Keertje wat tanden uit iemands smoelwerk getrapt zien worden, perongelijk natuurlijk. Het slachtoffer lag op de grond, er werd relatief zacht getrapt maar wel goed gemikt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:29 schreef -skippybal- het volgende:
Nee, nee, nee, NEE!! Niet de plaatselijke boerennamen geven. We willen ervaringen.
Mensen met ingetrapte schedels, verbrijzelde knieschijfen en abortussen als gevolg van LTS of whatever.
Lage Technische Schoolquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:54 schreef timbastiaansen het volgende:
Waar staat LTS voor?
Ja hier ook. Of de surinaamse variant panatje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:40 schreef Gesloten het volgende:
Wij noemen het poorten. Paar weken terug nog gedaan
Met mijn 1.93 en 105kg (nee, niet vet) durfden ze mij ook meestal niet echt te trappen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:04 schreef mcyodogg het volgende:
Gelukkig was ik altijd de snelste van de klas toen![]()
Bij ons stond het voor Lomp Tering Spel.. maar volgens mij weet niemand waar het vandaan komt. Of welk genie het uitgevonden heeftquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:54 schreef timbastiaansen het volgende:
Waar staat LTS voor?
* Linc_The_Sinkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:54 schreef timbastiaansen het volgende:
Waar staat LTS voor?
Oké. Waar is het Mo topic dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dit is mijn naamtopic..ga weg
En ik maar denken dat ik al heel wat was.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:00 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
je moet een bepaalde status hebben...
Vergeleken met ondergetekende niet zoveelquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik al heel wat was.
Een meisje dat mee doet hard schoppen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:32 schreef meami het volgende:
Ik deed ooit 1 keer mee met de jongensDaarna nooit meer
Haha niet dus! Het was de enige en eerste keer dat de meiden ook mee mochten doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een meisje dat mee doet hard schoppen..
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |