Dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee, het is niet verfilmd.
De vraag ag ook worden geparkeerd, of ik verander de vraag.
Ik denk makkie. Jammer dat jullie het boek niet kennen, het is echt een heel gaaf boek.
Meestal geeft men dan het antwoord en maakt een nieuwe vraagquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Nee, het is niet verfilmd.
De vraag ag ook worden geparkeerd, of ik verander de vraag.
Ik denk makkie. Jammer dat jullie het boek niet kennen, het is echt een heel gaaf boek.
Het vorige topic is nog niet geteld, maar ik weet ook niet of ik daar vandaag nog tijd voor heb.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:32 schreef Homdeck het volgende:
Ik ben weer naar mijn vertrouwde 4e plek opgeklommen zie ik
Nee, die niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:54 schreef TrickyDick het volgende:
Poe ... Gamma ?!?!
Dat was toch soortelijke warmte dichtheid?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:57 schreef Frosti het volgende:
rho?
Juistem, dit teken zocht ik.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:58 schreef Feldhofer het volgende:
λ
Lambda.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:00 schreef MarkPeterse het volgende:
labda
hmmm te laat
iedereen trouwens!
Ahem, je kon wel eens gelijk hebbenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was toch soortelijke warmte dichtheid?
λαβδα heet die letter hoor....quote:
hey. weer aan het werk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
En bouwmaterialen haal je bij de Gamma. Dus...
hoi
door de voeten in het cement te plaatsen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja. Opstart van een nieuw magazijn in een oud bedrijf. Heeft nog veel voeten in de aarde want het bedrijf werkt iedereen tegen...
Zal wel een garagebedrijf zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja. Opstart van een nieuw magazijn in een oud bedrijf. Heeft nog veel voeten in de aarde want het bedrijf werkt iedereen tegen...
Nee, door botweg te weigeren om oude voorraad te (laten) verplaatsen naar nieuwe locaties (met eventueel hun locatiecodes). Om gillend gek te worden. Stelletje bejaarden daaro.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
door de voeten in het cement te plaatsen?
MarkPeterse +1quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:10 schreef MarkPeterse het volgende:
carl benz
Ik wist de voornamen sowieso niet, maar deed hij dat niet samen met Daimler ??quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:11 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
MarkPeterse +1
Das de juiste Benz ja
Wat een smerige weide zeg....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb even wat oude topics zitten doorlezen en mij viel een vraag over het leesplankje op.
Het antwoord was niet correct.
Ziehier het juiste antwoord:
[afbeelding]
Later pas.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:13 schreef TrickyDick het volgende:
[..]
Ik wist de voornamen sowieso niet, maar deed hij dat niet samen met Daimler ??![]()
mmmh Thanks !!!quote:
maar hoe bepaal je de afstand van een signaal?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat zeg ik: Aangezien de satellieten op een vaste plek hangen, kan je apparaatje de afstand van de uitgezonden signalen bepalen. Hoe meer signalen, hoe duidelijker.
Vaste afstand delen door tijd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:18 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
maar hoe bepaal je de afstand van een signaal?
Roofingburner +1quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Het signaal wordt weggestuurd met een tijdcode zodat de ontvanger kan zien hoe lang het signaal erover heeft gedaan om het te bereiken?
Jah, dat was natuurljik niet zo moeilijk, maar het is écht heel moeilijk om een goede vraag te stellen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef Etcetera het volgende:
John F Kennedy
Die synct die weer aan de hand van de redundancy van de satellieten. Als je bijvoorbeeld 6 satellieten hebt, kan je aan de hand van die data weer de juiste tijd afleiden....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Ineens bedacht ik me dat ik bij mijn navigatiesysteem ook nooit de tijd hoef in te stellen. Dat weet ie al. Evengoed knap die dingen toch.
Volgende vraag:
Welke politicus werd wereldberoemd in Berlijn door zich ongewild te vergelijken met een roombroodje
Was er net over aan het lezen op Geenstijl.nlquote:
leoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:36 schreef MarkPeterse het volgende:
galilei
Bedoelde je Galileo en was die i een typfout of bedoelde je gewoon Galileiquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:36 schreef MarkPeterse het volgende:
galileo dus eigenlijk
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:36 schreef Etcetera het volgende:
galileo
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:48 schreef vipergts het volgende:
1 op 10 miljard
Bronquote:...de kans dat twee mensen hetzelfde DNA-profiel hebben, een op de 10 miljard is, ofwel zo goed als nul. DNA-analysecentra werken bij voorkeur met zogenaamde kernhoudende lichaamscellen. Die komen voor in al het levende materiaal van het lijf, zelfs in speeksel en snot. De kans dat twee mensen hetzelfde DNA-profiel hebben, een op de 10 miljard is, ofwel zo goed als nul.
hindoe ...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:14 schreef Frosti het volgende:
Een Indische godheid?
Ganesha eigenlijk.... goed hoor, ik had het niet geweten. Ik wilde er gewoon een vraag over stellen en heb in google gezocht naar "elephant hindu"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:13 schreef TrickyDick het volgende:
Ganish
ik had het begrepenquote:
Je bent een beetje laat, die vraag is al beantwoordquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
Galileo Galilei?
Homdeck +1quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:32 schreef Homdeck het volgende:
Huygens?
MarkPeterse +1quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:39 schreef MarkPeterse het volgende:
keynes
Is zeker van voor de jaartelling ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Komop... Die is toch heel bekend? Dacht ik...
Dat is pas bijna 20 jaar voor mijn geboortequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ligt eraan waar jouw jaartelling begint. Deze is pas uit 1969 hoor...
Welke van de vier?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:07 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's die kreuner, maar hoe ie heet.
Ja, het is een mannetje, maar waaruit bestaat hij (en tevens zijn hele leefwereld)?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
luomo? (fonetisch)
en ik kan het me voorstellen dat dat wat tegenvalt ja
Nog even voortborduren op dat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
lijntjes...ligne ofso?
Mijn Italiaans gaat niet zover
Zie edit met de reden waarom. Niet boos zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:54 schreef Homdeck het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Nembrio het punt verdient. ik heb maar 2 letters veranderd aan zijn post.
wat jij wilquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zie edit met de reden waarom. Niet boos zijn.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zie edit met de reden waarom. Niet boos zijn.
nee 1 slagquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:59 schreef RoofingBurner het volgende:
162
ik kan er meer makenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, een slag. Let's see, Boer (20), 9 (14), Aas (11), 10 (10) dus 55 punten.
komt idd niet veel voor, maar het is theoretisch mogelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Tuurlijk, met twee azen, dan kom je op 56 punten. Stom van me.
Is trouwens een slag die nooit voorkomt, maar ja.
Ja, je bedoelt 4 Boeren, da's 200 punten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:04 schreef Homdeck het volgende:
[..]
komt idd niet veel voor, maar het is theoretisch mogelijk.
maar je vergeet nog iets dat geen roem is, maar wel punten oplevert.
nee da's roemquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:07 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ja, je bedoelt 4 gelijke plaattjes, da's 100 punten.
het blijft roemquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:08 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb mijn antwoord geedit.
ik speel amsterdams.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:13 schreef RoofingBurner het volgende:
Nou, ik klaverjas al jaren heb het inderdaad vroeger thuis geleerd, maar verder dan mijn antwoorden kom ik niet.
Welke variant speel je eigenlijk? Daar zit ook verschil in weet je.
Juist, ben je toch slimmer dan ik. Inderdaad dat was een mogelijkheid waar ik niet aan dacht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik speel amsterdams.
jij krijgt het punt, omdat ik zo weg moet.
ik bedoelde de 10 bonuspunten als het om de laatste slag gaat. die worden bij mijn weten bij elke variant toegepast.
Het goede antwoord was dus 66.
RoofingBurner +1
Yep, goed Its-Jojo-4you +1quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Meat Loaf
Ken je ze persoonlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:12 schreef MarkPeterse het volgende:
Karl/Theo Albrecht
Its-Jojo-4you +1 dacht dattie wat moeilijker zou zijn, inderdaad die aap van het staal....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mittal?
Gooitzen +1 Het is inderdaad Vadertje Drees....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:40 schreef Gooitzen het volgende:
Drees.
Hiep Hoi!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:42 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Gooitzen +1 Het is inderdaad Vadertje Drees....
Het is wel romeins maar niet in Rome?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:09 schreef MarkPeterse het volgende:
het is een romeins gebeuren
Correct! Its-Jojo-4you +1quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Pompei?
Wat is dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:12 schreef Gooitzen het volgende:
het doet me denken aan Carnaerfon, maar daar staan geen palmen.
Het reinheitsgebot gaat inderdaad over bier.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:24 schreef Gooitzen het volgende:
Hoezo gaat het om bier?
Bij Duitsers en termen als Gebot en Reinheit denk ik altijd aan andere dingen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:25 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het reinheitsgebot gaat inderdaad over bier.
Gooitzen +1 Het was eigenlijk om te kijken of ze wel Arisch genoeg waren, maar ik reken het goedquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:42 schreef Gooitzen het volgende:
Een commissie om te beoordelen of boeken (of andere kunst) niet te joods waren.
Inderdaad, dat is de juiste formulatie. Nu vragen hoe kunst heette die niet door de KulturKammer heette is denk ik iets te makkelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:45 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Gooitzen +1 Het was eigenlijk om te kijken of ze wel Arisch genoeg waren, maar ik reken het goed![]()
Doe eens een gewicht er bij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:55 schreef RoofingBurner het volgende:
oogst en andere dingen. Het was oorspronkelijk een auto voor boeren.
En dan nog 50 kilo aardappels.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Twee volwassenen, waarvan eentje met z'n hoge hoed op en een mand eieren, tegen een snelheid van ongeveer 50 kilometer per uur over een hobbelige akker. Dit alles zonder een ei te breken.
Sluit een wegenwachtabonnement afquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:02 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
En dan nog 50 kilo aardappels.
Daffodil31LE +1
Ik ga over twee weken met de eend naar Barcelona!![]()
Neem wel je handschoenen en een muts mee, die kon je nog wel eens nodig hebben.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:02 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
En dan nog 50 kilo aardappels.
Daffodil31LE +1
Ik ga over twee weken met de eend naar Barcelona!![]()
Waarom? Die dingen zijn zo eenvoudig dat je alles zelf kunt. Zorg wel voor gereedschap.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:03 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Sluit een wegenwachtabonnement af
(en een levensverzekering, die dingen zijn rete-onveilig)
Volgens mij is dat nou juist het probleem bij een eend, het chassis is zo stijf dat je bij een botsing met hoge versnelling te maken krijgt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
En veilig? Wat is veilig? Omvallen kunnen ze niet of nauwelijks, de koets is tamelijk rigide en moderne auto's frommelen ook helemaal in elkaar als je er naar kijkt.
En dat hoort zoquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom? Die dingen zijn zo eenvoudig dat je alles zelf kunt. Zorg wel voor gereedschap.
En veilig? Wat is veilig? Omvallen kunnen ze niet of nauwelijks, de koets is tamelijk rigide en moderne auto's frommelen ook helemaal in elkaar als je er naar kijkt.
Is dat de auto waarvan de benzinetank achterin zat waardoor deze gemakkelijk konden ontploffen bij een aanrijding?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:07 schreef MarkPeterse het volgende:
Ford Pinto is toch altijd nog gevaarlijker....
ethieklessen op universiteiten
Gereedschap en reserve onderdelen zijn van de partij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom? Die dingen zijn zo eenvoudig dat je alles zelf kunt. Zorg wel voor gereedschap.
Ja die, bij een aanrijding van achteren met 30km/u scheurde de tank waardoor de auto in de fik kon vliegen, al dan niet met inzittenden erbijquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Is dat de auto waarvan de benzinetank achterin zat waardoor deze gemakkelijk konden ontploffen bij een aanrijding?
De Mini was ook zo'n death trap. Om twee redenen: De deurklink was origineel ook echt een deurklink (zoals bij een huisdeur) en de tankopening zat te dicht bij de achterlichten; door een flinke botsing kon de tankhals openscheuren en benzine morsen op een juist doorbrandend achterlicht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Is dat de auto waarvan de benzinetank achterin zat waardoor deze gemakkelijk konden ontploffen bij een aanrijding?
Ja, die dus. En dat is van voor jouw tijd...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Het jezus beeld in rio de jeneiro
Het journaal van gisteren nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, die dus. En dat is van voor jouw tijd...
Yurithemaster +1
Is dat ding niet onlangs heilig verklaard?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, die dus. En dat is van voor jouw tijd...
Yurithemaster +1
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Exxon, Wal-Mart, Shell, GM, Toyota
Die lijst is hartstikke oud, walmart is al jaren groter dan exxonmobil (en GE staat er ook gewoon in)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bolkestijn+1
De top 10:
1.ExxonMobil - United States (oil)
2.Wal-Mart - United States (retail)
3.Royal Dutch Shell - Netherlands/United Kingdom (oil)
4.BP - United Kingdom (oil)
5.General Motors - United States (automobiles)
6.Chevron - United States (oil)
7.DaimlerChrysler - Germany (automobiles)
8.Toyota Motor Corporation - Japan (automobiles)
9.Ford Motor Company - United States (automobiles)
10.ConocoPhillips - United States (oil)
't Staat genotuleerd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan was mijn gok op Ford dus ook goed. Het levert me niets op, maar toch
Enkel als het in El Rubio is....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Staat genotuleerd.
Bent u trouwens in voor een evetuele meet in Grun?
Hip-Hop?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
Op welke muziekstroming is de Roland TB-303 van grote invloed geweest?
"This is the top 10 as published on 24 July 2006"quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:26 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Die lijst is hartstikke oud, walmart is al jaren groter dan exxonmobil (en GE staat er ook gewoon in)
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Enkel als het in El Rubio is....
Tuurlijk. Ik moet toch voor taxi spelen voor mensen uit Utrecht?quote:
Kweenie..er is nog 0,0 geplanned, bekend, whatever.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik moet toch voor taxi spelen voor mensen uit Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |