Ebayquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:38 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Ik ook. Wel leuk dat alles nu op 1 album staat... maar nie echt verrassend nee![]()
iemand trouwens enig idee waar ik hier in Nederland Reflections van Paul van Dyk nog kan bestellen?
hij is bijna nergens meer leverbaar!![]()
bol.comquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:38 schreef DreamAway het volgende:
[..]
iemand trouwens enig idee waar ik hier in Nederland Reflections van Paul van Dyk nog kan bestellen?
hij is bijna nergens meer leverbaar!![]()
daar issie dus niet leverbaar!quote:
Hm... dan zal ik daar eens rond gaan kijken binnenkort. Tis echt tijden geleden dat ik vinyl gekocht hebquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:47 schreef DreamAway het volgende:
wat een hoop mooie vinyltjes staan daar overigens te koop zeg...![]()
Ik las al geruchten op PF dat Sharam niet kon die dag. Nu is het zeker, geen deep dish vanavond in de Panamaquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:17 schreef jackson het volgende:
This is Yoshitoshi · Amsterdam Dance Event !
Wat zou ik daar graag heen gaan in de Panama. Andere mensen die plannen hebben daar heen te gaan ?!
Line-up
Main Room 1
Deep Dish
Rene Amesz
Sander Kleinenberg
Studio: Therapy Works
Bart Thimbles
Monte la Rue
Svendex
Goede artiesten ?! Noem eens voorbeelden en waarom zijn ze zo goed dan?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:22 schreef Tomaz het volgende:
Ik vind 'm vet die line-up van Intuition zeg! Heerlijk vernieuwend en goede artiesten!
O'Callaghan is gewoon een held qua reputatie, of 't je smaak is of niet. Net als Giuseppe Ottaviani. Ik hou nog altijd van de wat stevigere Vandit sound, altijd gedaan ook. Misja en Menno vind ik allebei goed en leuk voor de line-up. Cliff Coenraad doet me niet zoveel, maar nooit gezien verder dus vernieuwend. En in de foyer geeft Menno opnieuw talent de kans! Tim Nokx is een bekende van CC. Storyteller heeft dikke remixen en Sied van Riel is inmiddels ook geen onbekende meer. Ik bewonder een organisatie als Intuition enorm met zo'n instelling, vandaar dus toffe line-up!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Goede artiesten ?! Noem eens voorbeelden en waarom zijn ze zo goed dan?
Dit ben ik 100% met je eens!!!!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:05 schreef Tomaz het volgende:
Ik bewonder een organisatie als Intuition enorm met zo'n instelling.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:59 schreef DreamAway het volgende:
even mededeling:
Armada Label Night : Armin & Remy b2b
voor diegenen die gaan, verheug je erop!![]()
quote:Martijn says:
ik ben gepwnd
Martijn says:
UPDATE:
For those who were planning on coming to the Armada Label Night at the Ocean Diva or have already bought a ticket, we’ve got a huge surprise!
Armin van Buuren will make his appearance at the Armada Label Night upcoming Saturday, October 21st. Together with DJ Remy Armin will spin a B2B set!
tja de namen doen me weinig, Tim kan wel leuk draaien trouwen, heb wel van hem gewonnen in een online dj contestquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:05 schreef Tomaz het volgende:
[..]
O'Callaghan is gewoon een held qua reputatie, of 't je smaak is of niet. Net als Giuseppe Ottaviani. Ik hou nog altijd van de wat stevigere Vandit sound, altijd gedaan ook. Misja en Menno vind ik allebei goed en leuk voor de line-up. Cliff Coenraad doet me niet zoveel, maar nooit gezien verder dus vernieuwend. En in de foyer geeft Menno opnieuw talent de kans! Tim Nokx is een bekende van CC. Storyteller heeft dikke remixen en Sied van Riel is inmiddels ook geen onbekende meer. Ik bewonder een organisatie als Intuition enorm met zo'n instelling, vandaar dus toffe line-up!
Ja klopt! Hear you nowquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Tomaz het volgende:
Hoe grappig! Ik hoor net dat dj Hooligan, mij bekend van z'n closing sets op Nature One, ook Da Hool is, van natuurlijk Meet her at the love parade.
Heerlijk die feitjes waar je na jaren achterkomt!
Zo zit Project Medusa, van het fijne Moonshine (Exor mix), achter de Soca Boys.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Tomaz het volgende:
Hoe grappig! Ik hoor net dat dj Hooligan, mij bekend van z'n closing sets op Nature One, ook Da Hool is, van natuurlijk Meet her at the love parade.
Heerlijk die feitjes waar je na jaren achterkomt!
blijft vet!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Tomaz het volgende:
Meet her at the love parade.
Cool! Dan kom je wel wat bekende tegen weer denkquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:36 schreef DreamAway het volgende:
anders hoor je net even van een collega dat ze gastenplekken heeft voor vonyc sessions vanavond...en dat ze zelf niet meer gaat!![]()
of ik op haar naam wil.... uhuh!!!
WTF, die Jordi Bouman is een gast die meedeed aan een Contest in de Panama waar ik destijds geweest ben. Kerel draaide geweldig toen. Die doet dus leuke zaken mag gezegd wordenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:48 schreef jackson het volgende:
22:00 - 23:00: Jordi Bouman
23:00 - 02:00: Markus Schulz
02:00 - 05:00: Paul van Dyk
Ik verwacht dat het Tomaz moet zijn geweest want op dat moment stond ik bij Tiefschwarzquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:00 schreef MarkzMan_X het volgende:
Leuk die voicemails: Ghostbusters theme! überplaat is dat. Wie belde me eigenlijk??
van hem had mn collega dat plekje gekregen, heb em helaas niet gezien! heb ook echt nog nooit iets van em gehoord! maar dat zal misschien wel veranderen dan!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:03 schreef jackson het volgende:
[..]
WTF, die Jordi Bouman is een gast die meedeed aan een Contest in de Panama waar ik destijds geweest ben. Kerel draaide geweldig toen. Die doet dus leuke zaken mag gezegd worden. Hij heeft gespinned met: Remy, james holden ,ozgur can en erick e !!!!!!
Meldt! Budapest herinneringen kwamen weer naar boven!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:00 schreef MarkzMan_X het volgende:
Leuk die voicemails: Ghostbusters theme! überplaat is dat. Wie belde me eigenlijk??
LIVE of dj-set?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het Tomaz moet zijn geweest want op dat moment stond ik bij Tiefschwarz
Wat een feest.... eigenlijk zoveel dikker dan trance maar de afwisseling doet het em denk ik!!!! Mijn god wat een avond, ongekend!
1 2 3 4 5 | Maurizio "M5" (Maurizio) Rodamaal "Insomnia (Ame Remix)" (Buzzin Fly) Jerome Sydenham & Dennis Ferrer "The Back Door" (Ibadan) Mr V "Jus Dance (Quentin Harris Remix)" (Vega) |
Was een DJ set van Basti. Dus ze waren er niet allebei. Extreem vet!!!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:35 schreef Xantra het volgende:
[..]
LIVE of dj-set?
beide is 9 van de 10 keer super van hun, heb ze nog nooit live gehoord, maar dam qua setjes wat ik van ze hoor is altijd supervet![]()
Chris Willis - My Freedom (Splashfunk & Funky Junction Electro Remix)quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Meldt! Budapest herinneringen kwamen weer naar boven!![]()
Jerome Sydenham & Dennis Ferrer - The Back Door, had hem in setje van digweed een tijd terug gehoord dacht ik, ik kan nog steeds geen goede versie vinden, alleen maar rips...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef jackson het volgende:
Ik heb even een ID vraagje... Gisteravond weer knetterhard staan spacen op verschillende minimal deunen en verbazingwekkend hoorde ik af en toe bekende platen voor me, zoals deze: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/tune.mp3.
Ik zou alleen graag de titel weten. Dit stukje komt uit een essentialmix van Ame. Aan de tracklst te zien en de tijd waarop het in de liveset zit zou het 1 van de volgende platen kunnen zijn:
[ code verwijderd ]
Mijn dank vooraf![]()
Dat je een held bent!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:46 schreef Xantra het volgende:
[..]
Jerome Sydenham & Dennis Ferrer - The Back Door, had hem in setje van digweed een tijd terug gehoord dacht ik, ik kan nog steeds geen goede versie vinden, alleen maar rips...
heb wel die ame remix van insomnia en 640 (original mix+marlon edit) voor je, luister ik al tijdje, zijn super![]()
vraag maar op msn![]()
Ja die ga ik zo even checken!quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:28 schreef jackson het volgende:
now playing: Amsterdam Dance Event 2006 - Roog-10-21-2006
Super dikke set... helaas niet zo lang. Wat een held!
Leuk filmpje! Ook net of Tom S daar naast Jon O'Bir stond maar dat zal wel nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:39 schreef Veersesmurf het volgende:
Hier een filmpje van Intuition Invites.
In het laatste stukje film kun je nog wat CTTers zien![]()
Kan het me niet voorstellen idd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:03 schreef hp22 het volgende:
Leuk filmpje! Ook net of Tom S daar naast Jon O'Bir stond maar dat zal wel niet
Jawel hoor, dat is 'm! Zijn goeie vrienden die twee.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:03 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja die ga ik zo even checken!
[..]
Leuk filmpje! Ook net of Tom S daar naast Jon O'Bir stond maar dat zal wel niet
Die tom s is wel cool ja... eindelijk zijn haar er ook af. Hij schijnt trouwens op fok! te zitten onder 1 van zijn schuilnamenquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:06 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat is 'm! Zijn goeie vrienden die twee.
ach ik vind het maar een sukkelquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Die tom s is wel cool ja... eindelijk zijn haar er ook af. Hij schijnt trouwens op fok! te zitten onder 1 van zijn schuilnamen. Volgens mij organiseerd hij ook feesten
.
als je wat vind moet je dat naar de politie brengen, dat weet je toch?quote:
Jammer dat ze maar een half uur uitgezonden hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:37 schreef jackson het volgende:
now playing: DJ Tiesto - 2006-10-21 - Live @ Paradiso "Magik Muzik Night"
Heel bizar hoe hij "loving arms" inmixed..... bizar goed, laat dat helder zijn. Mijn god wat een dikke set van deze man weer...
Idd, maar t klinkt echt waanzinnig goed zeg, heerlijke overgangen ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:48 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Jammer dat ze maar een half uur uitgezonden hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |