supertof fillmpje zeg! een mooie avond it wasquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:39 schreef Veersesmurf het volgende:
Hier een filmpje van Intuition Invites.
In het laatste stukje film kun je nog wat CTTers zien![]()
zooo kut dat ik er nie kan zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:03 schreef jackson het volgende:
Back one again with Incredible
- Airwave (BE)
- Intercity & Extrema (swe / nl)
- Joni Ljunqvist (swe)
- Christian Slater & Soliqiud (hon/hon)
Ben niet eens in beeldquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:15 schreef DreamAway het volgende:
[..]
supertof fillmpje zeg! een mooie avond it was![]()
kheb zelfs mezelf nog ff ontdekt!![]()
maar overal aankondigingen behalve bij Tom S...waarom slaan ze nou standaard de eerste over?![]()
schande ja!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:23 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ben niet eens in beeldAlleen naast Jon ff... Je hoort nog net de sean tyas plaat waar ik mee eindigde.
Zonde idd, maar jouw tijd komt nog welquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:23 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ben niet eens in beeldAlleen naast Jon ff... Je hoort nog net de sean tyas plaat waar ik mee eindigde.
Jij moet niet zeuren.... 2500 euro is best netjes voor een uurtje openen ja!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:23 schreef Tomaz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:29 schreef Veersesmurf het volgende:
Ga je trouwens in Shanghai draaien in januari, of is het gewoon een leuke reis?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Achter Jack Bauer aan en dan een setje voor em draaien![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Achter Jack Bauer aan en dan een setje voor em draaien![]()
Het geld is niet waar ik het voor doe! The crowd entertainen is mijn doel! Daarnaast ging daar nog belasting vanaf...quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren.... 3500 euro is best netjes voor een uurtje openen ja!
Tering... die fee van jou stijgt per maaltijd die je eet ofniet ?! Hell zegquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:37 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Het geld is niet waar ik het voor doe! The crowd entertainen is mijn doel! Daarnaast ging daar nog belasting vanaf...
die 2e track is monsterlijk zegquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:37 schreef jackson het volgende:
now playing: DJ Tiesto - 2006-10-21 - Live @ Paradiso "Magik Muzik Night"
Heel bizar hoe hij "loving arms" inmixed..... bizar goed, laat dat helder zijn. Mijn god wat een dikke set van deze man weer...
misschien ben ik er wel bijquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:06 schreef DreamAway het volgende:
en het is officieel:
TIëSTO - IN SEARCH OF SUNRISE
[afbeelding]
Tiësto, Le Blanc, Menno de Jong
kuch kuchquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:24 schreef scarefreak het volgende:
Mooi dat thijs weer wat meer in eigen land draait
ohja?quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:58 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik wacht wel een weekje, dan staat hij in de HMH hoop ik (allebei nog niets geboekt)
Inderdaad... HMH is heilig en de asta is me wat te druk denk met Tiesto. Ik begreep dat het toen HP er geweest was echt gekkenhuis was. Wel tof om tiesto eens in een kleinere tent te zien draaienquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:58 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik wacht wel een weekje, dan staat hij in de HMH hoop ik (allebei nog niets geboekt)
Na het horen van het stukje van de set van Paradiso heb ik er ook wel weer zin in. Hij komt elk jaar ook wel een keer langs in The Palace in Groningen, en dit jaar is hij nog niet geweestquote:Op maandag 23 oktober 2006 23:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad... HMH is heilig en de asta is me wat te druk denk met Tiesto. Ik begreep dat het toen HP er geweest was echt gekkenhuis was. Wel tof om tiesto eens in een kleinere tent te zien draaien.
matig filmpje, totaal geen tempo in, ik hoop voor menno dat die er geen 800 euro voor heeft neergelegdquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:39 schreef Veersesmurf het volgende:
Hier een filmpje van Intuition Invites.
In het laatste stukje film kun je nog wat CTTers zien![]()
Lol, goed filmpje!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:58 schreef Xantra het volgende:
[..]
matig filmpje, totaal geen tempo in, ik hoop voor menno dat die er geen 800 euro voor heeft neergelegd![]()
over filmpjes gesproken: http://www.filmers.nl/forum/viewtopic.php?t=720 downl dit filmpje eens, heb ik gemaakt voor school, duurt niet lang en is de moeite waard![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |