iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
welke van de 4? maar zo te zien bedoel je Mo
Ik vind haar helemaal een beetje dozigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:55 schreef JufJoop het volgende:
Ik vind die haren van Micheline echt geen succes... het ziet er een beetje dozig uit![]()
Rik dan he dus dat kan welquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:59 schreef BigBuzzz het volgende:
Tijn en E10 lekker zamen in bad ?
excuses, effe verkeerde naam getypt . . .quote:
Troost je. Zo is ze normaal ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:07 schreef riri het volgende:
marlies heeft een hersenbeschadiging opgelopen door dat dansen denk ik....reageert heel raar op alles
Tuurlijk, de toekomstige zwagertjes doen vanaf nu alles samen, ook nomineren op een anderquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:59 schreef BigBuzzz het volgende:
Tijn en E10 lekker zamen in bad ?
Niet als je er jodium en een pleister opdoet. Lopen met blaren is echt geen pretje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:17 schreef tonja het volgende:
Ze moet die blaren niet doorprikken! Dan komt er allemaal vuiligheid onder en gaat het ontsteken. Dat gaat heel pijnlijk worden.
Hmm...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:18 schreef pullup het volgende:
Ik hoef die pusvoeten van je niet te zien Micheline![]()
Nou enquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:17 schreef tonja het volgende:
Ze moet die blaren niet doorprikken! Dan komt er allemaal vuiligheid onder en gaat het ontsteken. Dat gaat heel pijnlijk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |