idd een tof filmpje!quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:52 schreef hp22 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Nh1C0prGaGk&eurl=
Erg vet gemaakt, God is a dj
Yep, van 1 van de beste mix CD'squote:Op zondag 15 oktober 2006 17:37 schreef Xantra het volgende:
[..]
is een hele oude toch, heb hem dacht ik op whitelabel
Of de dag erna:quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:17 schreef jackson het volgende:
This is Yoshitoshi · Amsterdam Dance Event !
Wat zou ik daar graag heen gaan in de Panama. Andere mensen die plannen hebben daar heen te gaan ?!
Line-up
Main Room 1
Deep Dish
Rene Amesz
Sander Kleinenberg
Studio: Therapy Works
Bart Thimbles
Monte la Rue
Svendex
Aankomende donderdag.... opzich ziet die party van HP22 er ook monster vet uit. Als je meegaat donderdag lijkt me dat primaquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:20 schreef Xantra het volgende:
wanneer is het, ik wil wel mee
oei! heb vrijdagochten 9.50 tentamen, dacht dat het zaterdag ergens wasquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Aankomende donderdag.... opzich ziet die party van HP22 er ook monster vet uit. Als je meegaat donderdag lijkt me dat prima. Denk alleen niet dat er veel andere mee zullen gaan
http://partyflock.nl/party/73005.html
Ik vind 10101 en Idiot erg vet, de rest matig. Het album duurt maar 45 min en dan zit er nog een track met niks anders dan stilte tussen, tsja, had wel iets uitgebreider gemogen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:39 schreef jackson het volgende:
Nieuwe album van James Holden![]()
![]()
"The idiots are winning"... Hele vage sound maar wel erg vet!
Nu niet echt een trance-album ofzo maar dat is logisch met Holden.
Die 20sec durende track.... niet helemaal stilte maar erg wazig ietsen die 2min stilte is wat vaag ja maar wel weer cool ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:50 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik vind 10101 en Idiot erg vet, de rest matig. Het album duurt maar 45 min en dan zit er nog een track met niks anders dan stilte tussen, tsja, had wel iets uitgebreider gemogen wat mij betreft.
Die Sied van Riel zit bij een agency waar ik wel eens wat geboekt heb ofzo, verder zegt het me weinig. Storyteller ken ik alleen van remixen en Tim Nokx nooit van gehoord. Wat betreft de mainzaal zou ik me wel kunnen vermaken bij Menno & Misja. Nu vind ik Menno & Misja niet echt de moeite waard om naar de Asta te komen. Volgens mij hebben ze als "stunt" die Giuseppe Ottaviani maar die doet me qua producties toch bijzonder weinig. Bij de echte trancefreaks op het moment is hij wel geliefd net als JoC denk ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:44 schreef hp22 het volgende:
Intuition Invites
-info-
Kan nou niet zeggen dat ik dit een geweldige line-up vind...
Als ik Den Haag had gewoont was ik zoiezo ff komen kijken, maar om hier nou naar toe te reizen vind ik wat ver (gaan)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:44 schreef hp22 het volgende:
Intuition Invites
Kan nou niet zeggen dat ik dit een geweldige line-up vind...
Precies, en ik ga dan al naar Marco V.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:58 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Als ik Den Haag had gewoont was ik zoiezo ff komen kijken, maar om hier nou naar toe te reizen vind ik wat ver (gaan)
Line-up vind ik overigens wel gaaf, voor dat geld ook...![]()
hm ik ben er waarschijnlijk wel! vind de line-up wel ok! ben er wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:44 schreef hp22 het volgende:
Intuition Invites
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:38 schreef jackson het volgende:
Bij de echte trancefreaks op het moment is hij wel geliefd net als JoC denk ik.
Dat dusquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:16 schreef DreamAway het volgende:
[..]
hm ik ben er waarschijnlijk wel! vind de line-up wel ok! ben er wel benieuwd naar!![]()
heeft mijn site gemaakt en releast op Ferry's Flashover labelquote:
Ik ook. Wel leuk dat alles nu op 1 album staat... maar nie echt verrassend neequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik zag de tracklist laatst ook, ik had er wel meer van verwacht eigenlijk...
Gewoon even de bakken bij de Free Record Shop of Music Store doorploegen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:38 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Ik ook. Wel leuk dat alles nu op 1 album staat... maar nie echt verrassend nee![]()
iemand trouwens enig idee waar ik hier in Nederland Reflections van Paul van Dyk nog kan bestellen?
hij is bijna nergens meer leverbaar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |