al is het alleen om de drank alquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:16 schreef arneaux het volgende:
De weekopdracht is geslaagd. Ik gun t ze wel.
Weet niet wie vorig jaar de WO's beoordeelde, maar dat was dus niet degene die het dit jaar doet.....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:16 schreef arneaux het volgende:
Ik ook, was best pittig deze opdracht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:16 schreef arneaux het volgende:
over deze uitputtigsslag alcohol drinken is gegarandeerd ruziequote:
Goed gedaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, was best pittig deze opdracht.![]()
The winner takes it all![]()
![]()
![]()
Filtertje dervoor...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:16 schreef Frank-NL het volgende:
Wat een vet shot zo van boven, hoe maken ze die?
Hier hetzelfde. Gewoon goed gedaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, was best pittig deze opdracht.![]()
The winner takes it all![]()
![]()
![]()
Marcia omhelsde en werd gefeliciteerd door Jeroen en ze danste nog even met Tijn. Marlies ging gauw wat rust nemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:19 schreef Bartoli het volgende:
hahahaha ze feliciteerde elkaar en marcia en marlies werden links gelaten vlgs mij
absoluut, maar toch . . . .quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:20 schreef marbe het volgende:
Vind het toch wel knap hoor...
Micheline loopt strompelend fucking hell te fluisteren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:20 schreef pullup het volgende:
En nu gaat de vermoeidheid toeslaan
Als ik Jeroen was had ik Marlies boven op de bek gepakt. Tong erbij hoppa.... ha ha haquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Marcia omhelsde en werd gefeliciteerd door Jeroen en ze danste nog even met Tijn. Marlies ging gauw wat rust nemen.
Maar toch wat?quote:
Marcia wil populistisch zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:21 schreef Springveertje het volgende:
Marcia die kan niks anders dan in elke zin "Fucking" te zeggen.......... Wordt nou een beetje lomp!
Ja hè, nèt een stelletjequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:20 schreef BigBuzzz het volgende:
Lief hè, Mo en Tijn . . . . .
Laat het gezeur maar komen, zeker van de 3 M's......auw auw auw en die heeft dat gedaan en die is dom en dat is niet goed......kom maar kom maar kom maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:21 schreef Bartoli het volgende:
ow de 3 M's lopen al kreupel en gaan volgens mij beginnen met roddelen
Hoe weten de bewoners dar er zulke beelden gemaakt worden. (afgezien van dat ze de camera zie hangen).quote:
Overdreven,quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:22 schreef riri het volgende:
monique en tijn gingen gewoon nog door
Marcia is een aanstelster!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:23 schreef pullup het volgende:
Alle kommaneukers die de weekopdracht op basis van de bijregeltjes als mislukt beschouwden moeten nu eens opletten hoe zwaar het blijkt te zijn geweest.
Marcia kan niet eens meer lopen bijvoorbeeld
Lolquote:
Is zeker heel erg zwaar, daar twijfel ik niet aan, maar je stelt regels niet voor niets op.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:23 schreef pullup het volgende:
Alle kommaneukers die de weekopdracht op basis van de bijregeltjes als mislukt beschouwden moeten nu eens opletten hoe zwaar het blijkt te zijn geweest.
Rode wijn dus vanavondquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Allemaal kloons van Hilde ineens in het huis
Dan hadden ze in de eerste plaats de opdracht anders moeten formuleren, en in de tweede plaats niet moeten lopen brullen dat BB strenger dan ooit zou worden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:23 schreef pullup het volgende:
t Bereikt wel hoogtepunten he? Je wijvennijd?quote:
Regels zijn richtlijnen, men kan er dus vanaf wijken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:25 schreef BigBuzzz het volgende:
[..]
Is zeker heel erg zwaar, daar twijfel ik niet aan, maar je stelt regels niet voor niets op.![]()
In 48 uur 32 uur met mekaar dansen was blijkbaar nog niet genoeg!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:22 schreef riri het volgende:
monique en tijn gingen gewoon nog door
Punchlines rule!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:27 schreef berney het volgende:
[..]
Regels zijn richtlijnen, men kan er dus vanaf wijken.
Eerlijk is eerlijk ze hebben het toch maar gedaan.
En om hoeveel regels gaat het nou, een handje vol?
OKquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:25 schreef Bartoli het volgende:
@Martijn: wo is geslaagd stond op het scherm
Over Marcia heb ik nog nooit eerder wat negatiefs gezegd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Bereikt wel hoogtepunten he? Je wijvennijd?.
stond op schermquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Voorbarige TT. BB heeft nog niets gemeld.
Ach dat is de adrenaline omdat je t hebt gehaald. Kijk naar van die marathonlopers, die lopen het laatste stuk ook altijd behoorlijk door.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:27 schreef mazaru het volgende:
En in de vierde plaats, als die opdracht echt zo loodzwaar zou zijn geweest, dan hebben ze na afloop geen puf meer om voor de grap te gaan dansen.
Ik zou zeggen doe het zelf maar eens zo lang achter elkaar... dan was hetzelfde gebeurd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:24 schreef Springveertje het volgende:
[..]
Laat het gezeur maar komen, zeker van de 3 M's......auw auw auw en die heeft dat gedaan en die is dom en dat is niet goed......kom maar kom maar kom maar![]()
goh, Etienne houdt van vermoeidheid allemaal vocht vast in zijn gezicht...quote:
Heel goed bedacht was de opdracht gewoon niet. Dat kun je de bewoners niet verwijten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan hadden ze in de eerste plaats de opdracht anders moeten formuleren, en in de tweede plaats niet moeten lopen brullen dat BB strenger dan ooit zou worden.
En in de derde plaats zijn het allemaal jonge mensen, die tussendoor acht uur hebben kunnen slapen, ik heb wel zwaardere opdrachten gezien.
Heeft niks met kommaneuken te maken, maar met geloven wat er van te voren was gezegd![]()
Ik gún het ze wel hoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:17 schreef berney het volgende:
Wat sneu voor je Gert, maar ze hebben eerlijk gewonnen.
Dat zal ik de volgende keer eens zeggen als ik aangehouden wordt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:27 schreef berney het volgende:
[..]
Regels zijn richtlijnen, men kan er dus vanaf wijken.
Helemaal met je eens. Super inzetquote:Eerlijk is eerlijk ze hebben het toch maar gedaan.
Het waren er deze keer heel wat.quote:En om hoeveel regels gaat het nou, een handje vol?
shit, ik kan tot 21 uur niet meer kijken, en dan zullen ze al wel in dromenland zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:35 schreef T-lex het volgende:
DRANK!!!
Een foutje?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel goed bedacht was de opdracht gewoon niet. Dat kun je de bewoners niet verwijten.
Zo waren bijvoorbeeld die schoentjes al onmogelijk aan te houden voor 48 uur, laat staan dat daarop te dansen was.
De muziek was absoluut niet geschikt om te blijven stijdansen, terwijl ook het uit je hoofd leren van dat hele stel pasjes niet 24 uur, wat de bewoners kregen, maar op de gemiddelde dansschool voor de meeste mensen minimaal een jaar duurt.
Beide kun je de bewoners niet aanrekenen.
De bewoners reageerden op de extra aanwijzingen die ze van het scherm kregen correct en het is niet meer dan logisch dat je die lui niet laat doorgaan als ze ergens eerder al een foutje hebben gemaakt.
de massagetafelquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:35 schreef avonne het volgende:
moeten ze nu het eten in leveren of zo?
Van euforie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:37 schreef schatje het volgende:
Gaan Rik en Etiënne bekken?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:38 schreef Bartoli het volgende:
"we bouncen op die beat. we rampeneren op de vloer............."
Goed eten, eindelijk rust en een wijntje erbij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:39 schreef T-lex het volgende:
Wel makkelijk hoeven ze niet te koken en kunnen ze voor ze hun bed inkruipen (ga er nog steeds vanuit dat ze dat toch wel op tijd gaan doen vandaag) nog ff goed eten. Das ook al ff geleden voor ze.Goeie actie van BB.
Mwa. Eerlijk gezegd denk ik dat die zo liggen te slapen. Weinig rust, nu lekker warm eten, alchohol. Nah, die liggen voor 12 in bed.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:37 schreef avonne het volgende:
avondeten erbij, dat is wel erg tof van BB
En die bezemsteel als vervoermiddel is ook heel milieuvriendelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:40 schreef schatje het volgende:
Marlies heeft toch ook haar goede dingen hè? Toch wel fijn dat ze aan het welzijn van de varkentjes en de koeitjes denkt.
hahahaha ja daar liegen ze ook tot het barstquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:42 schreef Fikkert het volgende:
Marlies hoeft zich niet druk te maken over een baan na BB,.. ze wordt zo aangenomen bij een tel-sell programma !!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:41 schreef Gert het volgende:
"Zal ik twee flessen wijn openmaken?"
Minimaal Tijn, minimaal.
Zieltjes winnen bedoel je.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:40 schreef schatje het volgende:
Marlies heeft toch ook haar goede dingen hè? Toch wel fijn dat ze aan het welzijn van de varkentjes en de koeitjes denkt.
welke van de 4? maar zo te zien bedoel je Moquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:44 schreef Lady-night het volgende:
M zit boos te kijken
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En die bezemsteel als vervoermiddel is ook heel milieuvriendelijk.
iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
welke van de 4? maar zo te zien bedoel je Mo
Ik vind haar helemaal een beetje dozigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:55 schreef JufJoop het volgende:
Ik vind die haren van Micheline echt geen succes... het ziet er een beetje dozig uit![]()
Rik dan he dus dat kan welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:59 schreef BigBuzzz het volgende:
Tijn en E10 lekker zamen in bad ?
excuses, effe verkeerde naam getypt . . .quote:
Troost je. Zo is ze normaal ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:07 schreef riri het volgende:
marlies heeft een hersenbeschadiging opgelopen door dat dansen denk ik....reageert heel raar op alles
Tuurlijk, de toekomstige zwagertjes doen vanaf nu alles samen, ook nomineren op een anderquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:59 schreef BigBuzzz het volgende:
Tijn en E10 lekker zamen in bad ?
Niet als je er jodium en een pleister opdoet. Lopen met blaren is echt geen pretje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:17 schreef tonja het volgende:
Ze moet die blaren niet doorprikken! Dan komt er allemaal vuiligheid onder en gaat het ontsteken. Dat gaat heel pijnlijk worden.
Hmm...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:18 schreef pullup het volgende:
Ik hoef die pusvoeten van je niet te zien Micheline![]()
Nou enquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:17 schreef tonja het volgende:
Ze moet die blaren niet doorprikken! Dan komt er allemaal vuiligheid onder en gaat het ontsteken. Dat gaat heel pijnlijk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |