderhouden, voor je werk, dan begrijp ik dat. Maar ter meerdere glorie van jezelf vind ik onbegrijpelijk. Ga zes weken op vakantie als je rust nodig hebt, maar geef je kinderen niet het idee dat je in staat bent ze te verlaten. Ik zou dat zelf ook nooit doen. Het belang van mijn kinderen staat altijd voorop, dat moet ook, vind ik, als je die verantwoordelijkheid aangaat.”

Bron: Planet
Bij Q Music zoeken ze dus met spoed een typmiep
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:44:39 #13
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42657343
Wat een achterlijk verhaal.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_42657481
quote:
Ik hoop dat ze er als eennalaatste uit gaat
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:56:50 #15
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_42657712
quote:
Wat een gestoord wijf.

Maar bedenk wel hoe deze situatie waarin zij zit is ontstaan. Deze maatschappij is werkelijk ziek tot op het bot.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:04:15 #16
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42658015
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 22:56 schreef ErikT het volgende:
Deze maatschappij is werkelijk ziek tot op het bot.
Ik vraag me af waarom zij het dan zo moeilijk heeft
Dat past toch perfect bij elkaar?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:09:16 #17
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_42658203
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:04 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom zij het dan zo moeilijk heeft
Dat past toch perfect bij elkaar?
Zij is de uitwas, het resultaat...hoe je het ook noemen wilt.

Zo'n mens dat denkt dat geld en op TV zijn de hoogst haalbare doelen zijn in de wereld.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:14:31 #18
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42658382
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:09 schreef ErikT het volgende:

[..]

Zij is de uitwas, het resultaat...hoe je het ook noemen wilt.

Zo'n mens dat denkt dat geld en op TV zijn de hoogst haalbare doelen zijn in de wereld.
't Was rhetorisch bedoeld
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:16:32 #19
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_42658447
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 23:14 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

't Was rhetorisch bedoeld
Dat weet ik. Maar ik wilde het even zeggen
  Moderator maandag 16 oktober 2006 @ 11:14:56 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42717518
Natasia maakt weer eens nieuwe vrienden:

Ruzie op radio

Natasia laat vandaag aan Jeroen van Inkel, Q-Music, weten of ze het aanbod van 10.000 euro aanneemt. Het gesprek loopt niet helemaal zoals verwacht.
Natasia: “Goedemorgen Jeroen, hoe gaat het met u?” Ze laat weten het een superstunt te vinden: “Ik voel me nog belangrijker dan ik al ben.” Jeroen laat duidelijk weten dat het vooral om haar kinderen gaat. “Je hebt het hele weekend over de het aanbod kunnen nadenken. Wat doe je?”, vraagt de DJ.

“Ik ga je aanbod afwijzen”, laat Natasia weten. “Ik vind het heel lief, maar ik heb meer zekerheid in de Villa dan ik heb bij jou. Jij kan me geen baan bieden en wat ik wil bereiken kan ik beter hier.” De Surinaamse had in RTL Boulevard aangegeven meer geld te willen om de Villa te verlaten en daar is Jeroen wel benieuwd naar: “In wat voor context moet ik het zien dat je meer geld wil?” “Geld is voor mij geen prioriteit”, aldus de moeder. “Natasia is het belangrijkste in de Gouden Kooi en zij wil er als een nog betere moeder uitkomen dan ze al is!”

Het gesprek lijkt op zijn einde te lopen en Jeroen vraagt of Natasia nog wat tegen haar kinderen wil zeggen en dan komt Natasia zeer onverwachts uit de hoek.

Het gesprek krijgt een hele andere wending. “Voordat ik wat tegen mijn kinderen wil zeggen”, begint de moeder, “wil ik jou eerst nog wat vragen.” Jeroen is wel benieuwd: “Vraag maar Natasia.”
Dan steekt ze van wal: “Jij doet je voor als bezorgde papa, toch? Je hebt zoiets van je kinderen zijn ook jouw alles. Maar dan moet je mij eens vertellen, wat is nou erger: een moeder die een perfecte toekomst voor haar kinderen wil en daar ook een stap voor wilt nemen om bij ze weg te gaan en ze een jaar lang bij drie hele goede mama's en een goede vader achter te laten of een vader die zoiets heb van jongens ik trek het even niet meer, die raakt aan de drugs en de drank en laat zich opsluiten in Londen?"

Jeroen schrikt enorm van die aantijging en begrijpt het niet zo: “Wat is nou je vraag?”
Natasia verduidelijkt het nog eens: “Wat is belangrijker? Jij hebt jouw kindjes toch ook alleen gelaten. Jij was er toch even niet om voor je kindjes te zorgen?” Jeroen laat weten dat hij ze regelmatig kon zien en bovendien had ik een hele goede moeder die er was voor mijn kinderen. Zij was er op het moment dat ik het niet helemaal naar mijn zin had.” Natasia vindt dat dat voor haar niet anders is en gaat door met haar aanval: “De eerstvolgende keer dat je mij had willen helpen kom dan met wat zinnigs en heel mooi aanbod en niet met een soort reclamestunt!” Jeroen staat nog compleet achter zijn beslissing: “Ik vond het heel zinnig.” De aanval gaat door en uiteindelijk wordt het telefoongesprek zeer ongemakkelijk beëindigd. “Dag Jeroen!” Jeroen blijft verbaasd achter en laat weten eerst sympathie voor de moeder te hebben, maar dat die wel weg is nu. (talpa.tv)

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42718844
De lamme helpt de blinde, maar de blinde schopt tegen het goede poot en de lamme ligt op zijn bek.

En toch blijf ik een pleuris hekel hebben aan die trut, want een ziek kind achter laten dat kan er gewoon niet in bij mij.
  maandag 16 oktober 2006 @ 12:23:41 #22
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_42719045
ja... het was echt schitterend.... wat een doos is dit...

elke avond moet ik weer meekijken... en elke keer als ik haar hoor praten gaat die stem weer door merg en been.
zij valt voor mij in de categorie mensen die zich sowieso niet hadden mogen voortplanten.
vreselijk wijf.

Maar ik moet wel zeggen in haar gesprek... ze sprak het niet uit, maar het geld is nu belangrijker dan bij haar kinderen zijn.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_42719898
wat een trut zeg zat echt met open mond te luisteren vanochtend
pi_42719953
OMG! Ze is nog lomper dan ik al dacht.
Maar het zorgt wel voor heerlijke Televee.
pi_42720020
Vrije citaten:

N: "Maar ik ben blij met alle aandacht en.."
J: "De aandacht voor je kinderen Natasia!"
N: "Ja, maar aandacht voor mij gaat door naar mijn kinderen"

Het hele gesprek: http://www.q-music.nl/vid(...)andag%2016-10-06.mp3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')