Keertje wat tanden uit iemands smoelwerk getrapt zien worden, perongelijk natuurlijk. Het slachtoffer lag op de grond, er werd relatief zacht getrapt maar wel goed gemikt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:29 schreef -skippybal- het volgende:
Nee, nee, nee, NEE!! Niet de plaatselijke boerennamen geven. We willen ervaringen.
Mensen met ingetrapte schedels, verbrijzelde knieschijfen en abortussen als gevolg van LTS of whatever.
Lage Technische Schoolquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:54 schreef timbastiaansen het volgende:
Waar staat LTS voor?
Ja hier ook. Of de surinaamse variant panatje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:40 schreef Gesloten het volgende:
Wij noemen het poorten. Paar weken terug nog gedaan
Met mijn 1.93 en 105kg (nee, niet vet) durfden ze mij ook meestal niet echt te trappen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:04 schreef mcyodogg het volgende:
Gelukkig was ik altijd de snelste van de klas toen![]()
Bij ons stond het voor Lomp Tering Spel.. maar volgens mij weet niemand waar het vandaan komt. Of welk genie het uitgevonden heeftquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:54 schreef timbastiaansen het volgende:
Waar staat LTS voor?
* Linc_The_Sinkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:54 schreef timbastiaansen het volgende:
Waar staat LTS voor?
Oké. Waar is het Mo topic dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 23:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dit is mijn naamtopic..ga weg
En ik maar denken dat ik al heel wat was.quote:Op zondag 15 oktober 2006 00:00 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
je moet een bepaalde status hebben...
Vergeleken met ondergetekende niet zoveelquote:Op zondag 15 oktober 2006 00:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik al heel wat was.
Een meisje dat mee doet hard schoppen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:32 schreef meami het volgende:
Ik deed ooit 1 keer mee met de jongensDaarna nooit meer
Haha niet dus! Het was de enige en eerste keer dat de meiden ook mee mochten doenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een meisje dat mee doet hard schoppen..
.
gossieeequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef meami het volgende:
[..]
Haha niet dus! Het was de enige en eerste keer dat de meiden ook mee mochten doenDe hele klas aan het LTS'en. Ik Heb me angstvallig uit de buurt van het blikje gehouden
Waarom deed je dan meequote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef meami het volgende:
[..]
Haha niet dus! Het was de enige en eerste keer dat de meiden ook mee mochten doenDe hele klas aan het LTS'en. Ik Heb me angstvallig uit de buurt van het blikje gehouden
Ja, iedereen deed mee.. erbij willen horen.. van die dingenquote:
dus.. als iedereen in de Maas springt, doe jij ook mee?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:52 schreef meami het volgende:
[..]
Ja, iedereen deed mee.. erbij willen horen.. van die dingen
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:36 schreef VoreG het volgende:
Poortertje heette het hier. Om een of andere rare reden deden er altijd mensen mee die niet konden voetballen. Sommige mensen kregen echt ongelooflijk veel schoppen
Echte gewonden door het schoppen zijn er nooit gevallen, pootje haken daarentegen was wel een aardige bezigheid
Springen was het domste wat je kon doen, dan werd je zeker op je bek getrapt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:34 schreef Sh0g het volgende:
geweldig was dat
wij hadden van die angsthazen die met hun poten stijf tegen elkaar bleven staan en zich amper veroerden
die schopten we voor straf
en als je dan gepoort werd, flink hoog springen en slalommendaarom schopte ik meestal op dijbeenhoogte, zodat als ze probeerden te springen, ze alsnog op hun bek gingen
bij ons op de basisschool waren er een aantal dan ook niet zo bijster intelligent bezig.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Springen was het domste wat je kon doen, dan werd je zeker op je bek getrapt.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat nou geen slidings als we op steen spelen..
Zoals ik al eerder in dit topic aangaf werd het bij ons op de middelbare school uiteindelijk verboden. Niet zozeer omdat we elkaar verrot schopten, maar vooral omdat er ramen sneuveldenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:09 schreef Sh0g het volgende:
ik wil wel weten bij wie van jullie het spelletje is verboden op de basisschool / middelbare school.
op de basisschool hebben ze het bij ons uiteindelijk wel verboden, vanwege wat akkefietjes met tandjes door de lip en schaafwondjes, pfff![]()
op de middelbare school hadden de docenten het veel te druk met koffie drinken in hun kantine die geen uitzicht had op waar wij elkaar verrot schopten
Laat ze maar lachen, wanneer de eerste schop net boven de knie beland lachen ze niet meer.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:52 schreef opgebaarde het volgende:
Probleem met dat LTS'en is, als je nu iemand zou poorten en je roept: GEPOORT!1!! dan lachen ze je keihard uit omdat het panna heet tegenwoordig. Vroeger was alles beter, kutkids though is turbotaal
![]()
Nou zeg, dat vind ik dan weer niet kunnen. Iedereen doet mee aan het spel die het wilt. Wil je niet egschopt worden moet je niet mee doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:28 schreef MrSASO het volgende:
Een keer de verkeerde gepoort en ik kreeg direct een vuist op mijn oog, een hele matpartij daarnaar dus vond de directeur maar dat we met dat spel moesten stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |