Nee, maar lopen met een ontstoken blaar is echt nog veel onaangenamer. Als het even kan moet je het in laten drogen. Als het onverhoopt toch stuk mocht gaan kan je met jodium en pleisters aan de gang.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet als je er jodium en een pleister opdoet. Lopen met blaren is echt geen pretje.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:18 schreef pullup het volgende:
Ik hoef die pusvoeten van je niet te zien Micheline![]()
Ik doe het eerlijk gezegd ook niet, doorprikken dan, maar Mich deed het met een heel dun naaldje. Volgens mij is dan de kans op ontstekingen minimaal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, maar lopen met een ontstoken blaar is echt nog veel onaangenamer. Als het even kan moet je het in laten drogen. Als het onverhoopt toch stuk mocht gaan kan je met jodium en pleisters aan de gang.
Ze zaten ook tijdens de marathon tussendoor met hun voeten in het water, dat is ook heel onverstandig geweest, daar wordt je huid week van.
Dat valt eigenlijk nog wel mee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:24 schreef bbfakir het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo jammer heh, daarnet kwam ie de douche uit met zijn haar door de war. Stond hem echt vele malen beterquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:24 schreef kukeleku het volgende:
Etjen heeft een nieuwe diadeem gevonden.![]()
Klopt, al moet ik zeggen dat ik altijd zelf m'n blaren doorprik en er verder nooit last van heb dat de boel gaat ontsteken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, maar lopen met een ontstoken blaar is echt nog veel onaangenamer. Als het even kan moet je het in laten drogen. Als het onverhoopt toch stuk mocht gaan kan je met jodium en pleisters aan de gang.
Ze zaten ook tijdens de marathon tussendoor met hun voeten in het water, dat is ook heel onverstandig geweest, daar wordt je huid week van.
Ik doe dat wel altijd met een dunne naald, maar nog nooit ontstoken geweest..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik doe het eerlijk gezegd ook niet, doorprikken dan, maar Mich deed het met een heel dun naaldje. Volgens mij is dan de kans op ontstekingen minimaal.
Volgens mij ligt Tijn nog gewoon in bad, dus ik neem aan dat het Sabrina is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:28 schreef Bartoli het volgende:
is dat sa al die naast mo ligt? of was tijn er al eerst?
ik zie het toen ze naar andere stream overschakeldequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Tijn nog gewoon in bad, dus ik neem aan dat het Sabrina is.
Ik vind E10 echt een beetje verdacht doen de laatste weken.... ik denk dat ie hard op weg is om uit de kast te komen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |