Was inderdaad best tof, alleen jammer dat die Pauw & Witteman zich niet even wat verdiepen in het onderwerp. Gelukkig was Gonny er nog voor wat jolijt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:41 schreef MarkzMan_X het volgende:
Gisteren Armin van Buuren @ Pauw & Witteman gezien? Was wel aardig... Hij ging zelfs nog "mixen" daar in de studio.
ja, was wel leuk om te zien! hij zat er ook lekker zenuwachtig bij...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:41 schreef MarkzMan_X het volgende:
Gisteren Armin van Buuren @ Pauw & Witteman gezien? Was wel aardig... Hij ging zelfs nog "mixen" daar in de studio.
Ja zeker, de HMH ben ik wel weer bij, maar in hoeverre is dit zeker dan? Heb er nog nergens iets over gelezen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad... HMH is heilig en de asta is me wat te druk denk met Tiesto. Ik begreep dat het toen HP er geweest was echt gekkenhuis was. Wel tof om tiesto eens in een kleinere tent te zien draaien.
Denk niet dat Menno daarvoor betaald heeft hoor, gewoon een knaapje van Solarize (waarmee Intuition feesten organiseert) die voor de lol gefillmd heeftquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:58 schreef Xantra het volgende:
[..]
matig filmpje, totaal geen tempo in, ik hoop voor menno dat die er geen 800 euro voor heeft neergelegd![]()
over filmpjes gesproken: http://www.filmers.nl/forum/viewtopic.php?t=720 downl dit filmpje eens, heb ik gemaakt voor school, duurt niet lang en is de moeite waard![]()
Ja, dat was echt zo van: het is zo, wij hebben gelijk en we geven je geen ruimte voor een fatsoenlijk weerwoord. Redelijk triest dus van P&Wquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:22 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja, was wel leuk om te zien! hij zat er ook lekker zenuwachtig bij...
Alleen wel ronduit kut dat wederom de nadruk op drugs wordt gelegd. "99% van je publiek zit aan de drugs"
ja rot toch op zeg, kom eens gewoon kijken voordat je conclusies trekt!
maargoed, daarvan afgezien was het best een tof stukje interview.
hehe, dat bedrijf is gelinked en daar staat 800 euro voor, maar zal idd niet betaald zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja zeker, de HMH ben ik wel weer bij, maar in hoeverre is dit zeker dan? Heb er nog nergens iets over gelezen.
[..]
Denk niet dat Menno daarvoor betaald heeft hoor, gewoon een knaapje van Solarize (waarmee Intuition feesten organiseert) die voor de lol gefillmd heeft
Leuk filmpje trouwens. Ik miste alleen naast het boefje de andere figuren
[afbeelding]
Mooi gebaar, toch!quote:On December 25th, Armin will celebrate the big three 0 and that's reason enough to throw him a huge party.
Because Armin sees you all (All his forum members) as his biggest fans he would like you to have dinner with him on this special day. He asked us to organise a big party with the opportunity for you to have dinner with him and to let you all know first, and so we did!!
This evening (October 25th 2006) or otherwise first thing in the morning there will be a link at the Armada site (www.armadamusic.com or use this direct link) where you are able to buy some tickets and find some more information about this great party. There are different types of tickets, normal tickets and tickets which include dinner with Armin. We only have a limited amount of tickets available for dinner, 140, so you have to act fast!!
* Gift tip: Armin's hart goes out to all children suffering from cancer. If you would like to give him a present please make your donation to the KiKa foundation. At the location there will be a possibility to make your donation.
For more information sent your question to info@armadamusic.com
As Armin wishes, you all are the first to know so grab this opportunity..
We hope to celebrate with you,
Kind regards, Armada Music Crew
Schandalig dat die er nu pas in komt (mocht die lijst waar zijn). Deze man heeft al aardig zijn sporen verdient wat mij betreft (Plastikman - Spastik, anyonequote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:15 schreef jackson het volgende:
"22. JOHN ACQUAVIVA – Highest New Entry "
Dan doe je goeie zaken zeg.... Menno ook trouwens als de lijst klopt op plaats 72
Volgens mij is Plastikman Richie Hawtin.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:27 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Schandalig dat die er nu pas in komt (mocht die lijst waar zijn). Deze man heeft al aardig zijn sporen verdient wat mij betreft (Plastikman - Spastik, anyone)
Nee, Richie Hawtin is Plastikman!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:03 schreef Stupide het volgende:
[..]
Volgens mij is Plastikman Richie Hawtin.
Waarom PvD op 1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:35 schreef hp22 het volgende:
http://forum.djmag.com/viewtopic.php?t=7709
Dit zou wel eens de dj mag lijst van dit jaar kunnen zijn, ik post echter alleen nog de link want het is elk jaar hetzelfde liedje met die lijst, vannacht pas de officiële uitslag
Er stemmen nog 217.101 mensenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom PvD op 1? Ik bedoel, ik heb niks van hem gehoord dit jaar.
ja, hoera!quote:
schandalig!quote:
Knaapje van Pig & Dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:57 schreef Messenga het volgende:
Who the fuck is DJ Dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |